Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef niels0 het volgende:
Boordwerktuigkundige opnieuw in het leven roepen.
tja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had ie heel veel thee gedronken (of bier), weet jij veel
Misschien zat er een wind dwars, had ie kramp, kan van alles zijn.
ik weet niet hoe ze het doen maar kan natuurlijk dat hij al een tijdje in het vliegtuig zat, (weet niet of ze heen en weer vliegen), en tsja soms komt het ineens op...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef LouisLitt het volgende:
Misschien een idee om de deuren te beveiligen met handscanners. Die moeten dan voor de vlucht door de piloten worden ingesteld. Ik noem ook maar wat.
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."quote:
Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.google.nl/map(...)006fc98cb51a47?hl=nl
Hij woonde best wel in een mooie omgeving
Of de co piloot heeft een plasmiddel gegeven van te voren. Dan houd je het echt niet in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Op de pedestal. Zou heeeeeeel misschien kunnen, maar niet in combinatie met het naar 100ft draaien van de altitude.
Ik lees het er wel uit, alleen iets uitgebreider. Maar was dat doel dan? Gewoon iemand bang maken geldt niet als terrorisme hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."
Niet waar.
Ah, oke. Dan mogen de zeven leerlingen die in Barcelona zijn uitgestapt wel enorm gaan oppassen voor elektrocutie en dergelijke.quote:
Volgens mij kan het idd niet met een airbus. Boordcomputer staat het niet toe dat er al te rigoureuze bewegingen worden gemaakt, dan reageert de kist gewoon niet op de input oid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz dat kan ook nog inderdaad.
Wat een heftige dood is dat geweest. Gelukkig hadden de passagiers het schijnbaar maar kort in de gaten? Dan vraag ik me af hoe hard de piloot op die deur heeft staan bonken. Dat moet je toch normaal gesproken ook horen.....
Leuk, maar is ook niet waterproof natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Werkt toch ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
Dat werkt 2 kanten op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Kan jij pissen op commando ja? Good for youquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Dat klopt, maar in mijn geval vervangt een handscanner de code. In ieder geval voor de 2 piloten. De code kan dan voor de hoofdsteward zijn ofzo. Kijk in het geval van 2 gekke piloten heb je wel een probleem. Maar die kans is wat kleiner ook omdat de piloten willekeurig worden ingedeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Hoeft toch niet de hele tijd op het flightdeck te zitten? Alleen als er een piloot even gaat wandelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Misschien wilde hij z'n werkgever iets vreselijks aandoenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef arjan1112 het volgende:
Stel nou dat ie depressief was en zelfmoord wilde plegen
Waarom dan in zo een groot vliegtuig. Hij had dan toch makkelijk alleen in een heel klein vliegtuigje kunnen crashen ?
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Misschien doordat ze de gezagvoerder op de deur hebben horen rammen, en hebben horen roepen dat hij binnengelaten moest worden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
Ja of springen net voordat ze crashtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Ja en dat zal teveel kosten dus gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Ze hadden ook allemaal tegelijkertijd kunnen springen, misschien was het vliegtuig dan weer even gestegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.
Inderdaad. De piloten zelf blijven de zwakste schakels. Ook al laat je ze nooit alleen in de cockpit zitten. Je kan hoogstens beter de piloten beter screenen en volgen om bij te houden of ze niet psychisch in de knoop zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
Probleem blijft dat het menselijke problemen zijn en die ga je nooit 100% kunnen uitsluiten. Hoewel het systeem nu niet klopt, met 3 man in de cockpit zou al een verbetering zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
Staat binnenkort wel te koop denk ik, sla je slag.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Ja, maar uit kostenoverwegingen zullen luchtvaartmaatschappijen dat niet willen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Huren ze iemand met een mbo beveiligingspapiertje in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar uit kostenoverwegingen zullen luchtvaartmaatschappijen dat niet willen.
Ik doe dat altijd in de lift, doet vet zeer als we dan naar beneden gaan al die verdiepingen vallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden ook allemaal tegelijkertijd kunnen springen, misschien was het vliegtuig dan weer even gestegen.
Misschien zouden ze meer kunnen investeren in de psychische gezondheid van piloten en proberen de werkdruk te verminderen. Maar dat kost allemaal geld dus zullen ze ook niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. De piloten zelf blijven de zwakste schakels. Ook al laat je ze nooit alleen in de cockpit zitten. Je kan hoogstens beter de piloten beter screenen en volgen om bij te houden of ze niet psychisch in de knoop zitten.
Woonde hij trouwens niet nog bij zijn ouders?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Dit gaat ze een stuk meer kosten..quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Huren ze iemand met een mbo beveiligingspapiertje in.
Of klappende mensen als het vliegtuig landt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
Bovenin in het midden, op het schempje staat 'Alt'en daaronder '30.000 ' Met het draaiknopje daaronder kan je de hoogte instellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Of accepteren dat er geen perfecte oplossing bestaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
quote:Der Flugkapitän bat den Co-PiIoten, das Kommando zu übernehmen. Danach folgte das Geräusch, dass ein Sitz zurückgeschoben wurde. Dann wurde eine Tür geschlossen, erklärte Brice Robin.
Lijkt mij ook wat omslachtig. Zeker wanneer Truus en Wesley net met het voedselkarretje in de weer zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
maar dan had de gezagvoerder in ieder geval de vlucht een beetje kunnen regelen. Beetje naar voren of naar achteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
Dit. Natuurlijk moet je streven naar oplossingen voor problemen, maar elke oplossing heeft weer zijn eigen problemen. Ook met zijn tweeën kan de ene de andere uitschakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of accepteren dat er geen perfecte oplossing bestaat.
[..]
[..]
Jij kan geen enkele manier verzinnen waardoor één piloot twee mannetjes uit kan schakelen of buiten de deur werken, maar eentje wel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
Een zij zou dit nooit doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar dit is niet uit te sluiten. Als een piloot dit wilt doen doet hij/zij het toch wel.
Gewoon de 2 piloten de macht geven over de cockpit met een handscanner. De hoofd van de crew krijgt dan de code die door de piloten kan worden overruled indien er sprake is van een bedreiging achter de deur. (a.d.h.v. de camera's)quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |