Ja want als je als passagier in het vliegtuig zit en je piloot besluit de afdaling in te zetten dan kun je dat ook gewoon voorkomenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat zeg ik, mooie verhaaltjes zodat domme mensen zoals jij vanavond lekker slapen en morgen nog het vliegtuig instappen.
Weet niet in hoeverre ze dat mee konden krijgen. Maar dat zou inderdaad kunnen ja, dat sommigen wel iets wisten. En nu?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
mwa, met een piloot die wanhopig tracht de deur in te trappen? Denk dat ze waarschijnlijk iets vermoedden...
Tumult zullen ze wel mee hebben gekregen. Zeker op de eerste rijen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
mwa, met een piloot die wanhopig tracht de deur in te trappen? Denk dat ze waarschijnlijk iets vermoedden...
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt? Dat zou mij al een gevoel geven dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geleidelijke daling, niet zoals je zou doen bij normaal landen. Daarbij was het bewolkt, weten de meesten waarschijnlijk niet eens dat ze uberhaupt boven de alpen vlogen.
Dan nog, wat is hiermee je punt?
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt?
Zelfs als ik met constante snelheid van de Grebbeberg af rij voel ik het al aan mijn oren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Het was helemaal niet bewolkt, tenminste niet volgens de artikelen die ik heb gelezen. Je merkt dat dalen echt wel, je ziet toch als je uit een raam kijkt dat je zakt terwijl je net de Alpen bereikt?
Haha ik ook iets haha, kom je uit Rhenen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs als ik met constante snelheid van de Grebbeberg af rij voel ik het al aan mijn oren.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Haha ik ook iets haha, kom je uit Rhenen?
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs als ik met constante snelheid van de Grebbeberg af rij voel ik het al aan mijn oren.
Bij mij werkt gapen het bestequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.
Bij mij werden laatst zuurtjes uitgedeeld net voor de landingquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kauwgom is de truuk. Moet je wel aan denken om mee te nemen. Op Schiphol bijvoorbeeld is geen kauwgom te krijgen, dit om de vloer schoon te houden.
Als hij niet alleen was geweest was dit niet gebeurt hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Als een piloot deze shit wil dan lukt hem dat toch wel
Onzin. Tenzij duizenden mensen altijd al graag op het spoor vertoefden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
pschiologisch praat even nu:
De meeste mensen plegen zelfmoord op een plaats waar hij het liefst is. Hij had dan beter zichzelf opgehangen in de wc van het vliegtuig
Denk het ook niet. Dan hadden passagiers of bemanningsleden wel lawaai gehoord vanuit de cabine, als hij de 3e persoon (2e in dit geval) neer zou knuppelen. Dan nog kan hij wel die deur op slot houden natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij niet alleen was geweest was dit niet gebeurt hoor.
Het is redelijk normaal dat een vliegtuig wel eens daalt, is bij een landing bv ook wel handig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel het altijd als vliegtuig begint te dalen hoor.
die verhaaltjes dat mensen t niet door hadden zijn nogal naïef. Misschien de mensen die niet wisten dat je de alpen over moest om in Duitsland te komen
Klopt, maar dan was het in ieder geval moeilijker geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Dan hadden passagiers of bemanningsleden wel lawaai gehoord vanuit de cabine, als hij de 3e persoon (2e in dit geval) neer zou knuppelen. Dan nog kan hij wel die deur op slot houden natuurlijk
Hij had zijn medepiloot ook bewusteloos kunnen slaan of iets dergelijks.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij niet alleen was geweest was dit niet gebeurt hoor.
Alsof er nu mensen zijn die niet het vliegtuig in durven te stappen -.-quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
dat zeg ik, mooie verhaaltjes zodat domme mensen zoals jij vanavond lekker slapen en morgen nog het vliegtuig instappen.
Ja maar goed, als hij dat knopje indrukt dat die deur permanent op slot zit dan komt er alsnog niemand bij. Was er wel een knokpartij geweest maar had niemand in kunnen grijpen... dan zou je er haast constant 3 mensen moeten laten zitten, zodat 2 de mafkees in kwestie overmeesteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar dan was het in ieder geval moeilijker geweest.
Had gekund, maar dat is meteen een hele andere situatie, zo'n persoon is hij misschien niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij had zijn medepiloot ook bewusteloos kunnen slaan of iets dergelijks.
Wel als het boven de Alpen gebeurd. Dan ga je echt wel dingen bedenken en beseffen dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is redelijk normaal dat een vliegtuig wel eens daalt, is bij een landing bv ook wel handig.
Sowieso weet je als passagier niet welke route een vliegtuig hoort te vliegen, wanneer die op wat voor hoogte hoort te zitten of welke moment die eventueel even daalt.
Als een vliegtuig geleidelijk daalt dan denk je dat hoort er bij (ook al vind je het mss raar), niets lijkt dan op een probleem.
Zoals ik net al even aanpaste, ook dat zegt niet veel. Tenzij je met 100 mtr boven de grond vliegt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Wel als het boven de Alpen gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |