Dit gaat ze een stuk meer kosten..quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Huren ze iemand met een mbo beveiligingspapiertje in.
Of klappende mensen als het vliegtuig landt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
Bovenin in het midden, op het schempje staat 'Alt'en daaronder '30.000 ' Met het draaiknopje daaronder kan je de hoogte instellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Of accepteren dat er geen perfecte oplossing bestaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
quote:Der Flugkapitän bat den Co-PiIoten, das Kommando zu übernehmen. Danach folgte das Geräusch, dass ein Sitz zurückgeschoben wurde. Dann wurde eine Tür geschlossen, erklärte Brice Robin.
Lijkt mij ook wat omslachtig. Zeker wanneer Truus en Wesley net met het voedselkarretje in de weer zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
maar dan had de gezagvoerder in ieder geval de vlucht een beetje kunnen regelen. Beetje naar voren of naar achteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
Dit. Natuurlijk moet je streven naar oplossingen voor problemen, maar elke oplossing heeft weer zijn eigen problemen. Ook met zijn tweeën kan de ene de andere uitschakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of accepteren dat er geen perfecte oplossing bestaat.
[..]
[..]
Jij kan geen enkele manier verzinnen waardoor één piloot twee mannetjes uit kan schakelen of buiten de deur werken, maar eentje wel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef niels0 het volgende:
Nu ik er over nadenk. Gewoon een mannetje extra. Vliegen moet weer voor mensen met geld worden.
Zijn we gelijk van al die paupers op de vlucht en bij de incheckbalie af.
Een zij zou dit nooit doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar dit is niet uit te sluiten. Als een piloot dit wilt doen doet hij/zij het toch wel.
Gewoon de 2 piloten de macht geven over de cockpit met een handscanner. De hoofd van de crew krijgt dan de code die door de piloten kan worden overruled indien er sprake is van een bedreiging achter de deur. (a.d.h.v. de camera's)quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, das veulste duur en te klein, iemand van de crew plaats in te laten nemen zodat de cockpit altijd met 2 man bemand is.
Jammer voor de passagiers, maar dan gaat Truus of Wesley even op de stoel plaats nemen in de cockpit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wat omslachtig. Zeker wanneer Truus en Wesley net met het voedselkarretje in de weer zijn.
Dat is dan onzin, ze zijn gewoon in loondienst.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees berichten dat piloten op ZZP-basis werken. Niet vliegen is geen inkomen. Dan zul je misschien niet eerlijk zijn over psychische problemen.
Nee, niet genoeg. Op de grond en bij take-off is het wel enorm van belang. In de lucht heeft het hooguit invloed op je brandstofverbruik etc.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef awiebo het volgende:
[..]
maar dan had de gezagvoerder in ieder geval de vlucht een beetje kunnen regelen. Beetje naar voren of naar achteren.![]()
![]()
Ik weet niet of de kenners hier mij ook kunnen vertellen of dat uberhaupt enig verschil had zullen maken?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, die was de startbaan niet afgekomen omdat de handrem er nog op stond
Misschien met heel veel gewicht, maar de autopiloot kan gewoon compenseren voor verschuivingen in gewicht met de trim functie van het hoogteroer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:14 schreef awiebo het volgende:
Ik weet niet of de kenners hier mij ook kunnen vertellen of dat uberhaupt enig verschil had zullen maken?
Die kunnen er niks aan doen natuurlijk maar die zullen daar niet lekker zittentwitter:airlivenet twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:19:26ALERT Co-pilot’s family is in flight to Marseille: http://t.co/nimcSB9JZs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |