abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151077427
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Hmmm, flightsim scenario's met de crashlocatie? Fotoalbums van vroegere wintersportvakanties op diezelfde lokatie?
Die vliegclub waar hij bij zat ging wel altijd op vakantie in die regio, volgens het RTL nieuws
pi_151077432
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wat er nou bedoeld werd met het kloppen op de deur.
pi_151077487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Die vliegclub waar hij bij zat ging wel altijd op vakantie in die regio, volgens het RTL nieuws
Het lijkt me sterk dat hij deze locatie gepland had. Hij was afhankelijk van het moment dat de piloot naar de wc zou gaan.
In the coolest little capital of the world
pi_151077518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:21 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat hij deze locatie gepland had. Hij was afhankelijk van het moment dat de piloot naar de wc zou gaan.
Het lijkt me ook geen bewijs
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:23:09 #205
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151077548
wat als niet de copiloot maar de piloot zelf het gedaan heeft.
door de copiloot een slaappil te geven en bij het verlaten van de cockpit de beveiliging op de deur te zetten?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_151077578
Haha geniaal!

Die gozer krijgt verbale klappen van Benno!
I feel kinda Locrian today
pi_151077579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:23 schreef Onnoman het volgende:
wat als niet de copiloot maar de piloot zelf het gedaan heeft.
door de copiloot een slaappil te geven en bij het verlaten van de cockpit de beveiliging op de deur te zetten?
Als hij dan de code zou invoeren, had de deur opengegaan
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:24:54 #208
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151077608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Als hij dan de code zou invoeren, had de deur opengegaan
tenzij je vanduit de binnenkant de beveiliging dus inschakelt zodat je de code niet kan invoeren en dan de deur achter je dichtgooit
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:24:57 #209
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_151077609
Is het niet beter om eerst even de technische gegevens af te wachten? Dan kan je het toch pas met zekerheid zeggen?
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:28:32 #210
104871 remlof
Europees federalist
pi_151077734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:21 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat hij deze locatie gepland had. Hij was afhankelijk van het moment dat de piloot naar de wc zou gaan.
Misschien heeft die co-piloot 'm wel gevraagd om iets te halen ofzo...
pi_151077745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:

[..]

Toch wel weer inmiddels. ;)
Dit is in Mei
20:4015u45do 18:25KLM
Rechtstreeks
20:40 Amsterdam - Schiphol (AMS)
do 18:25 Manilla - Ninoy Aquino Intl Airport (MNL)
KL0807 Boeing 777-300
Ik vlieg deze stretches zelf, en geloof me, dit is met een tussenstop op Taipei waarbij een crewwissel plaatsvindt (en sommige passagiers afstappen).
Waarschijnlijk wordt het als rechtstreeks geadverteerd omdat je onder hetzelfde vluchtnummer doorvliegt en dus geen overstapt hebt. Je zal ook een vlucht naar Taipei vinden met hetzelfde vluchtnummer en vertrektijd vanaf Amsterdam.
pi_151077871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:28 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik vlieg deze stretches zelf, en geloof me, dit is met een tussenstop op Taipei waarbij een crewwissel plaatsvindt.
Waarschijnlijk wordt het als rechtstreeks geadverteerd omdat je onder hetzelfde vluchtnummer doorvliegt en dus geen overstapt hebt.
Je zult wel gelijk hebben. Het was vroeger de 803 of 4 en nu is het 807, maar in ieder geval, wel dus 4 man tot aan Taiwan. Rechtstreeks moeten jullie gewoon te veel betalen in Manilla denk ik. Ik weet dat de KLM heeft geklaagd bij MNL. Stond wat over in de krant daar. Eind 2012 was het nog de 804 nonstop in ieder geval.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:33:48 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151077913
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef NewHorizon het volgende:

[..]
NH, wat ik me vamiddag al afvroeg, en ik heb het vlgs mij niet voorbij zien komen nog in een van de topics vandaar, maar nadat bekend werd dat de piloot buiten de cockpit gehouden werd kwam ineens dat tabelletje naar buiten waaruit bleek dat op 09.30.53 alles nog normaal was (hoogte 38,000ft) en dat de hoogte op 09.30.55 de hoogte van de autopilot ineens naar 96ft (dacht ik) bijgesteld was. Ik ben even kwijt wie dat staatje naar buiten was, kan dat FR24 geweest zijn? :@ Ben ook de begeleidende tekst kwijt maar de gegevens men ergens van de grond, niet uit het vliegtuig zelf (datarecorders).

Maar als dit ergens bekend is, dan hadden ze die gegevens toch ook vrij vlot al na de crash neem ik aan? Het lijkt me niet dat iemand pas op het idee kwam dat te checken toen bleek dat de gezagvoerder de cockpit niet meer in kon.
Ik snap wel dat ze het niet meteen naar buiten gebracht hebben, maar je zou toch denken dat ze dus al heel vlot wisten dat de autopilot op een andere hoogte ingesteld is?
***
pi_151077967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:32 schreef niels0 het volgende:

[..]

Je zult wel gelijk hebben. Het was vroeger de 803 of 4 en nu is het 807, maar in ieder geval, wel dus 4 man tot aan Taiwan.
Jep ^O^ vooral vanwege de terugvlucht, overigens. Die kan zomaar oplopen tot 13,5u vanaf TPE, en dan is het geen overbodige luxe inderdaad.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 23:36:09 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151077987
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Misschien heeft die co-piloot 'm wel gevraagd om iets te halen ofzo...
Er rammelt iets achterin, ga jij eens kijken :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151077992
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
Nogal logisch dat hij niet binnen werd gelaten. Wie slaat er nou met de zijkant van een vlakke hand?
pi_151078019
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:20 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wat er nou bedoeld werd met het kloppen op de deur.
De bel deed het niet.
pi_151078026
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

NH, wat ik me vamiddag al afvroeg, en ik heb het vlgs mij niet voorbij zien komen nog in een van de topics vandaar, maar nadat bekend werd dat de piloot buiten de cockpit gehouden werd kwam ineens dat tabelletje naar buiten waaruit bleek dat op 09.30.53 alles nog normaal was (hoogte 38,000ft) en dat de hoogte op 09.30.55 de hoogte van de autopilot ineens naar 96ft (dacht ik) bijgesteld was. Ik ben even kwijt wie dat staatje naar buiten was, kan dat FR24 geweest zijn? :@ Ben ook de begeleidende tekst kwijt maar de gegevens men ergens van de grond, niet uit het vliegtuig zelf (datarecorders).

Maar als dit ergens bekend is, dan hadden ze die gegevens toch ook vrij vlot al na de crash neem ik aan? Het lijkt me niet dat iemand pas op het idee kwam dat te checken toen bleek dat de gezagvoerder de cockpit niet meer in kon.
Ik snap wel dat ze het niet meteen naar buiten gebracht hebben, maar je zou toch denken dat ze dus al heel vlot wisten dat de autopilot op een andere hoogte ingesteld is?
Klopt. Ik heb die data overigens nooit ergens anders bevestigd gezien. Ik neem aan dat dit soort informatie ook gelogd wordt door ATC zelf, dus zal vast worden meegenomen in het onderzoek. De dingen die nu naar buiten komen zijn gewoon erg incompleet omdat ze er zo snel mee willen zijn.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:39:03 #219
104871 remlof
Europees federalist
pi_151078077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er rammelt iets achterin, ga jij eens kijken :{
"Stewardess Ingrid heeft een verrassing voor je" :')
pi_151078100
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
:') :') :')
Tails tell tales
pi_151078148
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
teh fuck :') _O-
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:41:32 #222
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_151078162
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
:')
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 23:41:39 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151078166
Maar zoals ik bij DWDD heb begrepen, van die gepensioneerde piloten, hebben ze alleen in het begin een psych onderzoek gehad en verder nooit meer.

Het ljkt me toch logisch dat je mensen in dit soort beroepen met regelmaat even ziet cq test. Praatje maakt, iets.
Treinmachinisten worden ( werden?) ook met regelmaat getest of ze nog wel ca[abel zijn en geestelijk stabiel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151078232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
Maar zoals ik bij DWDD heb begrepen, van die gepensioneerde piloten, hebben ze alleen in het begin een psych onderzoek gehad en verder nooit meer.

Het ljkt me toch logisch dat je mensen in dit soort beroepen met regelmaat even ziet cq test. Praatje maakt, iets.
Treinmachinisten worden ( werden?) ook met regelmaat getest of ze nog wel ca[abel zijn en geestelijk stabiel.
Ja maar die kunnen dan ook een rood sein missen, waarna de trein tot stilstand kan komen.
Eerst denken, dan typen
pi_151078237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
Maar zoals ik bij DWDD heb begrepen, van die gepensioneerde piloten, hebben ze alleen in het begin een psych onderzoek gehad en verder nooit meer.

Het ljkt me toch logisch dat je mensen in dit soort beroepen met regelmaat even ziet cq test. Praatje maakt, iets.
Treinmachinisten worden ( werden?) ook met regelmaat getest of ze nog wel ca[abel zijn en geestelijk stabiel.
Verder zeiden ze ook dat de sociale controle onder piloten erg groot is.

Bij zo'n testje kan je gewoon alles invullen wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')