Dan mis je ws ook regelmatig grote projecten met goede ratingsquote:Op maandag 30 maart 2015 17:21 schreef komrad het volgende:
Ik heb overdag weinig tijd om hier mee bezig te zijn. Zo te lezen mis ik dan regelmatig de kleinere projecten met goede ratings...
Voor mij dadelijk ook 3. Er is al 1 project volledig afgerond, 1 rond komende maand af en dan het verzekeringsproject inderdaad nog.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, en mn allereerste project loopt ook aankomende maand af en dan ook nog die terugbetaling ineens van dat verzekeringsproject.
Dus aankomende maand 3 in elk geval in de pocket.
Krijg net een "nieuw"project binnen https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10212 maar het blijk alleen van 26 maart te zijn. De mail is blijkbaar 5 dagen onderweg geweestquote:
hehe, ik hetzelfde (Cinq ICT)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Krijg net een "nieuw"project binnen https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10212 maar het blijk alleen van 26 maart te zijn. De mail is blijkbaar 5 dagen onderweg geweest
Top. Ik ga je een PM sturenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Mail gekregen om precies 5 uur
Ik wil wel 2 maandjes sponsoren a 12 euro, laat maar even weten hoe en watMet zijn allen moeten we die server wel kunnen crowdfunden
17.00 binnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef µ het volgende:
Goed, heb maar een nieuw virtueel servertje gekocht. Server kost 5 euro per maand, domain kost het eerste jaar 4.83 euro. Als we rekenen op een jaar is dat (5*12+4.83)/12=5.4025 per maand. Ik wil dan 6 euro doen zodat ik zo snel mogelijk mijn risico eruit heb (domein een jaar vooruit betalen, server is per maand). Ongeveer 5.50 per maand dus.
Ik betaal april voorlopig, wie wil voor 6 euro per maand een of meer maanden erna sponsoren? Komt er 1 regeltje in de mail met je username als je dat wil.
Ik heb om 16.41 uur de mail ontvangen over project Cinq ICT, ook een project van de 26e, bedoel je die? Om 16.45 uur heb ik de zelfde mail nogmaals ontvangen. Klopt dit?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:09 schreef µ het volgende:
Niemand een mail gehad? Er zijn er toch echt 125 uitgegaan...
Top, PM komt er aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:25 schreef Coelho het volgende:
[..]
17.00 binnen.
Stuur je gegevens maar, dan sponsor ik ook een maand
Ik heb online trouwens, gaat dat nog goed komen? Dan wil ik ook wel 2 maanden doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:17 schreef µ het volgende:
[..]
Top. Ik ga je een PM sturen.
Een aantal hosts vond het nog geen goed idee. Waarschijnlijk omdat het domein nog niet actief is. Dat zou over een dag opgelost moeten zijn (upc, chello en online wilden de mails nog niet accepteren).
Ik ga er van uit dat dat goed gaat komen. Ik krijg nu van online en zeelandnet ongeveer hetzelfde:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb online trouwens, gaat dat nog goed komen? Dan wil ik ook wel 2 maanden doen.
| 1 | (host smtp-in.online.nl[194.134.42.41] said: 450 4.1.8 <mu-op-fok@cfmailserver.nl>: Sender address rejected: Domain not found (in reply to RCPT TO command)) |
Ik heb niets ontvangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:57 schreef µ het volgende:
Kutkutkut. Sommige mensen hebben nu mijn testmails ontvangen voor de kapitaalopmaat-checker. Sorry sorry.
Tijd om wat te eten.
Snap ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:41 schreef -jos- het volgende:
Hmm, ik schrok al, heb geen zin in ook nog eens KOM mailspam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |