abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games zondag 5 april 2015 @ 09:52:23 #151
181272 crew  Noppie2000
pi_151380706
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Te veel facedamage.
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 09:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou dat ze zo nog meer OP zijn?
Alleen laat de realiteit zien dat face hunters nu redelijk vaak Kill Command en Animal Companion laten vallen, bijvoorbeeld. Ze hebben een alternatieve spell gekregen, niet een die nog beter/sterker/wat dan ook is.

De meta verandert langzaam maar zeker, ook face hunters. Daarbij kom je ze lang niet zo vaak meer tegen, aangezien men nu experimenteert met fatigue rogue, patron warrior, thaurissan druid en ga maar door. Leuk om nu te spelen ^O^
  zondag 5 april 2015 @ 09:53:50 #152
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151380733
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 09:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]


[..]

Alleen laat de realiteit zien dat face hunters nu redelijk vaak Kill Command en Animal Companion laten vallen, bijvoorbeeld. Ze hebben een alternatieve spell gekregen, niet een die nog beter/sterker/wat dan ook is.

De meta verandert langzaam maar zeker, ook face hunters. Daarbij kom je ze lang niet zo vaak meer tegen, aangezien men nu experimenteert met fatigue rogue, patron warrior, thaurissan druid en ga maar door. Leuk om nu te spelen ^O^
Verschil is dat je daar een combinatie van kaarten nodig hebt om goed te zijn. Quick Shot is sowieso goed.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games zondag 5 april 2015 @ 09:58:12 #153
181272 crew  Noppie2000
pi_151380813
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Verschil is dat je daar een combinatie van kaarten nodig hebt om goed te zijn. Quick Shot is sowieso goed.
AC heb je geen andere kaart voor nodig? Het ontbreken van een huffer of +1 all minions kan echt een groot verschil maken als dat mist. En ja, KC heb je een beast voor nodig. In hunter, niet zo moeilijk.

QS is beter gebalanceerd dan je zou denken. En sowieso is het niet slecht dat hunter nu een kaart heeft die op zichzelf sterk is.
pi_151383316
Wie wil er mee doen met het toernooi? Graag deze post quoten en je naam toevoegen:

muhahaha - kanniebaal #2945
  zondag 5 april 2015 @ 12:12:49 #155
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151383405
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef muhahaha het volgende:
Wie wil er mee doen met het toernooi? Graag deze post quoten en je naam toevoegen:

muhahaha - kanniebaal #2945
Molurus - Molurus#2812

PS:

Hier was al iets van een lijstje: GAM / Hearthstone [#18] "Do you like to play with fire?"
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_151383542
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 12:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Molurus - Molurus#2812

PS:

Hier was al iets van een lijstje: GAM / Hearthstone [#18] "Do you like to play with fire?"
Oja _O-
  zondag 5 april 2015 @ 13:50:23 #157
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151386012
Even een test opzetje gemaakt:

http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/Default.aspx

Dit leest uit een database van uitslagen.

Ja, de stijl zuigt nog. Ik ben geen designer. :P

Edit, rankinglijst toegevoegd. Begint wel ergens op te lijken, al zeg ik het zelf.

Nadeel is dat er geen invoer van uitslagen mogelijk is, aan de andere kant wil ik best de rol van secretaris op me nemen. Dan is het gewoon uitslagen aan mij PM'en, go.

[ Bericht 29% gewijzigd door Molurus op 05-04-2015 14:57:56 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_151387965
Oh, laat ik ook maar eens me gezicht hier zien. Speel nu ook al sinds de open beta Hearthstone (oktober 2013 ofzo). Niet echt bijster goed. Ranked eindig ik meestal tussen rank 8 en 12, maar dat komt meer ivm tijd. probeer toch altijd wel dagelijks een uurtje te doen, maar vaak kom ik er niet aan doen.

Laatste twee seizoenen voornamelijk Paladin gespeeld, en daarvoor was het meestal een wisseling tussen Druid, Shaman en Priest.
Hunter, Mage en Rogue raak ik nagenoeg nooit aan (terwijl dat toch zo'n beetje de populairste classes zijn =)).
Ben nu weer een beetje aan het switchen tussen Paladin, Priest en Druid

In ieder geval, lijkt mij ook wel leuk om eens mee te doen aan een toernooitje

AionNL - AionNL#2980
  zondag 5 april 2015 @ 15:15:59 #159
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151388531
Welkom! ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 5 april 2015 @ 15:32:04 #160
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151389033
Rogue Gang Up mill deck _O_
pi_151389765
aka simpel gejatte netdecks?
Iets wat ik eigenlijk haat. Ideeën van een netdeck halen oke, maar complete netdecks jatten vind ik zelf helemaal geen reet aan. Vind ik eigenlijk al weer neigen naar cheaten =)
Tuurlijk kan je nooit helemaal unieke decks maken, maar om ze gewoon van internet te copy-pasten...

Heb in mijn decklist geen 1op1 gekopieerde decks. Beter gezegd, ik heb misschien over de laatste 1.5 jaar misschien een keer of 10 van die websites bezocht. Heb wel eens ideeen gejat van een ander iemand zijn deck (mijn mill druid is redelijk gekopieerd, maar aangezien ik niet zijn hele deck heb kunnen zien zal het vast geen 1op1 zijn.

Heb nu net een Grim Patron Warrior deck gemaakt. Zal vast niet de eerste zijn, maar ik heb wel mijn eigen deck samengesteld zonder ook maar een voorbeeld van anderen gezien te hebben. Sta nu 4-0 ermee in (wel rank18 though, begin nu net met het seizoen)
Heb ook in geen maanden Warrior gespeeld, op een paar arena-runs na

Kan niet wachten tot de Dragon Consort er is, heb al een heel Dragon Paladin deck in mijn hoofd zitten, maar ben benieuwd of die wel werkt =)
  zondag 5 april 2015 @ 16:32:41 #162
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151390879
Zo, stijlen ook een beetje gefixt. Wat vinden jullie ervan?

http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/Default.aspx
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_151391036
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2015 16:32 schreef Molurus het volgende:
Zo, stijlen ook een beetje gefixt. Wat vinden jullie ervan?

http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/Default.aspx
Nice, ziet er goed uit _O_
  zondag 5 april 2015 @ 16:37:09 #164
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151391044
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:54 schreef AionNL het volgende:
aka simpel gejatte netdecks?
Iets wat ik eigenlijk haat. Ideeën van een netdeck halen oke, maar complete netdecks jatten vind ik zelf helemaal geen reet aan. Vind ik eigenlijk al weer neigen naar cheaten =)
Tuurlijk kan je nooit helemaal unieke decks maken, maar om ze gewoon van internet te copy-pasten...

Heb in mijn decklist geen 1op1 gekopieerde decks. Beter gezegd, ik heb misschien over de laatste 1.5 jaar misschien een keer of 10 van die websites bezocht. Heb wel eens ideeen gejat van een ander iemand zijn deck (mijn mill druid is redelijk gekopieerd, maar aangezien ik niet zijn hele deck heb kunnen zien zal het vast geen 1op1 zijn.

Heb nu net een Grim Patron Warrior deck gemaakt. Zal vast niet de eerste zijn, maar ik heb wel mijn eigen deck samengesteld zonder ook maar een voorbeeld van anderen gezien te hebben. Sta nu 4-0 ermee in (wel rank18 though, begin nu net met het seizoen)
Heb ook in geen maanden Warrior gespeeld, op een paar arena-runs na

Kan niet wachten tot de Dragon Consort er is, heb al een heel Dragon Paladin deck in mijn hoofd zitten, maar ben benieuwd of die wel werkt =)
:? Heb je het over mijn post?
Behoorlijk domme reactie in dat geval, dat er een leuk concept is betekent niet dat deze "simpel gejat" is. Je grim patron deck en dragon paladin deck zijn ook gejat van het internet volgens je eigen logica. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 05-04-2015 16:53:22 ]
pi_151391719
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 16:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

:? Heb je het over mijn post?
Behoorlijk domme reactie in dat geval, dat er een leuk concept is betekent niet dat deze "simpel gejat" is, je grim patron deck en dragon paladin deck zijn ook gejat van het internet volgens je eigen logica. :')
Nee, ik bedoel het niet zo, maar het is meer dat ik em gisteren een paar keer tegen kwam, en telkens waren het 1 op 1 kopieën van elkaar. Van de 7x dat ik em tegenkwam, waren het 6 gang ups, 1 tinker oil. Die 6 gang ups waren 5x identiek van elkaar, en 1x waren er 2 kaarten anders. Ja, ik neem mijn matches zo nu en dan ook op, en aangezien bij mill rogue je nagenoeg altijd alle kaarten te zien krijgt, weet je dus hoe zo'n deck er uit ziet.

Als je 5x exact dezelfde deck tegen komt en je speelt tegen 5 verschillende tegenstanders... ja, dan vind ik het lame, en vind ik persoonlijk niet dat je er mee mag gaan pronken dat je zo goed bent, wat ze dan ook nog wel eens willen doen...

Ik zelf pak een idee, en werk dat uit. Mijn Grim Patron Warrior ziet er nu alweer anders uit dan toen ik em 1.5 uur geleden gemaakt had. Paar kaarten werkten er niet echt in, dus meteen maar vervangen... Dus ja, ik heb er geen problemen mee wanneer iemand een concept pakt, en daar aanpassingen aan maakt. Zelfde geldt voor mijn thaurissan paladin en sticky priest decks...

Die mill rogues komen me nu al weer de strot uit, zelfde als de mechmages en facehunters de afgelopen maanden, al die decks zijn 1op1 kopieën van elkaar. Heel af en toe kom je iemand tegen die er een eigen draai aan heeft gemaakt, en dat waardeer ik dan.

Ben ook altijd blij als ik weer iets voorbij rank 14/15 ben, waar je al wat vaker uniekere decks tegenkomt ipv de simpele copy/paste decks

en dragon paladin? Die decks bestaan nog niet eens, het is puur een idee in mijn hoofd waarvan ik de complete samenstelling nog niet eens 100% heb uitgewerkt. Het is een aanpassing op mijn huidige thaurissan paladin...
  zondag 5 april 2015 @ 16:58:56 #166
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151391830
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef AionNL het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel het niet zo, maar het is meer dat ik em gisteren een paar keer tegen kwam, en telkens waren het 1 op 1 kopieën van elkaar. Van de 7x dat ik em tegenkwam, waren het 6 gang ups, 1 tinker oil. Die 6 gang ups waren 5x identiek van elkaar, en 1x waren er 2 kaarten anders. Ja, ik neem mijn matches zo nu en dan ook op, en aangezien bij mill rogue je nagenoeg altijd alle kaarten te zien krijgt, weet je dus hoe zo'n deck er uit ziet.

Als je 5x exact dezelfde deck tegen komt en je speelt tegen 5 verschillende tegenstanders... ja, dan vind ik het lame, en vind ik persoonlijk niet dat je er mee mag gaan pronken dat je zo goed bent, wat ze dan ook nog wel eens willen doen...

Ik zelf pak een idee, en werk dat uit. Mijn Grim Patron Warrior ziet er nu alweer anders uit dan toen ik em 1.5 uur geleden gemaakt had. Paar kaarten werkten er niet echt in, dus meteen maar vervangen... Dus ja, ik heb er geen problemen mee wanneer iemand een concept pakt, en daar aanpassingen aan maakt. Zelfde geldt voor mijn thaurissan paladin en sticky priest decks...

Die mill rogues komen me nu al weer de strot uit, zelfde als de mechmages en facehunters de afgelopen maanden, al die decks zijn 1op1 kopieën van elkaar. Heel af en toe kom je iemand tegen die er een eigen draai aan heeft gemaakt, en dat waardeer ik dan.

Ben ook altijd blij als ik weer iets voorbij rank 14/15 ben, waar je al wat vaker uniekere decks tegenkomt ipv de simpele copy/paste decks

en dragon paladin? Die decks bestaan nog niet eens, het is puur een idee in mijn hoofd waarvan ik de complete samenstelling nog niet eens 100% heb uitgewerkt. Het is een aanpassing op mijn huidige thaurissan paladin...
Als je F2P speelt moet dat wel. Ik heb de kaarten niet om een semi-viable deck te maken. Heb net genoeg dust om een deck te maken waarvan ik weet dat hij werkt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_151391952
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als je F2P speelt moet dat wel. Ik heb de kaarten niet om een semi-viable deck te maken. Heb net genoeg dust om een deck te maken waarvan ik weet dat hij werkt.
Denk ook dat als je hogerop komt er steeds minder decks over blijven die effectief en goed zijn.

Ik vind juist dat er meer variatie tussen rank 25 en 15 zit dan 14 en lager ...
  zondag 5 april 2015 @ 17:08:09 #168
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151392177
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 16:55 schreef AionNL het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel het niet zo, maar het is meer dat ik em gisteren een paar keer tegen kwam, en telkens waren het 1 op 1 kopieën van elkaar. Van de 7x dat ik em tegenkwam, waren het 6 gang ups, 1 tinker oil. Die 6 gang ups waren 5x identiek van elkaar, en 1x waren er 2 kaarten anders. Ja, ik neem mijn matches zo nu en dan ook op, en aangezien bij mill rogue je nagenoeg altijd alle kaarten te zien krijgt, weet je dus hoe zo'n deck er uit ziet.

Als je 5x exact dezelfde deck tegen komt en je speelt tegen 5 verschillende tegenstanders... ja, dan vind ik het lame, en vind ik persoonlijk niet dat je er mee mag gaan pronken dat je zo goed bent, wat ze dan ook nog wel eens willen doen...

Ik zelf pak een idee, en werk dat uit. Mijn Grim Patron Warrior ziet er nu alweer anders uit dan toen ik em 1.5 uur geleden gemaakt had. Paar kaarten werkten er niet echt in, dus meteen maar vervangen... Dus ja, ik heb er geen problemen mee wanneer iemand een concept pakt, en daar aanpassingen aan maakt. Zelfde geldt voor mijn thaurissan paladin en sticky priest decks...

Die mill rogues komen me nu al weer de strot uit, zelfde als de mechmages en facehunters de afgelopen maanden, al die decks zijn 1op1 kopieën van elkaar. Heel af en toe kom je iemand tegen die er een eigen draai aan heeft gemaakt, en dat waardeer ik dan.

Ben ook altijd blij als ik weer iets voorbij rank 14/15 ben, waar je al wat vaker uniekere decks tegenkomt ipv de simpele copy/paste decks

en dragon paladin? Die decks bestaan nog niet eens, het is puur een idee in mijn hoofd waarvan ik de complete samenstelling nog niet eens 100% heb uitgewerkt. Het is een aanpassing op mijn huidige thaurissan paladin...
Ja maar dat is met vrijwel alles zo, elke face hunter deck die ik tegenkom is hetzelfde, elke (ramp) druid deck die ik tegenkom is hetzelfde, elke control warrior deck is hetzelfde etc etc.. Je komt amper wat origineels tegen, wat ook wel begrijpelijk is gezien sommige decks het gewoon goed doen en ook leuk zijn om mee te spelen.

Ik heb mijn rogue gang up deck niet letterlijk genetdecked, wel zullen sommige kaarten uiteraard staples zijn. Maar al zou iemand dat doen, vind ik het ook niet echt boeiend. Waarom zou iemand een leuk deck niet mogen spelen, alleen omdat hij het van het internet heeft? Het is nog altijd hoe jij met dat deck speelt dat aangeeft hoe goed je bent. Daarom vond ik je eerste reactie een beetje raar.
  zondag 5 april 2015 @ 17:09:42 #169
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_151392235
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 17:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Denk ook dat als je hogerop komt er steeds minder decks over blijven die effectief en goed zijn.

Ik vind juist dat er meer variatie tussen rank 25 en 15 zit dan 14 en lager ...
Eens, vanaf rank 14/13/12 wordt het allemaal hetzelfde.
Tussen 25 en 15 zie je nog wel eens wat origineels, wat meestal ook niet echt succesvol is.
pi_151392558
Die ervaring heb ik niet echt. Tuurlijk blijft het type deck wel terugkeren, maar vanaf die ranks kom je juist ook decks tegen die er wat vanaf durven te wijken. Een paar kaarten omwisselen voor de standaard... Tuurlijk kom je de std netdecks nog wel tegen, maar in mijn beleving minder de 1op1 kopieën. Maar ik moet ook eerlijk toegeven, ik kijk nooit op die websites dus ik weet niet hoeveel varianten van al die mechmages etc bestaan...

Daarnaast viel het me een dikke maand terug ook enorm op dat je rond 16/15 veel facehunters tegenkwam, 15-13 veel mechmages, en 13-10 veel handlocks.

Ben zelf ook altijd f2p geweest, tot naxx, heb er toen 1malig 70 euro tegenaan gegooid. Heb daarna veel arena gespeeld, en ik geloof dat ik van naxx zo'n beetje 90% heb. Van classic heb ik net iets minder, daarom hoop ik eigenlijk dat er eens een optie komt om ook classics te kunnen kiezen na een arena run...

Daarnaast blijft het altijd een geluks game... Heb net even 3 potjes met een kameraad gedaan, en telkens trok ik mijn endgame in het begin, zelfs na mulligannen. Kon pas steeds beginnen met spelen rond turn 4, en dan loop je al tegen een enorme achterstand aan. Heb daarna nog 1 ranked gespeeld en dan trek je precies de goede kaarten en ben je al klaar bij turn 5...

Speel verder wel zo min mogelijk met RNG kaarten. Heb ik altijd pech mee. Maandje terug ofzo, in 5 potjes arena elke keer madder bomber gespeeld met redelijk volle boards. Van de in totaal 30 damage die hij gaf, werd mijn hero 21x geraakt... En met MC-tech of Sylvanas trek ik 9 van de 10 keer de enige 1/1 op het board ofzo...
  Redactie Games zondag 5 april 2015 @ 17:27:50 #171
181272 crew  Noppie2000
pi_151392726
Tsjah, netdecking vind ik sowieso een lastig begrip. Netdeck - 1 kaart is geen netdeck, maar ook weer wel netdeck?

Laat men lekker spelen zoals ze zelf willen. Sommige decks hebben nu eenmaal een hogere kans van slagen en dat wil men in ranked, slagen. Wil je originele decks/oefenen/gek doen, ga dan lekker casual in :)
pi_151392900
Wordt automatisch ook een kleiner probleem zodra HS een beetje kaarten gaat toevoegen. Ik kan zelf echt geen geduld meer opbrengen voor ranked/normal plays met mijn beperkte aantal goede kaarten en denk dat ik voorlopig ook even afstand neem van HS. Arena heb ik nog wel een hoop lol mee maar dat ik daarvoor normal games moet spelen is mij net iets teveel gevraagd.

Niet dat ik het een slecht spel vind verder, maar de grind is net iets te hard en te saai om mij te weten boeien. Ook maar eens kijken naar MTG's aanstaande reactie op het succes van HS, doch verwacht ik dat dat niet bijster interessant gaat worden.
Conscience do cost.
pi_151392946
Ach, ik netdeck soms ook. Nu heb ik een concept *gepikt* en naast de standaard kaarten de rest zelf eromheen bedacht. Milldruid bv. Na een paar potten en hier wat comments ben ik gaan kijken wat anderen er nou precies in deden en er zat wel wat verschil in. Ik heb toen mijn variant iets aangepast.

Ik heb 9 decks, ik weet zo uit mijn hoofd niet welke ik zelf in elkaar heb geplakt. Sowieso druid, priest en shaman en eerlijk is eerlijk, als ik richting de 12 ga verlies ik er steeds meer mee. Mech rogue is ook een eigen creatie, speelt vrij grappig moet ik zeggen. Warlock, warrior, paladin, mage en hunter heb ik zo gepakt. Warrior en paladin heb ik inmiddels verandert en de mage volgens mij ook. Alleen de hunter en warlock zijn vrijwel identiek. Tjah als het werkt. :)
  zondag 5 april 2015 @ 18:39:39 #174
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_151394635
Spelerslijst toegevoegd:

http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/About.aspx

Vriendelijk verzoek aan de mensen van wie de battletag nog niet staat vermeld die aan mij door te geven. :)

En als er spelers zijn die mee willen doen die er niet op staan, of spelers die niet mee willen doen die er wel op staan, dan hoor ik dat ook graag.

[ Bericht 17% gewijzigd door Molurus op 05-04-2015 18:55:03 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games zondag 5 april 2015 @ 19:09:29 #175
181272 crew  Noppie2000
pi_151395342
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 18:39 schreef Molurus het volgende:
Spelerslijst toegevoegd:

http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/About.aspx

Vriendelijk verzoek aan de mensen van wie de battletag nog niet staat vermeld die aan mij door te geven. :)

En als er spelers zijn die mee willen doen die er niet op staan, of spelers die niet mee willen doen die er wel op staan, dan hoor ik dat ook graag.
Noppie2000 - Thatanas#2301

En ziet er goed uit, top ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')