Ik weet hoe het werkt. Lief van de stewardess, maar geloof me, KLM zit ruim boven de wettelijke rusttijden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat heeft met in Nederland wettelijke rusttijden te maken. Ik vlieg zeer regelmatig intercontinentaal met de KLM en een stewardess heeft me dat eens uitgelegd. Ze moeten ook horizontale rust hebben. Daar hebben ze crewbunks voor.
4 piloten Amsterdam - Manilla. Vind ik niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Lief van de stewardess, maar geloof me, KLM zit ruim boven de wettelijke rusttijden.
Wat jij vindt is echt volkomen irrelevant. Het gaat erom wat vereist is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
4 piloten Amsterdam - Manilla. Vind ik niet meer dan normaal.
Die stretch vliegen we al een tijdje meer niet direct met dezelfde crewquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
4 piloten Amsterdam - Manilla. Vind ik niet meer dan normaal.
Het zullen bedrijfsregels als die rusttijden bovengemiddeld zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat jij vindt is echt volkomen irrelevant. Het gaat erom wat vereist is.
Dat zeg ik ook niet. Ik vroeg of het bullshit was, want vond het maar een vage bron.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:54 schreef waht het volgende:
[..]
Is echt geen enkel bewijs voor. Gewoon weer een of andere internetidioot die wat leuks heeft verzonnen.
De link staat er bijquote:
Hoezo, "ook"? Ik heb nergens gezegd dat jouw mening mij niet interesseert, alleen dat het niet relevant is in deze discussie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het zullen bedrijfsregels als die rusttijden bovengemiddeld zijn.
Wat jij trouwens vind interesseert me ook geen moer.
Ja weet ik. Had iets met luchthavenbelasting of landingsrechten of hoe heet dat te maken. Vanaf Taipei naar Manilla betalen ze minder in Manilla.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Die stretch vliegen we al een tijdje meer niet direct met dezelfde crew![]()
4 man naar Taipei, verse 2 manscrew uit het hotel naar Manilla.
Jouw toon beviel me niet, vandaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, "ook"? Ik heb nergens gezegd dat jouw mening mij niet interesseert, alleen dat het niet relevant is in deze discussie.
Ik reageerde op jouw opmerking over verkeerde zuinigheid en dat de KLM mensen zou planten om dat te bewerkstelligen. Dat is echt onzin kan ik je vertellen, want dan hadden ze wel op de wettelijke minima gezeten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het zullen bedrijfsregels als die rusttijden bovengemiddeld zijn.
Wat jij trouwens vind interesseert me ook geen moer.
En het was geen afscheidsbriefjetwitter:News_Executive twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:13:01@News_Executive CORRECTION: Evidence was found at his residence in his home on the outskirts of Düsseldorf and not at his Montabauer home reageer retweet
Als je op die bronnen kijkt dan zie je dat het anti islam/links/buitenlanders sites zijn. Pure sensatie dus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb inmiddels ook op meerdere, niet erg betrouwbare bronnnen echter, maar toch, gelezen dat deze guy inderdaad eerst christelijk was maar later was geconvert naar islam. En dat ie op zijn facebook ook een paar 'aparte' moslimvrienden had.
Wat wel dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
En het was geen afscheidsbriefjetwitter:News_Executive twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:13:01@News_Executive CORRECTION: Evidence was found at his residence in his home on the outskirts of Düsseldorf and not at his Montabauer home reageer retweet
Daar wou de politie niks over zeggenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:58:12MORE: An police officer out side the house of co-pilot, said investigators had "found something" reageer retweet
twitter:NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:00:17MORE: Police however declined to reveal any further details, but it is understood that it is not a suicide note. #4U9525 reageer retweet
Cnn heeft de animatie erbijquote:
Hmmm, flightsim scenario's met de crashlocatie? Fotoalbums van vroegere wintersportvakanties op diezelfde lokatie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar wou de politie niks over zeggen
[..]
De stagiair is weer aan het klussen geweest...quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cnn heeft de animatie erbij
[ afbeelding ]
Toch wel weer inmiddels.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Die stretch vliegen we al een tijdje meer niet direct met dezelfde crew![]()
4 man naar Taipei, verse 2 manscrew uit het hotel naar Manilla.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering...quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |