Ja handig, in een drukcabine gaten gaan lopen schietenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kunnen ze niet op elke vlucht zo'n soort air marshal plaatsen ofzo, met een pistool. Kan 'ie nog het deurtje kapotschieten in dit soort gevallen
Dat lijkt mij echt een kutbaan, hele dagen op een stoeltje zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kunnen ze niet op elke vlucht zo'n soort air marshal plaatsen ofzo, met een pistool. Kan 'ie nog het deurtje kapotschieten in dit soort gevallen
niks anders, maar lijkt mij niet fijn als ik in die positie zou zitten..... Wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt etc. terwijl ook die familie er niks aan kan doen wat die copiloot gedaan heeftquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Totdat de air marshal zelf een keer doordraait. Misschien maar gelijk twee op het vliegtuig. Kan de een de ander controleren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kan, in hoeverre is het bekend dat hij naar het toilet moest? Misschien heeft de co-piloot gevraagd of hij iets wou gaan halen. Maar dat is allemaal speculatie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Maar is het gewoon toeval geweest dat de piloot naar het toilet moest of? als dat zo is was er dus helemaal geen plan.
Deze actie 'goed' noemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Franny_G het volgende:
Het kan heel goed een impulsieve actie zijn geweest ja.
Het schijnt dat pipi machen heel duidelijk te horen was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef brojo het volgende:
[..]
Kan, in hoeverre is het bekend dat hij naar het toilet moest? Misschien heeft de co-piloot gevraagd of hij iets wou gaan halen. Maar dat is allemaal speculatie natuurlijk.
"FAA pilot certification can be the difference between a safe flight and one that ends in tragedy."quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:47 schreef Gorraay het volgende:
Hij was wel heel goed.
http://aviation-business-(...)heinland-Pfalz-.html
Maar niet helemaal lekker ...
Alles is al tien x genoemdquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dit was nog niet genoemd.
Durf je zeker ook niet meer te fietsen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet de veiligste manier van reizen is als je niet kijkt naar aantal sterftegevallen per afgelegde kilometer. En dan eindelijk gevonden!
Godverdomme, lekker voor m'n vliegangst dit.
Dit. Ik raak zelfs lichtelijk geïrriteerd van al die reacties waarbij er weer hard om allerlei "oplossingen" wordt geroepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef Coelho het volgende:
Conclusie is mijns inziens dat je niks kunt doen om dit soort incidenten te voorkomen. Net zo min als je lone wolves kunt tegenhouden. Als iemand een knoop in z'n kop heeft en daardoor dit soort dingen doet, dan moet je hopen dat je niet in de buurt bent.
Deze man weetquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Totdat de air marshal zelf een keer doordraait. Misschien maar gelijk twee op het vliegtuig. Kan de een de ander controleren.
Heb ik heel ernstige twijfels bij, maar het lijkt wel aannemelijk dat er een element in zit van het grijpen van een gelegenheid die zich min of meer toevallig voordoet. Maar ja, daar is echt meer informatie voor nodig. (Misschien had de betreffende piloot een zwakke blaas en ging hij elke vlucht wel even naar het toilet?)quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Franny_G het volgende:
Het kan heel goed een impulsieve actie zijn geweest ja.
is de voertaal in vliegtuigen niet engels?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat pipi machen heel duidelijk te horen was.
Gewoon met een Nederlandse maatschappij gaan, die piloten zien er altijd veel relaxter uit dan andere bij andere maatschappijen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet de veiligste manier van reizen is als je niet kijkt naar aantal sterftegevallen per afgelegde kilometer. En dan eindelijk gevonden!
Godverdomme, lekker voor m'n vliegangst dit.
In Duitse niet gok ik, evenmin in Franse.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:52 schreef gateway het volgende:
[..]
is de voertaal in vliegtuigen niet engels?
Nou ja, het is vooral een controlekwestie, hè, die angst voor vliegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Durf je zeker ook niet meer te fietsen.
Laat Matthijs van Nieuwkerk het al helemaal niet lezen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Durf je zeker ook niet meer te fietsen.
Nee domme kut, dat is het niet. Het is verreweg de veiligste manier van reizen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een controlekwestie, hè, die angst voor vliegen.
Ik kan het vooral niet zo goed verdragen als mensen met het standaardriedeltje komen dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Tja, het is maar hoe je naar de statistieken kijkt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een controlekwestie, hè, die angst voor vliegen.
Ik kan het vooral niet zo goed verdragen als mensen met het standaardriedeltje komen dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Tja, het is maar hoe je naar de statistieken kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |