Dat is wel mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
@Crunchy: De schade valt mee, gewicht/maten zijn eigenlijk de hele tijd (lees: sinds september ofzo) ongeveer gelijk gebleven. (Het schommelt een kilo ofzo, dus niks geks). Da's wel een fijne gedachte, dat ik in ieder geval een evenwicht heb op dit moment en niet jojo. Punt blijft wel dat ik nog steeds 10kg verwijderd ben van een gezond gewicht, dus nu echtechtecht weer opletten. En vooral weer braaf sporten, want dat beviel me vorig jaar toch wel het beste.
Ik ook progress! 66,0, dat is -0,4 ten opzichte van 9 dagen geleden! Whiej!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:55 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik ook progress! 66,0, dat is -0,4 ten opzichte van 9 dagen geleden! Whiej!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes
Laten we dat even ongedaan maken vandaag.![]()
Zekers! En thx.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is wel mooiHeb je tenminste een goed beginpunt en niet dat je eerst nog, ik noem maar iets 10kg "schade" moet inhalen. Motiveert een stuk beter dit.
Succes
Rust en vitamines!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers! En thx.
Iemand nog ziektesmoortips?
Curry en alcohol!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers! En thx.
Iemand nog ziektesmoortips?
Maar mijn voornemens dan.quote:
Voornemens smoornemens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar mijn voornemens dan.
Straks toch maar een neusspray scoren. Ademen is relaxed.En appels.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat de winkels hier voorlopig niks doen.![]()
/Koosstroomloos
Pannekoeken!quote:
Hier werkt het alweer!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat de winkels hier voorlopig niks doen.![]()
/Koosstroomloos
MM kan helemaal niks op zijn werk. Die loopt nu buiten van ellendequote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hier in de omgeving andere dorpen ook niet.
Meh ik wilde wel een dagje vrij!
Ik zag dat schiphol ook veel last had, dus dacht DCC al die artiesten kunnen niet komenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:36 schreef Qwea het volgende:
ik ga een ijsje halen in fucking schoorl straks. 45 min rijden voor een ijsje![]()
Anders had ik hem morgen gehaald als cheatmeal icm pancakes. Maar ik splits hem ff op want morgen dichten dcc
omdat hun webhosting niet in amsterdam hoeft te staan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:36 schreef sanger het volgende:
Staat er op de televaag dat heel Amsterdam plat ligt door de stroomstoring.... Maar waarom kan ik de televaag dan nog steeds openen op de computer
Ik bedoelde meer dat mijn werk gewoon nog stroom heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:37 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
omdat hun webhosting niet in amsterdam hoeft te staan?
of omdat een datacenter vaak een aggegraat heeft staan?
Het was sowieso half Amsterdam geloof ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat mijn werk gewoon nog stroom heeft
Oeh nom jou laatste pannekoekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef Artoo het volgende:
Lijstje:
O: Mugcake met banaan, 2 eieren en kaneel
T: Kwark met honing
L: 2 volkorenbolletjes uit de oven met homemade zongedroogde tomaten humus en een kom pompoensoep
S: Half uurtje rustig hardlopen
T: Salade iets
D: PANNENKOEKEN! 1 met spek, 1 met appel/kaneel en 1 met verse aardbeien en mascarpone
T: Whey shake
Pindakaasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn lijstje dan ook maar:
O: 30gr havermout, 160ml melk. 1/2 schep whey, 1/2 lepel pindakaas
T: 150gr kwark, appel
L: 2x bruin bolletje, rosbief en beenham, 2x rijstwafel pindakaas
T: 3x rijstwafel 50gr kip, 1x pindakaas
D: broodje hete kip met rauwkost
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
Ja klopt. Vrijwel alle buren zaten zonder, alleen wij en de Telegraaf niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was sowieso half Amsterdam geloof ik.
Ik heb weinig meegekregen van de verspreiding, kon niks opzoeken. Was wel even wennen, alleen radio als informatiebron.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja klopt. Vrijwel alle buren zaten zonder, alleen wij en de Telegraaf niet...
Heb je een andere baan? Of gaan jullie verhuizen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm mijn laatste keer lunch van de top bedrijfskantine hier! Salade met pepermakreelfilets, nog aangevuld met wat bietjes en rauwkost van het saladebuffet. nomnom!
Dit was een tijdelijke baan, ik ga weer terug naar mijn echte baan als PhD. Ook geen treinforens meer, jeej!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb je een andere baan? Of gaan jullie verhuizen?
Lekker! Waar? Wat voor eten? Details!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:02 schreef Qwea het volgende:
fuck pannenkoeken, we gaan met 5 personen uit eten
De storingskaart, reisplanner verwerkt vaak niet alles.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef Qwea het volgende:
Handig ook btw de NS.. reisplanner zegt wel treinen vanuit heerhugowaard naar Den helder, de storingkaart zegt van niet. JA WTZ IS HET NOU
Aught dan moet ik hem halen. Gcjoel google op landsend den helderquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De storingskaart, reisplanner verwerkt vaak niet alles.
Een PhD, wat tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit was een tijdelijke baan, ik ga weer terug naar mijn echte baan als PhD. Ook geen treinforens meer, jeej!
Hier slechts 1 van je collega'squote:
O zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit was een tijdelijke baan, ik ga weer terug naar mijn echte baan als PhD. Ook geen treinforens meer, jeej!
Uitetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:02 schreef Qwea het volgende:
fuck pannenkoeken, we gaan met 5 personen uit eten
Bedrijfsuitje in maart?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hier slechts 1 van je collega's
En ook alleen maar omdat ze een bedrijfsuitje hebben naar Gerlos....
Lang weekend skitripjequote:
Oooh ja! Klopt, dat is altijd in deze periodequote:
*krasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef sanger het volgende:
Overigens, niet persoonlijk bedoeld hoor Maraca... Maar:
Accountants![]()
![]()
![]()
Zeg nog zo, niet persoonlijkquote:
Maar waren ze niet lief voor je?quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef Maraca het volgende:
Nou, mijn D mag er zijn hoor.. warme krieltjessalade met een zelfgemaakte yoghurtdressing, rösti en een maiskolf
Wel teruggebeten mag ik hopen?quote:
En in 15 minuten klaarquote:
Ach, wat zal ik zeggen. Ze verwachten zoveel onnodige dingen.. In jullie handboek staat letterlijk dat je voor oplossing X moet kiezen in een bepaald geval, maar nu verwachten ze toch dat ik alsnog een position paper ga schrijven met daarin uitgelicht wat de wetgeving en RJ zeggen, welke overwegingen we gemaakt hebben en waarom we tot onze conclusie gekomen zijnquote:
Ach, het houdt je van de straatquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen. Ze verwachten zoveel onnodige dingen.. In jullie handboek staat letterlijk dat je voor oplossing X moet kiezen in een bepaald geval, maar nu verwachten ze toch dat ik alsnog een position paper ga schrijven met daarin uitgelicht wat de wetgeving en RJ zeggen, welke overwegingen we gemaakt hebben en waarom we tot onze conclusie gekomen zijnWtf maak je dat hele handboek dan nog voor
Neh. In mijn kuit maar doet wel tyfus zeer. Dikke blauwe plekquote:
Tetanusprik op orde?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. In mijn kuit maar doet wel tyfus zeer. Dikke blauwe plekKwam binnen om voer voor Link te halen. Klein hondje, haalt zo uit. Deed niks. Niet aaien of niks.
Het gaat er niet zozeer om dat ik het niet kan of wat dan ook. Dat zal prima lukken. Maar waarom de fuck moet ik een document van ca. 20 pagina's schrijven met letterlijke c/p uit wetgeving, RJ en jullie handboek om tot een conclusie te komen die ze zelf in het handboek opnemen. Het is onnodig, onnodig uitgebreid, onzinnig extra werk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, het houdt je van de straatMaar dan heb je die paper toch zo geschreven?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tetanusprik op orde?
Kleine hondjes kunnen gemeen bijten
Goede vraag, geen ideequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om dat ik het niet kan of wat dan ook. Dat zal prima lukken. Maar waarom de fuck moet ik een document van ca. 20 pagina's schrijven met letterlijke c/p uit wetgeving, RJ en jullie handboek om tot een conclusie te komen die ze zelf in het handboek opnemen. Het is onnodig, onnodig uitgebreid, onzinnig extra werk.
En ik heb genoeg werk om me van de straat te houden...
Baloe?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Laten zetten toen Baloe me naar mijn strot vloog op zijn laatste dag
Mijn vorige hond. Die had zware artrose en heb ik in moeten laten slapen vorig jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Baloe?
Maar dat scheelt weer gedonder
Ik moest hem een keer halen op 1ste kerstdag
Oquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn vorige hond. Die had zware artrose en heb ik in moeten laten slapen vorig jaar
Heb al gevraagd wat er gebeurt als ik het niet doe, of gewoon voor een andere optie kies. Bij de tweede zullen ze de JR afkeuren met een opgaaf van redenen. Ziedaar mijn paperquote:
Poehquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb al gevraagd wat er gebeurt als ik het niet doe, of gewoon voor een andere optie kies. Bij de tweede zullen ze de JR afkeuren met een opgaaf van redenen. Ziedaar mijn paper![]()
Pfff stom beest!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. In mijn kuit maar doet wel tyfus zeer. Dikke blauwe plekKwam binnen om voer voor Link te halen. Klein hondje, haalt zo uit. Deed niks. Niet aaien of niks.
ik vind het te druk haha ik hoef al niet eeens meer iets te hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
3 min binnen, sheldon/flash shirt gekocht.
Het is echt druk ja! Sta nu mijn brood te eten. Zag coole dingen voor aan de muur van o.a zelda en yoshi /nerdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind het te druk haha ik hoef al niet eeens meer iets te hebben
Nu baal ik dat ik niks mee heb. Zooo druk daar bij het eten. Eij hebben net een iron man gekochtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt druk ja! Sta nu mijn brood te eten. Zag coole dingen voor aan de muur van o.a zelda en yoshi /nerd
Ga naar de misfits area. Daar staat niks bij het eten. Wij zijn nu in de signeerhal. Laatste hal dan zijn we er al doorheenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu baal ik dat ik niks mee heb. Zooo druk daar bij het eten. Eij hebben net een iron man gekocht
Dat klinkt kortquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga naar de misfits area. Daar staat niks bij het eten. Wij zijn nu in de signeerhal. Laatste hal dan zijn we er al doorheen![]()
Pics van je ironman!!!
Net wat gehaald. 5 euro voor broodje tonijn :,)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga naar de misfits area. Daar staat niks bij het eten. Wij zijn nu in de signeerhal. Laatste hal dan zijn we er al doorheen![]()
Pics van je ironman!!!
11u binnen dus 2u ongeveer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat klinkt kortHoe lang duurde het in totaal?
Wij zijn nog binnen. Ff naar cosplay wedstrijd kijken nog. Liep net een gave langs uit lord of the rings met 8 man entourage. Net echt alsof er zo'n engerd liep :,)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:07 schreef Qwea het volgende:
Wij zijn nu jassen halen. Mo heeft nog mortal kombat gekochtsommige cosplays zijn wel awesome.
5 euro voor broodje tonijn?? Wat de neuk
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij zijn nog binnen. Ff naar cosplay wedstrijd kijken nog. Liep net een gave langs uit lord of the rings met 8 man entourage. Net echt alsof er zo'n engerd liep :,)
Klote dat het niet werkt!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
Ik eet shoarma. Mijn dag slaat toch al nergens meer op. En straks nog ijsje. En vanaf morgen ga ik geen cheatmeals en/of days meer doen. Dat werkt gewoon niet.
Ik zag er meerdere lopenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klote dat het niet werkt!
Heb trouwens steeds gekeken of ik een supergirl zag :,) het was ook echt vet druk
Zie je, je kan het wel :pquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
Ik me he-le-maal verheugen op shoarma... 5 broodjes gemaakt... 500g vlees.. 2broodjes stampvol
Wat is deze? Jij hebt normaal borden vol etenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:38 schreef Qwea het volgende:
Ik me he-le-maal verheugen op shoarma... 5 broodjes gemaakt... 500g vlees.. 2broodjes stampvol
Ai. Pijnlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:57 schreef -Peach het volgende:
Haha dat heb ik ook vaak! Lekker eten wat je op kunt!
Domme lul meldt. Meehelpen verhuizen, drempel over t hoofd zien, enkel omgezwiktdeed wel zeer maar na 3 stappen niet meer, dus lekker doorgegaan. Zijn we klaar, zit ik in de auto "hmja, doet best wel zeer eigenlijk". Kom ik de bijna auto niet meer uit, pijn man! Ijs erop gedaan en nu gaat wel weer, kan er nog niet op steunen maar ja. Dan maar kruipen door huis
Ja, wat ik daarna en daarvoor at hebben we het maar niet overquote:
Let je op?! Als het blauw wordt moet je ff langs SEH. Dan kun je ze wel eens gescheurd hebben. Been therequote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:57 schreef -Peach het volgende:
Haha dat heb ik ook vaak! Lekker eten wat je op kunt!
Domme lul meldt. Meehelpen verhuizen, drempel over t hoofd zien, enkel omgezwiktdeed wel zeer maar na 3 stappen niet meer, dus lekker doorgegaan. Zijn we klaar, zit ik in de auto "hmja, doet best wel zeer eigenlijk". Kom ik de bijna auto niet meer uit, pijn man! Ijs erop gedaan en nu gaat wel weer, kan er nog niet op steunen maar ja. Dan maar kruipen door huis
Ja maar als je daarvoor 10 paaseitjes hebt gehad o.aquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is deze? Jij hebt normaal borden vol eten
Tnx, zal opletten. T gaat al wel ietsje beter gelukkigquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Let je op?! Als het blauw wordt moet je ff langs SEH. Dan kun je ze wel eens gescheurd hebben. Been there
Lekker, paaseitjes! Hopelijk heb je er van genotenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar als je daarvoor 10 paaseitjes hebt gehad o.a
Das minder inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar als je daarvoor 10 paaseitjes hebt gehad o.a
Fucking awesome!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:02 schreef gcjoel het volgende:
u vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die met die strijkkralen? Geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fucking awesome!!!!!!!
Hey weet jij dat? Stand 175 in de dealers hal. Dealer met o.a majora's mask en mario/mega man van ministek schilderijen.. Weet jij hoe die dealer heet?
Ja die. Ik vond het wel slick!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die met die strijkkralen? Geen idee
Ik vond dat nogal stom omdat dat echt simpel is, ff een avondje iemands kind aan het werk zetten en klaar
Ja op zich wel, het zal vast ook wel moeilijker zijn dan het lijkt.quote:
Voordeel toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké. Mijn dranktolerantie is vrij laagnadeel van afvallen.
Hehehehehquote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké. Mijn dranktolerantie is vrij laagnadeel van afvallen.
Dank je!quote:
Yes, alive and kicking.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Je leeft dus nog Lonaa
Maar wat een progressie picGoed verschil
Mij niet schoppenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes, alive and kicking.
Vrijdag was tof. Nieuwe kleren gekocht (zoals de jurk op de foto), wat gedronken, gefeest alles. Wel 6 uur over de reis gedaan want stroomstoring. Uiteindelijk met de taxi van Utrecht naar Amsterdam gegaan.
Zaterdagochtend met de trein weer naar huis. Slapen, wakker worden, kadaver naar de bank slepen, eten, slapen, wakker worden en nu is het zondag middag.
En niet een beetje ookquote:
Goed bezig!quote:
Jaquote:Op zondag 29 maart 2015 13:41 schreef -Peach het volgende:
[..]
Goed bezig!En dan wordt het alleen nog maar meer awesome
(wat Crunchy al zegt dus)![]()
Snap ik! Nog ff doorzetten dusquote:
Jeejquote:Op zondag 29 maart 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens geen AIDS of Hep. B of C, ik mag bloed geven.
hoezo stom?quote:
Verschuif dat ding gewoon naar een andere dag, maandag is voor mij echt niet een handige dag om te wegenquote:Op maandag 30 maart 2015 08:47 schreef sanger het volgende:
Ben er inmiddels wel achter dat ik op zondag altijd het lichtst ben..... Maar maandag is weegdag
Vanmorgen -0,7 tov vorige week
Biefstuk is okquote:Op maandag 30 maart 2015 08:56 schreef Ryuuzen het volgende:
Morgen,
gisteren bedrijfsuitje......400 gram biefstuk
Ach, waarom zou ik dat nu nog veranderen? Maandagen ben ik niet zwaarder dan de dinsdagen bv. Enige wat er echt uitspringt is dat ik op zondagen soms wel een volle kg lichter ben dan de zaterdag ervoor en de maandag erna. Zondag is dus de uitschieterquote:Op maandag 30 maart 2015 09:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verschuif dat ding gewoon naar een andere dag, maandag is voor mij echt niet een handige dag om te wegenZaterdag, das ideaal. Als het weekend niet lekker loopt weeg je tenminste voor de ellende
Maar goed resultaat Sanger
Wekker ging om 5:30.. oude 4:30quote:
Maakt toch ook niks uit, gaat erom of je over hem algemeen afvalt.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik dat nu nog veranderen? Maandagen ben ik niet zwaarder dan de dinsdagen bv. Enige wat er echt uitspringt is dat ik op zondagen soms wel een volle kg lichter ben dan de zaterdag ervoor en de maandag erna. Zondag is dus de uitschieter
Hier om 05:00, maar gelukkig niet voor mijquote:Op maandag 30 maart 2015 10:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wekker ging om 5:30.. oude 4:30Goed, heb nog wel even zitten snoozen.. maar toch
![]()
En dat doe ik, dus laat hem lekker op de maandag maarquote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maakt toch ook niks uit, gaat erom of je over hem algemeen afvalt.
Pfff, 3 dagen maar. Ik heb drukke twee weken nog voor de boeg....quote:Pff ik wilde mijn bed echt niet uit vanmorgen! Blegh!
En nu wil ik gewoon de hele dag eten!![]()
Maar dat doe ik niet!
3 daagjes werken maar! dan eindelijk lang weekend
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:16 schreef Maraca het volgende:
En wie heeft nu weer bedacht dat het een slim idee is om een hele mand met gevulde paaseitjes bij de koffieautomaat te zetten?
quote:
Netjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef Artoo het volgende:
Ja hai!
Gisteren gefinisht in 1:15:15 in plaats van de beoogde 1:20 op de 15 kilometer.![]()
Daarna een awesome optreden gedaan en vandaag even bijkomen.
Supertijd! Ook mooi rond, 1.15.15 op 15kmquote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef Artoo het volgende:
Ja hai!
Gisteren gefinisht in 1:15:15 in plaats van de beoogde 1:20 op de 15 kilometer.![]()
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef Artoo het volgende:
Ja hai!
Haha, ja! Toen ik klokte baalde ik stiekem een beetje dat het niet onder de 1:15 was. Maar on the other hand, bijna 6 minuten van mijn PR (1:20:58) af gelopen en een heerlijke race gehad ondanks het kakweer. Ik heb de eerste twee kilometer met de 1:20 pacer gelopen, daarna ben ik weg gelopen omdat het tempo te laf voelde. De hele race heb ik gewacht op mijn 'breekpunt', maar dat kwam niet echt dus kon ik lekker doorlopen en richting het einde ook de snelheid nog wat meer opvoeren.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Supertijd! Ook mooi rond, 1.15.15 op 15km
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef Artoo het volgende:
Ja hai!
En daar is niks mis meequote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Lonaa het volgende:
Ja![]()
Ik heb een beetje op wolkjes gelopen de hele avond.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Leeft Qwea eigenlijk nog of ligt die ergens in een greppel?
Nice! je gaat echt hard!quote:Op maandag 30 maart 2015 12:23 schreef Lonaa het volgende:
Ja![]()
Ik heb een beetje op wolkjes gelopen de hele avond.
Dat doe je nu toch ook ongeveer dacht ik?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:23 schreef Lonaa het volgende:
Mijn PT vindt dat ik 1600kcal per dag moet gaan eten. In een verhouding 50% eiwitten, 30 % koolhydraten en 20% vet.
Ik zit meestal wel iets hoger in mn kcal. En ik at 35/35/30.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch ook ongeveer dacht ik?
Je kunt het inderdaad proberen! Vind het zelf vaak wel moeilijker om meer eiwit dan carbs binnen te krijgen, die carbs gaan hard altijdquote:Op maandag 30 maart 2015 14:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit meestal wel iets hoger in mn kcal. En ik at 35/35/30.![]()
Maar, ik geef het een kans. Let's go.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je kunt het inderdaad proberen! Vind het zelf vaak wel moeilijker om meer eiwit dan carbs binnen te krijgen, die carbs gaan hard altijd
Zeker! Minder carbs werkt (bijna) altijd wel, wel jammer want minder bierquote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hij wil graag dat ik vlot nog meer afval, voordat we wat meer gaan focussen op kracht. Nou ja, daar valt wel wat voor te zeggen.
Ik dronk gisteren 3 glaasjes wodka en 2 glazen wijn. Katjelam.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Zeker! Minder carbs werkt (bijna) altijd wel, wel jammer want minder bierkan ik mooi weer wat maaltijdideeën opdoen
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ik leef nog maar knock-out op de bank door morfine.
Jup.quote:
Balenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup.
Woensdag injectie. 28-4 second opinion. Zeer ws de rotator cuffmorgen fysio.
Ik heb al 6 dagen niet kunnen trainen
Shit eyquote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup.
Woensdag injectie. 28-4 second opinion. Zeer ws de rotator cuffmorgen fysio.
Ik heb al 6 dagen niet kunnen trainen
Vind het nogal een rare verdeling. Je kunt niet gewoon zeggen zoveel calorieën en dan percentages van alles vastzetten. Je lichaam heeft ook een bepaalde hoeveelheid vet nodig en dat is beter te bepalen met 1 gram per kilo (vetvrij) lichaamsgewicht, ook niet helemaal precies te bepalen maar komt wel neer op meer dan die 20% dat is maar 35gramquote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Lonaa het volgende:
wtf is 20% vet op een dag WEINIG op 1600 kcal. Dat kan dus niet.
Ja. En 35 gram is echt bizar weinig.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het nogal een rare verdeling. Je kunt niet gewoon zeggen zoveel calorieën en dan percentages van alles vastzetten. Je lichaam heeft ook een bepaalde hoeveelheid vet nodig en dat is beter te bepalen met 1 gram per kilo (vetvrij) lichaamsgewicht, ook niet helemaal precies te bepalen maar komt wel neer op meer dan die 20% dat is maar 35gram
Misschien kun je hier wat mee: http://iifym.com/iifym-calculator/ ? En dan bij stap 3 'Zone Diet' invullen, kun je de percentages invullen en dan kijken wat er uit komt.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Lonaa het volgende:
wtf is 20% vet op een dag WEINIG op 1600 kcal. Dat kan dus niet.
Ja, want je D is ongetwijfeld gebakken in iets, en heeft vlees.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zit vandaag, zonder mn D en avond T, op 7 gr vet![]()
Trekt een D dat wat bij?
Ligt eraan wat je d is. Maar boeiend, je friet van gisteren trekt dat wel bijquote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zit vandaag, zonder mn D en avond T, op 7 gr vet![]()
Trekt een D dat wat bij?
Hehehe. BURN.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je d is. Maar boeiend, je friet van gisteren trekt dat wel bij
ik kom daar trouwens echt nooit aan. Slecht, I know.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het nogal een rare verdeling. Je kunt niet gewoon zeggen zoveel calorieën en dan percentages van alles vastzetten. Je lichaam heeft ook een bepaalde hoeveelheid vet nodig en dat is beter te bepalen met 1 gram per kilo (vetvrij) lichaamsgewicht, ook niet helemaal precies te bepalen maar komt wel neer op meer dan die 20% dat is maar 35gram
Okquote:Op maandag 30 maart 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, want je D is ongetwijfeld gebakken in iets, en heeft vlees.
Ja. Vandaag wel, maar het patroon is standaard dus op andere dagen nietquote:Op maandag 30 maart 2015 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je d is. Maar boeiend, je friet van gisteren trekt dat wel bij
Nou, ik was er al met een stukje zalm en een stukje droge worst in mn lunch.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kom daar trouwens echt nooit aan. Slecht, I know.
Dat is nog veel erger.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moest ook lachen, want ik was het al vergeten
Ik ook niet maar wel redelijk in de buurt. Vet kost ook zoveel calorieën, ik eet liever carbsquote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kom daar trouwens echt nooit aan. Slecht, I know.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef -Peach het volgende:
Alleen nog maar kip en tonijn![]()
Lol, ik zoek op voeding met laag vetgehalte, kom ik dit tegen: Eet liever kip dan vlees.
![]()
Oh, huttenkase is nog wel iets wat ik weer eens kan kopen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Gekookte eieren, eventueel zonder dooier. Groente dippen in huttenkase? Rijstwafel met huttenkase en kipfilet?
Ik bedoelde zoveel van het vet percentage. Althans, de mijne. Vndaag wel, 70g maar doorgaans zit ik op 30 ipv 49 ofzo.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, ik was er al met een stukje zalm en een stukje droge worst in mn lunch.
Ik zit doorgaans zo op de 50 ofzo. Soms wat meer, soms wat minder, ligt er net aan wat ik eet. Maar nu moet ik naar 35, dus dat is best wel minder.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoveel van het vet percentage. Althans, de mijne. Vndaag wel, 70g maar doorgaans zit ik op 30 ipv 49 ofzo.
Sowieso achterlijk laag die 49.
Eiwitten hiero. Ik zit echt debiel hoog. 3.5g per kg lichaams gewichtquote:Op maandag 30 maart 2015 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel redelijk in de buurt. Vet kost ook zoveel calorieën, ik eet liever carbs
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
Jezus, als ik mijn post teruglees moet ik echt minder troep slikken
Ik eet of kip, of tonijn of pangaquote:Op maandag 30 maart 2015 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja, kip en tonijn. Maar ik wil ook wel eens wat anders eten.
Ja, nou, dat dus. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet of kip, of tonijn of pangaKomt me mijn strot uit.
Ik wil v.d week een karbo
35 is niet onmogelijk. Maar vetten heb je nodig. Ik snap niet zo goed waarom de carbs niet wat lager moeten.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit doorgaans zo op de 50 ofzo. Soms wat meer, soms wat minder, ligt er net aan wat ik eet. Maar nu moet ik naar 35, dus dat is best wel minder.
Vandaag zit ik dan wel weer op 18 gram.
Correct. Mijn lijstje is nu high proteine, little fat and medium carb.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
35 is niet onmogelijk. Maar vetten heb je nodig. Ik snap niet zo goed waarom de carbs niet wat lager moeten.
Maar weet je, Lonaa... uiteindelijk moet je vinden wat voor JOU werkt. Want hiero riepen ze eerst dat ik veel vet moest eten, matig eiwitten en weinig carbs. Ja, tof.. maar dat werkt niet. Daar krijg ik honger van en darm pijn.
High proteine, little fat and medium carb doe ik het best goed op. Merk wel dat als ik veel carb heb gegeten (zoals dit weekend met die vreetbuien beide dagen), mijn hele maag compleet van slag is. Ik ben zelfs verstoptDus je PT kan roepen dat je minder vet moet eten, maar je moet voor jezelf uitvinden wat werkt.
Uiteindelijk is het nog steeds dat minder kcal erin en meer verbranden resulteerd in afvallen. En niet de samenstelling
Ditquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
35 is niet onmogelijk. Maar vetten heb je nodig. Ik snap niet zo goed waarom de carbs niet wat lager moeten.
Maar weet je, Lonaa... uiteindelijk moet je vinden wat voor JOU werkt. Want hiero riepen ze eerst dat ik veel vet moest eten, matig eiwitten en weinig carbs. Ja, tof.. maar dat werkt niet. Daar krijg ik honger van en darm pijn.
High proteine, little fat and medium carb doe ik het best goed op. Merk wel dat als ik veel carb heb gegeten (zoals dit weekend met die vreetbuien beide dagen), mijn hele maag compleet van slag is. Ik ben zelfs verstoptDus je PT kan roepen dat je minder vet moet eten, maar je moet voor jezelf uitvinden wat werkt.
Uiteindelijk is het nog steeds dat minder kcal erin en meer verbranden resulteerd in afvallen. En niet de samenstelling
En dat is het belangrijkste. Want zodra je honger hebt, ga je snaaien. En dat wil je niet. Dus je bent een wijs vrouw.quote:
Hoog in groente want ijzer = fit en sterker voelen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste. Want zodra je honger hebt, ga je snaaien. En dat wil je niet. Dus je bent een wijs vrouw.
Wat waren zijn argumenten? /nieuwsgierig
Ik voel me altijd wel fitter als ik veel groente eet. Geen idee of dat door ijzer komtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoog in groente want ijzer = fit en sterker voelen.
Ja, opzich leuk.. maar (en dat heb ik zelf ondervonden) op een gegeven moment zegt je lichaam : Doei. Ik ga niet meer afvallen. Ik krijg al zo achterlijk weinig. Je moet even goed opletten ook dat je niet moe gaat worden. Want eten benee je BMR is energie verliezen, voeding geeft immers energie. En zeker als je traint moet je daar op letten.quote:Lager dan mn BMR omdat hij graag wil dat ik snel in de gezonde range moet komen, want uiteindelijk word ik daar ook fit van. Daarna weer wat meer eten en nog wat langzamer afvallen.
Als het te snel gaat, past ie de kcal inname aan.
Ja op zich mee eens, maar ook al loop je bv hard (voorbeeld) dan heb je alsnog voldoende energie nodig. Dus je moet hoe dan ook naar je lichaam luisteren (zegt zij die dat nooit doet want kei lastig vindt).quote:De komende tijd wil ie veel verbranden door met hoge hartslag dingen te doen, daar hoef je niet een hoge koolhydraten inname voor te hebben. In de volgende fase, meer gericht op kracht, heb je daar meer aan en gaan mn koolhydraten weer wat omhoog, want krachttraining kost meer energie.
Nee, je hebt gelijk hoor! Maar ik kon me wel vinden in zijn punten, en daarom wil ik dit best wel zo proberen. Maar het moet niet ten koste gaan van mij, ofzo. Dus gewoon proberen en goed opletten.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel fitter als ik veel groente eet. Geen idee of dat door ijzer komt
[..]
Ja, opzich leuk.. maar (en dat heb ik zelf ondervonden) op een gegeven moment zegt je lichaam : Doei. Ik ga niet meer afvallen. Ik krijg al zo achterlijk weinig. Je moet even goed opletten ook dat je niet moe gaat worden. Want eten benee je BMR is energie verliezen, voeding geeft immers energie. En zeker als je traint moet je daar op letten.
[..]
Ja op zich mee eens, maar ook al loop je bv hard (voorbeeld) dan heb je alsnog voldoende energie nodig. Dus je moet hoe dan ook naar je lichaam luisteren (zegt zij die dat nooit doet want kei lastig vindt).
Ik vind dat je dat goed aanpakt zo iddquote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk hoor! Maar ik kon me wel vinden in zijn punten, en daarom wil ik dit best wel zo proberen. Maar het moet niet ten koste gaan van mij, ofzo. Dus gewoon proberen en goed opletten.
En nu ga ik zo een stuk rosbief weg werken.
Jij zou toch zonder?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef Qwea het volgende:
En ik heb nieuwe pwo Jack3d, ulift en crazy
Ja, zou jaquote:
Moeten we je opgeven voor Verslaafd?quote:
Die is failliet toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moeten we je opgeven voor Verslaafd?Komt Jim Geduld even langs
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moeten we je opgeven voor Verslaafd?Komt Jim Geduld even langs
van die beleg plakjes?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit hier gewoon ff 200 gram rosbief weg te vreten.
Is dat zo?quote:
Beterquote:Op maandag 30 maart 2015 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]Is weer eens wat anders dan hero, coke of speed
Hoest met je shinsplints?
Uh, nee. Of nou ja, dit is het uiteinde dat ze niet meer snijden kan.quote:
Woeiquote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
BeterMerk er niet zoveel van tijdens krachttraining dus dat is al positief
Hopelijk over een maand (met goedkeuring van de fysio) weer rustig beginnen met opbouwen, zodat ik kan gaan hardlopen
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, nee. Of nou ja, dit is het uiteinde dat ze niet meer snijden kan.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef Lonaa het volgende:
Dus dat snij ik dan in stukken, en dan vreet ik het op.
Damnzquote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef Maraca het volgende:
Ik ga zo gemarineerde kalkoenstukjes met spinazie/pesto/ui mengsel en bulgur eten.. allemaal onder het mom ''t moet op'
quote:
1KG?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In dat eetschema stond ook 1 kg kwark per dag ofzo. NOPE.
Ik eet het eigenlijk alleen maar ergens doorheen. Door mn smoothie, door de tonijn enz.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
1KG?Holy crap! Ik eet elke dag 150gram kwark.. dat is nog lekker, maar een kilo
niceequote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]Eigenlijk wel min of meer besloten toch full body te doen.. denk dan nog eventjes 2x + 2x zwemmen. Scheelt toch weer 2 dagen naar de sportschool, maar behaal hetzelfde resultaat
Ik heb normaal 200/300ml melk, dan 200g griekse yoghurt, 100g magere yoghurt voor shake en 500g kwarkquote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In dat eetschema stond ook 1 kg kwark per dag ofzo. NOPE.
Nomquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk alleen maar ergens doorheen. Door mn smoothie, door de tonijn enz.
Ja ik ook. Kwarksmoothiesquote:Op maandag 30 maart 2015 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk alleen maar ergens doorheen. Door mn smoothie, door de tonijn enz.
quote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef Maraca het volgende:
Laatst een dressing gemaakt van kwark, mosterd, olijfolie, peper en zout.. zo simpel, maar oh zo lekker
Ik heb frambozen azijn, die meng ik altijd met kwark en peper.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef Maraca het volgende:
Laatst een dressing gemaakt van kwark, mosterd, olijfolie, peper en zout.. zo simpel, maar oh zo lekker
Is wel vaker zo met sporten.. geen zin hebben, je met moeite naar de sportschool sleuren en dan achteraf zoooooo blij zijn dat je bent gegaanquote:Op maandag 30 maart 2015 21:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo spinning weer gehad. Ik had totaal geen zin, op het laatste moment toch gegaan. Nu geen spijt van, heerlijk gesloopt
Ja. Datquote:Op maandag 30 maart 2015 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is wel vaker zo met sporten.. geen zin hebben, je met moeite naar de sportschool sleuren en dan achteraf zoooooo blij zijn dat je bent gegaan
Ik ga wel op rijst, kip en koolvisquote:
Voor mij is het iets makkelijker nu.. "of ik ga sporten.. of ik ga in de file staan.. fuck it, ga wel sportenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |