Bij mij wisselt het een beetje, eerste keer luisteren (luisterpaal)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef Norrage het volgende:
Vind die Mevrouw Tamara eigenlijk maar een tenenkrommende kopie van Eefje
Eerste luisterbeurt was nog wel leuk...maar....
Minder goed verstaanbaar dan Eefje? Eefje is volstrekt overstaanbaar (op de 2e plaat dan tenminste).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het een beetje, eerste keer luisteren (luisterpaal), tweede keer (luisterpaal)
derde keer (spotify)
Het lijkt inderdaad wel wat op Eefje, minder goed verstaanbaar echter. Maar misschien wel beter dan de laatste van Roosbeef
Die moet hij zeker luisteren. Prima plaatje. En dan hoort hij ook H.W.C., goed voor rode oortjes natuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef ranja het volgende:
[..]
of Liz Phair al denk ik niet dat dat Norrage's smaak is
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
Zeg, is het altijd zo met albums van Sufjan Stevens dat Elliott Smith ze gemaakt had kunnen hebben?
neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
Zeg, is het altijd zo met albums van Sufjan Stevens dat Elliott Smith ze gemaakt had kunnen hebben?
Neuh, geldt eigenlijk vooral voor de laatste. En zeker niet voor Illinoise.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef Tchock het volgende:
Wtf DO2quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef DO2 het volgende:
Luister nu voor het eerst naar Roosbeef. Doet sterk aan Spinvis denken.
KLIK HIER ALS JE WILT WETEN WAT HET WAS!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Norrage het volgende:
Net het beste voorprogramma allertijden gezien
Valt me van je tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |