Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:21 schreef reza1 het volgende:
[..]
Jouw held Saddam als een rat uit een hol gehaald, en toen kregen christenen hun verdiende loon
Door wie? Zeg dat evenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat ze goed werden aangepakt na 2003 voor hun steun aan Saddam.
Heldhaftige patriotenquote:
Shia's dus?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef reza1 het volgende:
[..]
Heldhaftige patrioten![]()
Dat zal die ba'athistische christenen leren met hun steun tijdens Saddam's Iranoorlog uit de VS en Saudi-Arabië
Gezien de geboortecijfers is de kans groot dat je een lesje wil leren aan een bevolkingsgroep waarvan meer dan de helft is geboren na die oorlog. Goed bezig manquote:Op zondag 29 maart 2015 22:47 schreef reza1 het volgende:
[..]
Heldhaftige patrioten![]()
Dat zal die ba'athistische christenen leren met hun steun tijdens Saddam's Iranoorlog uit de VS en Saudi-Arabië
Christenen hoeven niet bang te zijn zolang zij geen coalitie aangaan met Iran. Christenen kunnen gewoon samen met moslims leven (suniten), en wij als sunitische arabieren zien de Iraniers en de Sjiieten als de grootste ketters van het midden oosten. Wij zien dat Israel vergeleken met Iran nog een goede land is, onze oorlog in het midden oosten is tegen de safawieten en niet tegen de joden en de christenen. De joden en de christenen hebben een betere religie dan de sjieiten en de perziers.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Shia's dus?
Maak jij je maar druk of Iran niet failliet gaat
Je integratie is goed gelukt en vooral de waarden van tolerantie en anti racisme zijn goed overgekomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:15 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
Christenen hoeven niet bang te zijn zolang zij geen coalitie aangaan met Iran. Christenen kunnen gewoon samen met moslims leven (suniten), en wij als sunitische arabieren zien de Iraniers en de Sjiieten als de grootste ketters van het midden oosten. Wij zien dat Israel vergeleken met Iran nog een goede land is, onze oorlog in het midden oosten is tegen de safawieten en niet tegen de joden en de christenen. De joden en de christenen hebben een betere religie dan de sjieiten en de perziers.
Waar ben ik racistisch dan? Ik ben tegen de Sjiieten, ben ik dan racistisch?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je integratie is goed gelukt en vooral de waarden van tolerantie en anti racisme zijn goed overgekomen.
Je bent een racist vanaf het moment dat je gaat praten over de afkomst van mensen (Perzen) en niet wat er bij hun tussen de oren zit.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:23 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
Waar ben ik racistisch dan? Ik ben tegen de Sjiieten, ben ik dan racistisch?
Ik heb niks tegen perzen en nergens uit mijn teksten kan je opmaken dat ik hun haat wegens hun afkomst. Ik ben wel tegen sjiieten (ideologie) en bijna alle perzen zijn dat. Heeft niks met racisme te maken, hetgeen wat jij doet is namelijk hetzelfde als Wilders een racist noemen omdat hij zich tegen de islam en de marokkanen ageert....quote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent een racist vanaf het moment dat je gaat praten over de afkomst van mensen (Perzen) en niet wat er bij hun tussen de oren zit.
Wilders zegt criminele Marokkanen. Jij zegt Perzen en verduidelijkt dat later met bijna alle Perzen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen perzen en nergens uit mijn teksten kan je opmaken dat ik hun haat wegens hun afkomst. Ik ben wel tegen sjiieten (ideologie) en bijna alle perzen zijn dat. Heeft niks met racisme te maken, hetgeen wat jij doet is namelijk hetzelfde als Wilders een racist noemen omdat hij zich tegen de islam en de marokkanen ageert....
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wilders zegt criminele Marokkanen. Jij zegt Perzen en verduidelijkt dat later met bijna alle Perzen.
Er is een reden dat het midden oosten een achterlijk poepgat met enkele tijdelijke oasen van relatieve olie gesubsidieerde vrede is. Het is die debiele kutmentaliteit van de inwoners die nog steeds ruzie maken over welke warlord 1400 jaar geleden de beste was.
Een westerling zoals u zou zoiets nooit begrijpen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wilders zegt criminele Marokkanen. Jij zegt Perzen en verduidelijkt dat later met bijna alle Perzen.
Er is een reden dat het midden oosten een achterlijk poepgat met enkele tijdelijke oasen van relatieve olie gesubsidieerde vrede is. Het is die debiele kutmentaliteit van de inwoners die nog steeds ruzie maken over welke warlord 1400 jaar geleden de beste was.
Wij hebben het ooit geprobeerd en het resultaat was een continent in puin.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:32 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
Een westerling zoals u zou zoiets nooit begrijpen.
Geef Saudi gewoon alle macht en bewapen Saudi sterk genoeg tegen Iran, dan krijg jij (het westen) je olie en wij blij met onze macht.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wij hebben het ooit geprobeerd en het resultaat was een continent in puin.
Gelukkig niet nee. Ik heb helemaal geen zin in een oorlog met Duitsland. Niet alleen is dat nogal gevaarlijk voor mijzelf en heel erg duur, het is ook nogal onzinnig om nog steeds te zeiken over iets wat 75 jaar geleden is gebeurd. Laat staan na 1400 jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:32 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
Een westerling zoals u zou zoiets nooit begrijpen.
Ik ga ook een nieuwe account opmaken met een booslim naam en een eng icoontje. Je kan mensen dan veel beter trollen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:39 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
Geef Saudi gewoon alle macht en bewapen Saudi sterk genoeg tegen Iran, dan krijg jij (het westen) je olie en wij blij met onze macht.
De ideologie die Iran aanhangt is een direct gevaar voor ons als sunnieten in de regio en daarom zijn wij ook tegen hun ideologie, als zij gewoon hun ideologie voorzichzelf hielden en niet onze landen ermee dreigde dan hadden we ook geen oorlog moeten voeren tegen hun. Maar een ieder die weet waar de Perzen (sjiietische) in geloven, weten ook dat zij ons (sunnieten) als honden en ketters beschouwen en dat zij verplicht zijn vanuit hun ideologie om ons sunieten systematisch uit te moorden. Wat zij ook in Syrie, Jemen, Bahrein en andere landen aan het doen zijn. Daarom is het ook niet meer dan logisch dat wij als Arabieren er alles aan willen doen om hun gevaar tegen te gaan en daarom hebben de Arabische helden ook de coalitie tegen Jemen in kracht gezet, jullie westerlingen zouden ons eigenlijk moeten steunen omdat Iran een gezamelijke vijand is. Olie krijg je van ons en je hoeft niet bang te zijn dat wij de kraan dicht gooien, iets waar Iran geen moeite mee heeft.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Ik heb helemaal geen zin in een oorlog met Duitsland. Niet alleen is dat nogal gevaarlijk voor mijzelf en heel erg duur, het is ook nogal onzinnig om nog steeds te zeiken over iets wat 75 jaar geleden is gebeurd. Laat staan na 1400 jaar.
Je hebt jezelf vernoemd naar een warlord die zijn leven heeft gewijd aan het aanvallen van christenen en perzen en dan ga je roepen over gevaarlijke ideologieën.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:48 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:
[..]
De ideologie die Iran aanhangt is een direct gevaar voor ons als sunnieten in de regio en daarom zijn wij ook tegen hun ideologie, als zij gewoon hun ideologie voorzichzelf hielden en niet onze landen ermee dreigde dan hadden we ook geen oorlog moeten voeren tegen hun. Maar een ieder die weet waar de Perzen (sjiietische) in geloven, weten ook dat zij ons (sunnieten) als honden en ketters beschouwen en dat zij verplicht zijn vanuit hun ideologie om ons sunieten systematisch uit te moorden. Wat zij ook in Syrie, Jemen, Bahrein en andere landen aan het doen zijn. Daarom is het ook niet meer dan logisch dat wij als Arabieren er alles aan willen doen om hun gevaar tegen te gaan en daarom hebben de Arabische helden ook de coalitie tegen Jemen in kracht gezet, jullie westerlingen zouden ons eigenlijk moeten steunen omdat Iran een gezamelijke vijand is. Olie krijg je van ons en je hoeft niet bang te zijn dat wij de kraan dicht gooien, iets waar Iran geen moeite mee heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |