hij is geen trollquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ergens: BNW / [BNW SC] #207 Eendenterreur en kwartelliefde.
Vriendje
Ben zo relaxed als het maar kanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Relax man. Rook er even 1 en blijf van drank af vandaag....dat helpt niet bij zulke buien.
Nee dat klopt. Ga er ook niet vanuit dat ze allemaal uitkomen/overleven. Ze legt er niet voor niks zoveel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De eieren zijn ook verschillend van grootte he of is dat optisch bedrog?
Ik had het gisteren. Zo'n bui. Vandaag ben ik mellow.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben zo relaxed als het maar kan. Da's het rare. En blow niet overdag
.
Een paar voor de breek zeg maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ga er ook niet vanuit dat ze allemaal uitkomen/overleven. Ze legt er niet voor niks zoveel.
Zulke buien zijn niet tof, al is even zaniken soms best verhelderend.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had het gisteren. Zo'n bui. Vandaag ben ik mellow.
moest nog niet tussen maar dat begreep je.quote:
Jaaaaaquote:
Dus dat. Daar kijkt ze een beetje zuur over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar zijn de bb's van die blonde gebleven?
Lekkerquote:
Ik ken parkzicht alleen nog van m'n zus, die was fullblown gabber ding.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
God wat ben ik oud. Zo oud dat toen ik ging stappen was parkzicht nog open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |