abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151164404
Iemand nog iets gefotografeerd dit weekend :?
  FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2015 @ 19:43:03 #52
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151165413
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Ouwesok het volgende:
Iemand nog iets gefotografeerd dit weekend :?
Nope... ik niet.

Jij wel?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151165484
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nope... ik niet.

Jij wel?
Slecht weer, dus ben ik maar vlinders gaan treiteren :')
  FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2015 @ 20:23:52 #54
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151167156
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Slecht weer, dus ben ik maar vlinders gaan treiteren :')
hahaha, prima toch als je zo'n overdekte uitvalsbasis hebt voor je foto-neigingen :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151167257
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:23 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hahaha, prima toch als je zo'n overdekte uitvalsbasis hebt voor je foto-neigingen :P
Daarbij is het daar nog eens lekker warm en kun je heerlijk alle spullen opwarmen voor als het buiten een keer echt voorjaar wordt.
pi_151167262
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Ouwesok het volgende:
Iemand nog iets gefotografeerd dit weekend :?
Naast wat selfies niet :P
pi_151167525
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Naast wat selfies niet :P
Eigenlijk vreemd dat we hier nog niet een selfiestopic hebben :')
pi_151168453
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:16 schreef Ouwesok het volgende:
Iemand nog iets gefotografeerd dit weekend :?
574 foto's gemaakt in Rotterdam :P

Al moet ik wel goed opletten dat ik niet te snel ben met deleten aangezien sommige van een panorama en HDR set zijn :P
pi_151168778
Ik alleen voor de instagram van mijn hond :@

Nu aan het genieten van de muziek (takken herrie) van mijn buurman }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151172070
Worden fok fotografen eigenlijk betaald of is dat vrijwillig?
  zondag 29 maart 2015 @ 21:56:03 #61
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151172345
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
574 foto's gemaakt in Rotterdam :P
Was niet echt topweer... speciaal naar Rotterdam geweest om te fotograferen?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:57:20 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151172428
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Worden fok fotografen eigenlijk betaald of is dat vrijwillig?
Vrijwillig. Net als alle andere functies op FOK!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151172520
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vrijwillig. Net als alle andere functies op FOK!
Oke :) , puur uit interesse, of wellicht ooit in de toekomst maar nu nog niet van toepassing voor/bij mij.
pi_151172597
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:56 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Was niet echt topweer... speciaal naar Rotterdam geweest om te fotograferen?
Nee, naar mijn vriendin geweest, ze woont in Delft en toen zijn we zaterdag naar Rotterdam geweest :)
Het was vooral grauw maar grotendeels droog gehouden :P wel mijn cam meegenomen vanwege Rotterdam, maar het was niet als een fotodag bedoeld nee :P
  zondag 29 maart 2015 @ 22:05:24 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151172905
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 21:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Oke :) , puur uit interesse, of wellicht ooit in de toekomst maar nu nog niet van toepassing voor/bij mij.
Hoezo niet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151173026
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Cropbody dus niet genoeg iso prestaites wss, geen zoomlens en het belangrijkste geen rijbewijs (en auto) :P
  zondag 29 maart 2015 @ 22:10:49 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151173167
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Cropbody dus niet genoeg iso prestaites wss, geen zoomlens en het belangrijkste geen rijbewijs (en auto) :P
Gelul en de trein. Gewoon doen. Wat voor materiaal heb je?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151173369
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gelul en de trein. Gewoon doen. Wat voor materiaal heb je?
70d, Tokina 11-16 2.8 , Canon 17-55 2.8 IS USM, 50mm 1.8 plastic fantastic
pi_151173407
Oh en trein, afgelopen weekend voor de 3e keer in 10 jaar gedaan, gaat opzich wel goed met mijn OV angst ik maak flinke stappen :D maar het blijft lastig.. + het OV is prijzig :X
  zondag 29 maart 2015 @ 22:16:28 #70
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151173490
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Oh en trein, afgelopen weekend voor de 3e keer in 10 jaar gedaan, gaat opzich wel goed met mijn OV angst ik maak flinke stappen :D maar het blijft lastig.. + het OV is prijzig :X
Hoe ga je anders dan naar dingen toe?
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

70d, Tokina 11-16 2.8 , Canon 17-55 2.8 IS USM, 50mm 1.8 plastic fantastic
daar kom je echt wel mee uit de voeten hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151173582
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe ga je anders dan naar dingen toe?
Binnen 10km -> Fiets
Verder, of iemand lief aankijken om te laten rijden of anders niet..

quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:16 schreef kanovinnie het volgende:

daar kom je echt wel mee uit de voeten hoor.
:o
  zondag 29 maart 2015 @ 22:47:18 #72
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_151174909
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Cropbody dus niet genoeg iso prestaites wss, geen zoomlens en het belangrijkste geen rijbewijs (en auto) :P
Laat je je daardoor tegenhouden? :D

Genomen met een 550d toen ik daar met OV naartoe was gegaan. Vind m nog aardig gelukt! :@ (ja zou eigenlijk in het andere topique moeten I know)
Lines 02 by modaser, on Flickr
пусть всегда будет солнце
pi_151175203
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef MoChe het volgende:

[..]

Laat je je daardoor tegenhouden? :D

Genomen met een 550d toen ik daar met OV naartoe was gegaan. Vind m nog aardig gelukt! :@ (ja zou eigenlijk in het andere topique moeten I know)
[ link | afbeelding ]Lines 02 by modaser, on Flickr
Iso 100 met 1/60e is wat anders dan een concert of bijv indoor freestyle motorcross event fotograferen :D , daar doelde ik op, bij lowlight zal het voor mij niet heel haalbaar zijn
pi_151175247


:D deze dit weekend in de markthal gemaakt, kereltje _O-
  FOK!Fotograaf maandag 30 maart 2015 @ 06:43:25 #75
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151180757
Ik ben vandaag vast niet de enige die lastig z'n bed uit kon komen...?

Mogguh!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')