zit goed met je captain tryhardquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
KLAP OP JE TERING MUIL JA!!!!!!!!!!
kusje wpquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit goed met je captain tryhard
Zou het morgen even vragenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald ga eens naar de gevonden voorwerpen op je werk, volgens mij ben je je humor kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald nog aan het daten? Heb wel een mokkel voor jenee niet aan het datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
Roald's huidige vriendinhmm ze mag me lekker pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
Roald's huidige vriendinSuddenly a wild Snorlax appears!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
buch in de bajes kijken daarna pitten doei
quote:
Bavaria, ben niet thuis helaasquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel Hertog Jan bieren mag ik hopen?
Ik had ook hertog jan kunnen pakken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bavaria, ben niet thuis helaas.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
In trainingsbroekje achter de laptop beetje metal luisteren terwijl je boy bier brengt. Heerlijk toch. Loveleef.
Jij hebt mij ook verzorgd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
In trainingsbroekje achter de laptop beetje metal luisteren terwijl je boy bier brengt. Heerlijk toch. Loveleef.
M'n bier smaakt meteen een stuk slechter.quote:
the good lifequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Het hele rijtje voor als je het dan toch wilt weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aan de haar getrokken en gezegd dat ze eens goed moest zuigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat wordt neukenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Komt ie ook nog knakworstjes brengen. Echt deze man.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het hele rijtje voor als je het dan toch wilt weten.Rijtje? Alle mannen in de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
je dagboekje kapot johquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Komt ie ook nog knakworstjes brengen. Echt deze man.
Al naar de dokter geweest met je schizofrenie?quote:
quote:
op knakworstjes?quote:
denk dat een dokter daar weinig tegen kan doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al naar de dokter geweest met je schizofrenie?
Waarom ben je dan dikquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op knakworstjes?
zolang niet in bladerdeeg laat het me koud
Heeft bijna iedereen. Ik zie het als een compliment.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn adoratie naar Rocknijn is als een bipolaire stoornis.
Het ligt dus niet bij mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft bijna iedereen. Ik zie het als een compliment.
Neuh. Zelfs de kerel die me wil batsen (maar ik hem niet) en machtig hard z'n best doet heeft het.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs de kerel die me wil batsen (maar ik hem niet) en machtig hard z'n best doet heeft het.
Dat was voor mij genoeg bevestiging, ik ben een direct kutwijf dat nergens om geeft.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs de kerel die me wil batsen (maar ik hem niet) en machtig hard z'n best doet heeft het.
Dat was voor mij genoeg bevestiging, ik ben een direct kutwijf dat nergens om geeft.
Wajo gay met je lange wimpers.quote:
Ene keer wil ik je stompen geven en de andere keer denk ik holy shit, scherpquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is normaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ene keer wil ik je stompen geven en de andere keer denk ik holy shit, scherp
RT dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, LB en ik vinden jou nog steeds niet bepaald normaal.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, LB en ik vinden jou nog steeds niet bepaald normaal.
Nee dit helptquote:
Vind het ook wat hypocriet van me maargoedquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is normaal. De blijvers dig ik, de rest boeit me niet. Weet je hoe makkelijk het leven daar van wordt yo.
Hoezo dan? Ik snap het namelijk compleet en ben het er ook helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het ook wat hypocriet van me maargoed
Richting jou klopt het ook gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het namelijk compleet en ben het er ook helemaal mee eens.
Geen neuk geven en zeggen wat je denkt en je enkel inhouden in situaties waarbij het echt moet. Klaar. Lessons of Nijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Richting jou klopt het ook gewoon, maar ik heb het zelf ook in me, vandaar het hypocriet vinden
omdat hij geen eigen smaak kan ontwikkelen huequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Freek waarom luister jij al mijn muziek, één nummer achterlopend?
1 nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Freek waarom luister jij al mijn muziek, één nummer achterlopend?
Hij is inderdaad wispelturig. Oh even top 40. Oh even rap. Oh even shoegaze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat hij geen eigen smaak kan ontwikkelen hue
2 al dude.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wispelturig. Oh even top 40. Oh even rap. Oh even shoegaze.
Ja jullie waren laatst zo bezig en nu kunnen wij ook. Even profiteren jwz.quote:
kan niks goed van komen die brabandersquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wispelturig. Oh even top 40. Oh even rap. Oh even shoegaze.
[..]
2 al dude.
Het was idd meer een LB-Geo-DrNick love triangle hierquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja jullie waren laatst zo bezig en nu kunnen wij ook. Even profiteren jwz.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met die laatste ben ik het beslist eens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gewoon alles luisteren behalve metal, hardcore en hardstyle en nederlands talig
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het was idd meer een LB-Geo-DrNick love triangle hier
Wat boeit het of je top40 of hiphip luistertquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met die laatste ben ik het beslist eens.
Stfuquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het was idd meer een LB-Geo-DrNick love triangle hier
Niet tegelijk maar wel afwisselen van genres, niks mis meequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat boeit het of je top40 of hiphip luistertgewoon alles tegelijk my nigga
Lijstje voor in het weekend. Thnx.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
FL als je nog hiphop nummers wilt:
In no particular order
Gang starr - Full clip
Gang starr - Momenth of Truth
Gang starr - Work
Gang starr - Above the clouds
Gang starr - Militia
Gang starr - You know my steez
Gang starr - Skills
Masta Ace - No regrets
Masta Ace - Acknowledge
Masta Ace - Good ol love
Masta Ace - Soda & soap
Masta Ace - Beautiful
Masta Ace - Da Grind
Masta Ace - H.O.O.D.
Mobb deep - Shook ones pt 2
Mobb deep - Hell on earth
Andre Nickatina - Ayo for yayo
Atmosphere - Yesterday
Scarface - Born killer
Edo G - Sayin something
Dr. Dre - The next episode
Dr. Dre - Still DRE
Mos Def - Mathematics
Mos Def - Fat booty
KRS One - Sound of da police
KRS One - MC's act like they don't know
KRS One - Step into a world
Lord Finesse - No gimmicks
Lord Finesse - Hip 2 da game
The Beatnuts feat. Big Pun & Cuban Link - Off The Books
Wu Tang Clan - Gravel Pit
Fat Joe - Envy
Cunninlynguists - Lynguistics
NAS - Nas is like
NAS - I can
Biggie Smalls - Kick in the Door
Acey - I think i know too much
Beanie Sigel - Don't realize
Big Shug - Counter punch
Wel laten weten watj e er van vond.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijstje voor in het weekend. Thnx.
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel laten weten watj e er van vond.
OPEN UR EYES!!!1!!quote:
Weekend erna geen tijd mimang.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Voor het weekend daarna heb ik Prodigy als huiswerk voor je FL
Out of space
Your love (remix)
Mindfields
Mindfields (baauer remix)
Mindfields (curcles mix)
Voodoo people
Voodoo people (pendulum remix)
Smack my bitch up
Breathe
Diesel Power
Diesel Power live
Serial Thrilla
Serial Thrilla live
Narayan (soms)
Firestarter
Voodoo beats
Fuel my fire
Shoot down (soms)
The way it is
You'll be under my wheels
Phoenix (soms)
Action radar
Hotride
Memphis bells
Girls
Spitfire
Poison
Their law
Invaders must die
omen
Thunder
Clours
Take me to the hospital
Warrior's dance
Run with the wolves
World's on fire
Piranha (soms)
Take me to the hospital (sub focus remix)
Wall of death
We are the ruffest (soms)
Molotov bitch
Razor (soms)
No man army
Acen1
Androids (soms)
Castbreeder
Many many people
Castl road
Fuzz fucking (soms)
Bungalows island
Claustrophobic string
Funky shit
Hyperspeed
Fire
RUFF IN THE JUNGLE BIZNESS
Science
Charly (trip_into_drum_and_bass_version)
Wake up call
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Voor het weekend daarna heb ik Prodigy als huiswerk voor je FLMet je notepadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Zeker fucking duur?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Bij ons op school verkopen ze ook kleine brownies.
Ik vind het goed voor de multiculturele samenleving.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het echt oprecht tof dat geo en lb wat hebben. Leuk stel enz.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben er nog niet aan gewend, voor mij is LB altijd puur en reinquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het goed voor de multiculturele samenleving.
Ben ik nog steedsquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan gewend, voor mij is LB altijd puur en rein
moirapolyquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar er is maar 1 leuk koppel hier op den foks
Ik vind het oprecht tof dat jij het tof vind.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Wrm mag ik nie meequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht tof dat jij het tof vind.en ik zou best nog een dubbel date doen, ook een trionondate met jou als derde wiel
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
dientje en lb never forget
match made in heaven ditdat
Maar wrm vergeet je Yusufquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je niet mee mocht?
nee manquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoorde ook van een superknap koppel
Iets met sneeuw en rodaawaa
Nja ik las multicultureel ben toch zo cultureel als maar kanquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je mee willen yusuf
zijn brabanders en iedereen weet dat alle brabanders racistisch zijn
Wallah waarom doe je zo racisiitis vriend??quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is zo lastig parkeren zo'n kameel
Heul niet. Ik misbruik graag stereotypes om grappig proberen te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wallah waarom doe je zo racisiitis vriend??
netflixquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef DrNick het volgende:
Wat is die site dat je series bij kan houden?
Rt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind FL en Nijn ook een leuk stel, vooral interessant om te 'bestuderen'
gofuckyourself.nlquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef DrNick het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=site+to+track+tv+seriesquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef DrNick het volgende:
Misschien zit FL ook on the spectrumquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rt.
FL is oprecht een studie op zich. Op het ene moment een zeer kundige jongeman, op het andere moment een slap iets dat hulp nodig heeft met ademen.
Thanks.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=site+to+track+tv+series
23 meiquote:
Nick, ik zou niet linkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
Nick als je er uit bent met tv tracker laat het mij dan ff weten welke
Wordt toch een baggerfilmquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien hadden ze beter Rosenbaum van stal kunnen halen, als wilde die niet meer kaal dacht ikmaarja voor een film van tig miljoen..
Alleen deadpool maar? niet Avengers 2?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
fuck superman en batman
alleen excited voor deadpool
Finding Doryquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom animated movies![]()
Justice League: Crisis on Two Earths
neequote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen deadpool maar? niet Avengers 2?
En X-men DOFP?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
avengers 1 was ik ook niet hyped over zoals de rest van de wereld
heb hem wel gezien maar vond er niet barveel aan
was toch 2016?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Star Wars komt ook ergens dit jaar, ben benieuwd
quote:
The Prodigy*quote:
Wie wilt mn kaartje voor We Are Electric overkopen?quote:
Oh jij bent gemeenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie wilt mn kaartje voor We Are Electric overkopen?
Oke, dan raad ik je aan om de laatste gaan kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste x-men die ik gezien heb was die eerste met jlaw
Ik misschien, maar weet nog niet zeker. Maar houd hem niet in de wacht ofzo hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie wilt mn kaartje voor We Are Electric overkopen?
And soldquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik misschien, maar weet nog niet zeker. Maar houd hem niet in de wacht ofzo hoor
Ja weet ik, daaromquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar VA het is nog niet uitverkocht he
Just to be sure: ik verkoop hem nietquote:
weet niet of ik er zin in hebquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dan raad ik je aan om de laatste gaan kijken
Papered out, always at the Powder housequote:
Hij is goed. Trust me, zelfs met de nieuwe castquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet of ik er zin in heb
en denk niet dat ze de eerste trilogie nog gaan trotseren
The Incredible Hulk*quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
wp, ik raad je aan om hulk te gaan kijken
Zelf niet Googlen en lmgtfy linkenquote:
Ah, daarom ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelf niet Googlen en lmgtfy linken
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=serie+tracker+die+nick+gebruikt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=serie+tracker+die+nick+gebruikt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
En jouw koppie was cute toen je ging spelen
dag fanquote:
wat voorspel je?quote:
Ja gaat wel goed eigenlijk. Ze doet enorm lief tegen iedereen en aan het kapje lijkt ze ook wel gewend te zijn nuquote:
yayquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed eigenlijk. Ze doet enorm lief tegen iedereen en aan het kapje lijkt ze ook wel gewend te zijn nu
Maar heb wel zin in over 2 weken. Dan zijn de hechtingen er uit en kan ik haar weer flink knuffelenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Dacht echt even dat DrNick tegen zichzelf succes zei
Nice nicequote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar heb wel zin in over 2 weken. Dan zijn de hechtingen er uit en kan ik haar weer flink knuffelen
Dankje,die heeft zwabber gemaakt.quote:
Nee maar ik ben ook al bezig om FOK! terug te pakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het slaat dan ook gewoon nergens op.
Mooi! jij bent een goede steunquote:
Maar waarom moeten jullie stoppen en mag R49 verhuizen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij mogen over een paar dagen optyfen
Dat stopte ook plotseling zonder goede reden ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dat gutter moet stoppen, dat lees je overal, het is net dat duitse vliegtuig
Die waren er eerder hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom moeten jullie stoppen en mag R49 verhuizen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat stopte ook plotseling zonder goede reden ja.
Is het geen ijsberg is het wel een gewone berg wat een voertuig stopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat stopte ook plotseling zonder goede reden ja.
Huidskleur. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Raar, maar is jullie verteld waarom jullie weg moeten?
Ze willen geen radio meer in ONZ ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Raar, maar is jullie verteld waarom jullie weg moeten?
Klinkt als een slecht alibi, lekker boeiend dat er een radio topic is, tenzij het komt door jullie gespam in andere topics. Waarschijnlijk mogen ze jullie niet, straf voor jou en fylax omadt jullie kutusers zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze willen geen radio meer in ONZ ofzo
Het is omdat ik zwart ben.quote:
Onze spam? srs? hoogstens een keer hier, maar zoveel is dat nou ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht alibi, lekker boeiend dat er een radio topic is, tenzij het komt door jullie gespam in andere topics. Waarschijnlijk mogen ze jullie niet, straf voor jou en fylax omadt jullie kutusers zijn
Een keer is bullshit and you know it maar het was ook niet ernstigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onze spam? srs? hoogstens een keer hier, maar zoveel is dat nou ook niet
The struggle is real.quote:
Nope, mja nu misschien een beetjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een keer is bullshit and you know it maar het was ook niet ernstig, dus het blijft vreemd. Heeft iemand een FA ernstig beledigd?
nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |