Zeker goed vermaak, maar het lijkt me erg vervelend om een brein te hebben wat in hoog tempo allerlei bizarre, soms niet bestaande verbanden legt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef Caland het volgende:
Ik vind het anders wel vermakelijk, zo'n gekkie.
Meer gevaarlijk als iemand het leest, en dat soort dingen gaat gelovenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeker goed vermaak, maar het lijkt me erg vervelend om een brein te hebben wat in hoog tempo allerlei bizarre, soms niet bestaande verbanden legt.
Ik hoop dat het hem niet te veel belemmert in zijn dagelijkse bezigheden.
Vertel eens: hoe moet dat toilet in de cockpit er uit zien?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef FredvZ het volgende:
Waarom denkt iedereen dat een toilet in de cockpit de oplossing is?
Dan kan een copiloot de gezagvoerder toch ook opsluiten?
Toilet zonder slot dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef FredvZ het volgende:
Bedankt voor dit brekende nieuws wat niemand nog wist.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Co-piloot heeft het toestel bewust laten neerstorten
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150326_01599870
Haha ja dat deed ik ook wel eens vroeger maar dan andersom.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef FredvZ het volgende:
Spuit11quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Ja, dat zeiden ze inderdaad om 12:30 uur.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Of gewoon neerslaan in de cockpitquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef FredvZ het volgende:
Niet! ?!?! Srsly?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Huh? Wat? Vliegtuig neergestort?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Dit inderdaad. Overigens is er volgens mij niet eens plek voor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon niet, het is namelijk geen oplossing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel eens: hoe moet dat toilet in de cockpit er uit zien?
Ook dan is iets te bedenken waardoor de deur geblokkeerd raakt.quote:
De oplossingquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
Ze moeten eigenlijk gewoon 3 afzonderlijke cockpits maken en dan het gemiddelde van alle stuurbewegingen doen, als er dan één zelfmoordje bij zit dan trekken die andere twee het letterlijk weer recht.
Stop de persen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Nee, je spreiding moet dan veel groter zijn dan 3 cockpits imo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
Ze moeten eigenlijk gewoon 3 afzonderlijke cockpits maken en dan het gemiddelde van alle stuurbewegingen doen, als er dan één zelfmoordje bij zit dan trekken die andere twee het letterlijk weer recht.
Dan kun je het beter vanaf de grond laten bedienen (als dat mogelijk is)quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Izzy73 het volgende:
Gewoon iedereen in het vliegtuig laten sturen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je spreiding moet dan veel groter zijn dan 3 cockpits imo.
Of de piloten iets laten nemen waardoor je nauwelijks meer kan pissen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
Dan breid je de cockpit uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Overigens is er volgens mij niet eens plek voor.
Zou mooi zijn als je daar in het vliegtuig nog iets zou hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit iets voor binnen en buiten?
Keramiek, met spoelbak en wc-bril zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens: hoe moet dat toilet in de cockpit er uit zien?
Plek genoeg, in veel vliegtuigen is het genoeg om de deur een metertje naar achter de plaatsen:quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Infection het volgende:
Dit inderdaad. Overigens is er volgens mij niet eens plek voor.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
indd, Microsoft Flight Simulator met real-world effectquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan kun je het beter vanaf de grond laten bedienen (als dat mogelijk is)
Met drones kan het ook, dus waarom een vliegtuig niet.
Niet als je gewoon een chemische toiletpot neerzet met een gordijntje eromheen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef FredvZ het volgende:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
indd, Microsoft Flight Simulator met real-world effect
Fly by wireless?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan kun je het beter vanaf de grond laten bedienen (als dat mogelijk is)
Met drones kan het ook, dus waarom een vliegtuig niet.
Het ging er anders tijdens de persconferentie nog over. Het ligt juist voor de hand dat men het daarover gaat hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef awiebo het volgende:
Niemand die het over het aanpakken en screenen heeft van de piloten. de bron van het probleem hou je toch.
Kun je ooit met 100% zekerheid zeggen dat iemand op een gegeven moment zelfmoord gaat plegen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef awiebo het volgende:
iedereen heeft het hier over maatregelen en oplossingen tegen en voor het buitensluiten van die piloot enzovoort.
Niemand die het over het aanpakken en screenen heeft van de piloten. de bron van het probleem hou je toch.
Ja, alleen de kans dat onder de passagiers één of meerdere personen labiel zijn, is dan ook weer groter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gewoon iedereen in het vliegtuig laten sturen?
Op basis waarvan wil jij een screening houden? De nationale IQ-test aan ze voor leggen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef awiebo het volgende:
iedereen heeft het hier over maatregelen en oplossingen tegen en voor het buitensluiten van die piloot enzovoort.
Ze zullen vast nog niet screenen nee. Mijn god.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef awiebo het volgende:
Want screenen gaat helpen? Als iemand nooit om hulp heeft gevraagd en zijn 'aandoening' ook nog eens goed weet te verbergen, heb je er nog niets aan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef awiebo het volgende:
eigenlijk moeten alle passagiers kunnen sturen en daar moet het vliegtuig het gemiddelde van nemen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je spreiding moet dan veel groter zijn dan 3 cockpits imo.
Misschien heeft iemand die persconferentie beter gevolgd dan ik (want ik moest op een bepaald moment weg), maar zei die topman van Lufthansa niet iets in de trant van: daar zijn we mee gestopt? (Misschien ging dat om vervolgonderzoeken.)quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zullen vast nog niet screenen nee. Mijn god.
Staat in The Daily Mail terwijl het gewoon getroll is van hier: http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitzquote:He had a lot of loyalty for a hired pilot and was a big guy for his family and friends. I don't know what God has in store for Andreas but I hope it fits his Master Plan which Andreas was always getting caught in. It's a shame that this one time he didn't fly so good. RIP, Andreas, hopefully you'll get to bring friends wherever you are.
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Kun je ooit met 100% zekerheid zeggen dat iemand op een gegeven moment zelfmoord gaat plegen?
Mwah dat lijkt me gewoon normale ontwikkeling die je in veel meer branches ziet. Uren maken voor minder loontje bij de low-budgetbedrijfjes, en als je wat ervaring hebt doorstromen naar de wat 'betere' bedrijven voor een beter loon. Zie niet in wat daar mis mee is. Punt is dat je om piloot te worden een klein kapitaal kwijt bent, en de tijd dat je inderdaad gelijk dik salaris had en bij de KLM vloog ondertussen wel voorbij is. Dus er zijn flink wat mensen met forse schuld en geen baan of slechtbetaald baantje in Turkije, Azie, of bij lowcost airlines.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De zoon van een kennis van mij heeft de (dure) pilotenopleiding gedaan. Je moet een x aantal vlieguren per jaar maken. Maak je die niet: Brevet kwijt. Naar het verhaal van die kennis zijn het met name de prijsvechters die misbruik maken van de situatie. Of handig gebruik, geef het maar een naam.
De piloten die nog niet veel gevlogen hebben mogen bij de prijsvechters hun uren maken. En dat is tevens hun salaris. Het wordt ten onrechte bestempeld als succesvolle beroepsgroep. Het zal niet de hoofdoorzaak zijn van dit ongeluk, maar het is wel een zorgwekkende ontwikkeling.
nope. Daarom is er ook geen oplossing en zul je altijd het vertrouwen moeten hebben je leven bij piloten in handen te leggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Kun je ooit met 100% zekerheid zeggen dat iemand op een gegeven moment zelfmoord gaat plegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |