Weet jij veel, omdat ie het pas nu in z'n kop heeft gehaald? Je weet het niet en je zal het ook nooit weten, maar om dan de piloot hier de schuld van te geven is echt nonsens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom deed hij dit niet in een van die andere 630 vlieguren dan? Je moet zulke jonge jochies gewoon niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. Dat is de beste oplossing
Inderdaad, want iemand van 48 met 6300 vlieguren kan dit niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom deed hij dit niet in een van die andere 630 vlieguren dan? Je moet zulke jonge jochies gewoon niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. Dat is de beste oplossing
Dus jij denkt dat hij het vliegtuig pas wilde laten neerstorten toen hij een keer alleen was gelaten? Zal wel een impulsieve jongen zijn geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet jij veel, omdat ie het pas nu in z'n kop heeft gehaald? Je weet het niet en je zal het ook nooit weten, maar om dan de piloot hier de schuld van te geven is echt nonsens.
Je begrijpt me verkeerd ben ik bang.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inderdaad, want iemand van 48 met 6300 vlieguren kan dit niet doen.
Denk dat dat wel een mogelijkheid is geweest ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij het vliegtuig pas wilde laten neerstorten toen hij een keer alleen was gelaten? Zal wel een impulsieve jongen zijn geweest.
Valt in de categorie 'het luchtruim in de Oekraïne is wat ons betreft nog steeds veilig'quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Loekie1 het volgende:
'KLM ziet nog geen reden om het beleid aan te passen.'
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
Valt in de categorie 'het luchtruim in de Oekraïne is wat ons betreft nog steeds veilig'
Goede vraag. Volgens mij blijf je gewoon op normale wijze doorademen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Bij welke vorm van het bewustzijn verliezen blijf je in alle rust doorademen?
Het is op z'n minst wereldvreemd.quote:
Want met twee mensen in de cockpit kan een piloot die een vliegtuig wil laten neerstorten dat nooit voor elkaar krijgen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
Valt in de categorie 'het luchtruim in de Oekraïne is wat ons betreft nog steeds veilig'
Gelukkig is tong80 geen piloot geworden. Anders kon je ieder kwartier je hart vasthouden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus hij wilde het vliegtuig laten neerstorten omdat de piloot ging pissen? Ja dat zou mij ook woedend maken.
Minder makkelijk in ieder geval.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Want met twee mensen in de cockpit kan een piloot die een vliegtuig wil laten neerstorten dat nooit voor elkaar krijgen?
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:23 schreef eight het volgende:
[..]
Goede vraag. Volgens mij blijf je gewoon op normale wijze doorademen.
Behalve als het in de praktijk gebruikelijk is dat je collega tijdens de vlucht eventjes de cockpit verlaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Alentejana het volgende:
"Het was zo´n normale/lieve jongen" zeiden ze ook van als die 9/11 piloten en van seriemoordenaars.
Hoe mensen je zien, heeft niks te maken met hoe je stemming in je hoofd is.
De mannen hadden nog niet eerder samen gevlogen (althans, dat is de info die ik gelezen heb, gis-werk dus)quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:26 schreef eight het volgende:
[..]
Behalve als het in de praktijk gebruikelijk is dat je collega tijdens de vlucht eventjes de cockpit verlaat.
Ik hoor wat je zegt. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een impulsieve daad van hem was, misschien was hij ook wel van plan geweest om de gezagvoerder uit te schakelen maar kwam het toevallig net goed uit dat hij opstond.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De mannen hadden nog niet eerder samen gevlogen (althans, dat is de info die ik gelezen heb, gis-werk dus)
Een ander mens actief vermoorden is anders dan vliegtuig in en berg vliegen wat fatale gevolgen heeft voor anderenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat je een zelfmoordplan hebt, dat je uitvoert, mits je collega gaat plassen. Als je echt wilt, pak je een schaar en schakel je je collega gewoon uit lijkt me.
lijkt me zeer sterk moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef eight het volgende:
misschien was hij ook wel van plan geweest om de gezagvoerder uit te schakelen maar kwam het toevallig net goed uit dat hij opstond.
Wat is in jouw ogen aannemelijker dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lijkt me zeer sterk moet ik eerlijk zeggen.
Wil niet vervallen in BNW geneuzel, absoluut niet. Maar wat we doen is op basis van feiten aannames maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een impulsieve daad van hem was, misschien was hij ook wel van plan geweest om de gezagvoerder uit te schakelen maar kwam het toevallig net goed uit dat hij opstond.
Dat hij het vliegtuig heeft laten dalen omdat de hoofdpiloot afwezig was, en alleen omdat die afwezig was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:34 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen aannemelijker dan?
Hoop ik ook erg op, alleen ben ik bang dat het puur in z'n hoofd zat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wil niet vervallen in BNW geneuzel, absoluut niet. Maar wat we doen is op basis van feiten aannames maken.
Ik hoop dat die kerel een brief heeft achtergelaten, of dat men in een computer bij hem thuis hard bewijs vindt, zodat het echt onomstotelijk bewezen kan worden. Niet voor ons, maar voor de nabestaanden van deze ramp vooral. Anders blijft er altijd nog een klein beetje ruimte voor twijfel over.
Puur omdat de gelegenheid zich aandiende? Klinkt nogal impulsief.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hij het vliegtuig heeft laten dalen omdat de hoofdpiloot afwezig was, en alleen omdat die afwezig was.
Klopt. Dit is dan ook een psychopaat die zonder reden een vliegtuig met 147 mensen aan boord laat neerstorten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:37 schreef eight het volgende:
[..]
Puur omdat de gelegenheid zich aandiende? Klinkt nogal impulsief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |