E-force - Sevenquote:
Toto was gebanned, omdat hij blij was dat fylax gebanned was. Linkje van TVSC werd in klb sc geplaatst, dus ik ging even kijken en zag dat jij ook aan het juichen was. Ik had je qeqoute en gevraagd of ze jou ook hadden geband, omdat je ook aan het juichen was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende: [..] Serieus? Ik was gewoon verbaasd, omdat ik je nooit eerder gezien had enzo
Hoezo quote je dat dan in de eerste plaats, en hoe kwam je in TVSC
![]()
Je moet ook de bestaande mods in acht nemen natuurlijk, die moeten gewoon blijven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet echt, zit zoveel troep dat red je niet met één mod
Ohzo. Ja ik las het als "nog een juicher pls ban hem ook" Maargoed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Toto was gebanned, omdat hij blij was dat fylax gebanned was. Linkje van TVSC werd in klb sc geplaatst, dus ik ging even kijken en zag dat jij ook aan het juichen was. Ik had je qeqoute en gevraagd of ze jou ook hadden geband, omdat je ook aan het juichen was.
netsplinter mag opbokken hoor, npquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet ook de bestaande mods in acht nemen natuurlijk, die moeten gewoon blijven.
dankje Frassquote:
Sinds wanneer ben jij geen mod meer danquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet ook de bestaande mods in acht nemen natuurlijk, die moeten gewoon blijven.
Doe dit soort shit nou niet hier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
netsplinter mag opbokken hoor, np
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |