quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef awiebo het volgende:
vroeger deden ze dit wel vaker. Een veter noemen ze dat volgens mij.
Dubbelvouwen en met een soort van priem in het gat in de band duwen?
En dan wat er uit blijft hangen afknippen?
Kun je prima een tijd op doorrijden.
Beide ja! Is dat goed? Ziet er in eerste instantie wel fragiel uit. Ook geen lijm of iets dergelijks.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Beide ja! Is dat goed? Ziet er in eerste instantie wel fragiel uit. Ook geen lijm of iets dergelijks.
Bij die bovenste wordt in ieder geval wel lijm (vloeibaar rubber) gebruiktquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:35 schreef Goddelijker het volgende:
Er zijn wel twee verschillende soorten 'proppen' als ik mij niet vergis.
Eentje van vanuit buiten erin gezet wordt en eentje die vanuit binnen erin gezet wordt. Tenminste, als ik het mij goed herinner.
Edit, zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of totdat ie lek gaat.quote:
Vulcaniserendquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kan dat zoiets, de prop van buiten, zo lucht dicht is? Smelt het samen bij inbrengen oid? Snap de werking niet echt, leek een soort gom
Ik heb het een keer gedaan en je moet echt veel kracht zetten om dat ding naar binnen te krijgen. Ik weeg ~70kg en met al mijn gewicht er op lukte het nog nauwelijks. Daarbij is het een plakkerig stroperig ding en je drukt de lus naar binnen dus daar kan wel wat druk op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:57 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kan dat zoiets, de prop van buiten, zo lucht dicht is? Smelt het samen bij inbrengen oid? Snap de werking niet echt, leek een soort gom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |