zit goed met je captain tryhardquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
KLAP OP JE TERING MUIL JA!!!!!!!!!!
kusje wpquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit goed met je captain tryhard
Zou het morgen even vragenquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald ga eens naar de gevonden voorwerpen op je werk, volgens mij ben je je humor kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald nog aan het daten? Heb wel een mokkel voor jenee niet aan het datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
Roald's huidige vriendinhmm ze mag me lekker pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
Roald's huidige vriendinSuddenly a wild Snorlax appears!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
buch in de bajes kijken daarna pitten doei
quote:
Bavaria, ben niet thuis helaasquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel Hertog Jan bieren mag ik hopen?
Ik had ook hertog jan kunnen pakken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bavaria, ben niet thuis helaas.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
In trainingsbroekje achter de laptop beetje metal luisteren terwijl je boy bier brengt. Heerlijk toch. Loveleef.
Jij hebt mij ook verzorgd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
In trainingsbroekje achter de laptop beetje metal luisteren terwijl je boy bier brengt. Heerlijk toch. Loveleef.
M'n bier smaakt meteen een stuk slechter.quote:
the good lifequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Het hele rijtje voor als je het dan toch wilt weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aan de haar getrokken en gezegd dat ze eens goed moest zuigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat wordt neukenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Komt ie ook nog knakworstjes brengen. Echt deze man.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het hele rijtje voor als je het dan toch wilt weten.Rijtje? Alle mannen in de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
je dagboekje kapot johquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Komt ie ook nog knakworstjes brengen. Echt deze man.
Al naar de dokter geweest met je schizofrenie?quote:
quote:
op knakworstjes?quote:
denk dat een dokter daar weinig tegen kan doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al naar de dokter geweest met je schizofrenie?
Waarom ben je dan dikquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op knakworstjes?
zolang niet in bladerdeeg laat het me koud
Heeft bijna iedereen. Ik zie het als een compliment.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn adoratie naar Rocknijn is als een bipolaire stoornis.
Het ligt dus niet bij mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft bijna iedereen. Ik zie het als een compliment.
Neuh. Zelfs de kerel die me wil batsen (maar ik hem niet) en machtig hard z'n best doet heeft het.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs de kerel die me wil batsen (maar ik hem niet) en machtig hard z'n best doet heeft het.
Dat was voor mij genoeg bevestiging, ik ben een direct kutwijf dat nergens om geeft.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs de kerel die me wil batsen (maar ik hem niet) en machtig hard z'n best doet heeft het.
Dat was voor mij genoeg bevestiging, ik ben een direct kutwijf dat nergens om geeft.
Wajo gay met je lange wimpers.quote:
Ene keer wil ik je stompen geven en de andere keer denk ik holy shit, scherpquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is normaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ene keer wil ik je stompen geven en de andere keer denk ik holy shit, scherp
RT dit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, LB en ik vinden jou nog steeds niet bepaald normaal.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, LB en ik vinden jou nog steeds niet bepaald normaal.
Nee dit helptquote:
Vind het ook wat hypocriet van me maargoedquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is normaal. De blijvers dig ik, de rest boeit me niet. Weet je hoe makkelijk het leven daar van wordt yo.
Hoezo dan? Ik snap het namelijk compleet en ben het er ook helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het ook wat hypocriet van me maargoed
Richting jou klopt het ook gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik snap het namelijk compleet en ben het er ook helemaal mee eens.
Geen neuk geven en zeggen wat je denkt en je enkel inhouden in situaties waarbij het echt moet. Klaar. Lessons of Nijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Richting jou klopt het ook gewoon, maar ik heb het zelf ook in me, vandaar het hypocriet vinden
omdat hij geen eigen smaak kan ontwikkelen huequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Freek waarom luister jij al mijn muziek, één nummer achterlopend?
1 nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Freek waarom luister jij al mijn muziek, één nummer achterlopend?
Hij is inderdaad wispelturig. Oh even top 40. Oh even rap. Oh even shoegaze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat hij geen eigen smaak kan ontwikkelen hue
2 al dude.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wispelturig. Oh even top 40. Oh even rap. Oh even shoegaze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |