Ik vlieg deze stretches zelf, en geloof me, dit is met een tussenstop op Taipei waarbij een crewwissel plaatsvindt (en sommige passagiers afstappen).quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Toch wel weer inmiddels.
Dit is in Mei
20:4015u45do 18:25KLM
Rechtstreeks
20:40 Amsterdam - Schiphol (AMS)
do 18:25 Manilla - Ninoy Aquino Intl Airport (MNL)
KL0807 Boeing 777-300
Je zult wel gelijk hebben. Het was vroeger de 803 of 4 en nu is het 807, maar in ieder geval, wel dus 4 man tot aan Taiwan. Rechtstreeks moeten jullie gewoon te veel betalen in Manilla denk ik. Ik weet dat de KLM heeft geklaagd bij MNL. Stond wat over in de krant daar. Eind 2012 was het nog de 804 nonstop in ieder geval.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik vlieg deze stretches zelf, en geloof me, dit is met een tussenstop op Taipei waarbij een crewwissel plaatsvindt.
Waarschijnlijk wordt het als rechtstreeks geadverteerd omdat je onder hetzelfde vluchtnummer doorvliegt en dus geen overstapt hebt.
NH, wat ik me vamiddag al afvroeg, en ik heb het vlgs mij niet voorbij zien komen nog in een van de topics vandaar, maar nadat bekend werd dat de piloot buiten de cockpit gehouden werd kwam ineens dat tabelletje naar buiten waaruit bleek dat op 09.30.53 alles nog normaal was (hoogte 38,000ft) en dat de hoogte op 09.30.55 de hoogte van de autopilot ineens naar 96ft (dacht ik) bijgesteld was. Ik ben even kwijt wie dat staatje naar buiten was, kan dat FR24 geweest zijn?quote:
Jepquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je zult wel gelijk hebben. Het was vroeger de 803 of 4 en nu is het 807, maar in ieder geval, wel dus 4 man tot aan Taiwan.
Er rammelt iets achterin, ga jij eens kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien heeft die co-piloot 'm wel gevraagd om iets te halen ofzo...
Nogal logisch dat hij niet binnen werd gelaten. Wie slaat er nou met de zijkant van een vlakke hand?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cnn heeft de animatie erbij
[ afbeelding ]
De bel deed het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat er nou bedoeld werd met het kloppen op de deur.
Klopt. Ik heb die data overigens nooit ergens anders bevestigd gezien. Ik neem aan dat dit soort informatie ook gelogd wordt door ATC zelf, dus zal vast worden meegenomen in het onderzoek. De dingen die nu naar buiten komen zijn gewoon erg incompleet omdat ze er zo snel mee willen zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
NH, wat ik me vamiddag al afvroeg, en ik heb het vlgs mij niet voorbij zien komen nog in een van de topics vandaar, maar nadat bekend werd dat de piloot buiten de cockpit gehouden werd kwam ineens dat tabelletje naar buiten waaruit bleek dat op 09.30.53 alles nog normaal was (hoogte 38,000ft) en dat de hoogte op 09.30.55 de hoogte van de autopilot ineens naar 96ft (dacht ik) bijgesteld was. Ik ben even kwijt wie dat staatje naar buiten was, kan dat FR24 geweest zijn?Ben ook de begeleidende tekst kwijt maar de gegevens men ergens van de grond, niet uit het vliegtuig zelf (datarecorders).
Maar als dit ergens bekend is, dan hadden ze die gegevens toch ook vrij vlot al na de crash neem ik aan? Het lijkt me niet dat iemand pas op het idee kwam dat te checken toen bleek dat de gezagvoerder de cockpit niet meer in kon.
Ik snap wel dat ze het niet meteen naar buiten gebracht hebben, maar je zou toch denken dat ze dus al heel vlot wisten dat de autopilot op een andere hoogte ingesteld is?
"Stewardess Ingrid heeft een verrassing voor je"quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er rammelt iets achterin, ga jij eens kijken
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
teh fuckquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar die kunnen dan ook een rood sein missen, waarna de trein tot stilstand kan komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
Maar zoals ik bij DWDD heb begrepen, van die gepensioneerde piloten, hebben ze alleen in het begin een psych onderzoek gehad en verder nooit meer.
Het ljkt me toch logisch dat je mensen in dit soort beroepen met regelmaat even ziet cq test. Praatje maakt, iets.
Treinmachinisten worden ( werden?) ook met regelmaat getest of ze nog wel ca[abel zijn en geestelijk stabiel.
Verder zeiden ze ook dat de sociale controle onder piloten erg groot is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
Maar zoals ik bij DWDD heb begrepen, van die gepensioneerde piloten, hebben ze alleen in het begin een psych onderzoek gehad en verder nooit meer.
Het ljkt me toch logisch dat je mensen in dit soort beroepen met regelmaat even ziet cq test. Praatje maakt, iets.
Treinmachinisten worden ( werden?) ook met regelmaat getest of ze nog wel ca[abel zijn en geestelijk stabiel.
Geen idee eik, hoe vaak vlieg je met elkaar? Dagelijks, wekelijks, 1 keer per 2 maanden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Verder zeiden ze ook dat de sociale controle onder piloten erg groot is.
Bij zo'n testje kan je gewoon alles invullen wat je wil.
Een masker opzetten is zo gemakkelijk...quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
Da's altijd nog vaker dan 1x per jaar een nietszeggend testje maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee eik, hoe vaak vlieg je met elkaar? Dagelijks, wekelijks, 1 keer per 2 maanden?
Ja, maar van het personeel wordt ook verwacht dat "vreemd" gedrag van collega's wordt gemeld, om die reden worden er jaarlijks al veel piloten op non-actief gesteld hoorde ik vanavond ergens, volgens mij ook in DWDD.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
Bij die GW operatie zul je vaak nieuwe mensen tegenkomen, maar doe je wel vaak meerdere stretches en meerdere dagen samen. Dan kun je wel een beetje hoogte krijgen van elkaar, maar het is nooit alleszeggend. Mensen kunnen dingen goed verbergenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee eik, hoe vaak vlieg je met elkaar? Dagelijks, wekelijks, 1 keer per 2 maanden?
Wat is dit nou weer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. dit zou de bron zijn, maar die pagina is alweer weg. Dit heeft er gestaan, maar dan in het Duits:
[..]
Ze zeiden ook dat men constant geobserveerd werd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef yvonne het volgende:
?quote:
Volgens mij wordt er niet gevlogen over Parijs.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:50 schreef remlof het volgende:
Ik snap überhaupt al niet waarom je mensen zou willen meenemen in je zelfmoord, maar als je dat dan toch hebt vlieg je je vliegtuig toch in de Eiffeltoren ofzo, voor het spektakel?
Was te ver.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:50 schreef remlof het volgende:
Ik snap überhaupt al niet waarom je mensen zou willen meenemen in je zelfmoord, maar als je dat dan toch hebt vlieg je je vliegtuig toch in de Eiffeltoren ofzo, voor het spektakel?
Jawel hoor, heb er regelmatig over gevlogen, ook de Eiffeltoren kunnen zien vanuit het vliegtuig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet gevlogen over Parijs.
Ik snap überhaupt al niet waarom je een grap maakt voor andere users in je topic, maar als je dat dan toch doet, dan maak je toch een goede grap?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:50 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |