abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 26 maart 2015 @ 13:40:14 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151054825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef LouisLitt het volgende:
Eigenlijk moet je een deur vanaf de grond moeten kunnen ontgrendelen. Maar ok, dat zal technisch wel onmogelijk zijn. :')
Ja, maar hoe maakt de piloot dan contact? Moet die dan ook een draagbaar zendertje krijgen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_151054828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hoe? Er zal altijd een zwaktepunt ergens zitten, iemand die de uiteindelijke beslissing moet nemen over het wel of niet openen van de deur, al met al lijkt het me het veiligst dat de uiteindelijke beslissing in de cockpit ligt dan ergens anders (met dus de kleine kans dat gebeurt wat nu gebeurt is).
Hieronder een filmpje van de huidige procedure. Lijkt een vrij uitgebreide procedure.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 13:40:24 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151054840
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mooi lettertype.

[ afbeelding ]
Bild _O_
Flesje bier
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:40:45 #30
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_151054848
Iemand al de audio opnames?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 13:41:02 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_151054858
quote:
9s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik snap niet waarom ze die deur niet gewoon open doen? Ze hebben toch een noodcode voor dit soort gevallen? Of je trapt 'm in, hoe moeilijk kan het zijn? En ze hadden toch ook een JSF onderweg? Misschien kon die hem inschieten?
Als het gewoon een klapdeurtje is zou iedereen zo'n zelfmoordpiloot tegen kunnen houden, dat is zo'n simpele oplossing om dit soort dingen te voorkomen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151054869
Voor de noobs die het blijven roepen:

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151054874
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bild _O_
Ook echt halfnaakte vrouwtjes precies onder het artikel over de vliegramp. :')
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:41:46 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151054881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ja dat is zo, dan moet de deur via de grond als laatste optie opengestuurd kunnen worden.
Ja en dan. Je komt er misschien na een minuut of 4 (inclusief pissen) pas achter dat er iets met het vliegtuig aan de hand is, vervolgens probeer je als (co)piloot zelf de cockpit weer naar binnen te gaan (laten we zeggen een minuut of 2), dan moet je de luchtverkeersleiding op de hoogte stellen en vervolgens de andere piloot nog zien te overmeesteren.

Dalingstijd was 8 minuten toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 13:41:59 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_151054886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:41 schreef Woods het volgende:
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.baaa-acro.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F1988%2F06%2FF-GFKC-4.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Nee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:42:02 #36
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_151054888
quote:
11s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef yvonne het volgende:
Met die zelfmoord plegende piloten heb je geen terroristen meer nodig.
;(
En altijd het laatste woord.
pi_151054896
Misschien al eerder genoemd hier, maar toch wat relevante details van The Guardian:

- "He pressed a button that accelerated the Airbus A320’s descent when alone in the cockpit." -> Dat maakt dus nog aannemelijker dat de copiloot niet onwel is geworden (zoals eigenlijk al duidelijk was).
- "The co-pilot - named by the prosecutor as Andreas Lubitz, 28, a German citizen, was alone because the pilot had gone to the toilet. -> Dat toont aan dat de copiloot gebruik heeft gemaakt van een gelegenheid die zich (waarschijnlijk toevallig) aandiende.
- "Lubitz was breathing normally at the point of impact, the prosecutor reveals. He said nothing during the final descent, which lasted about 10 minutes. “Absolute silence inside the cockpit. Nothing, no word during the last 10 minutes.”" -> Dat maakt ee nvlaag van verstandsverbijstering misschien iets minder waarschijnlijk? Geen idee wat je onder een 'vlaag' zou moeten verstaan, eigenlijk.
- "There was no indication that Lubitz’s actions amounted to terrorism, Robin said. But he stopped short of declaring it suicide, saying only that was a “legitimate” question to ask." -> Vooralsnog geen indicatie voor terrorisme, maar men neemt ook nog geen genoegen met zelfmoord als verklaring (wat logisch is).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:42:57 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151054919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En als je die afweging moet maken zou ik toch, zoals ook gedaan is, kiezen voor het beveiligen tegen een kaping.
Ik ook. Die dreiging lijkt me groter dan de kans dat een piloot ineens flipt...
***
pi_151054920
En nee, open krijg je ze niet met je brandblusser:

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_151054922
Toch ook een fout van de gezagvoerder, in zijn plaats had iemand anders van de crew zijn plaats moeten overnemen totdat hij weer terug was, ook in geval als de copiloot een beroerte of id zou krijgen
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:43:05 #41
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_151054923
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:41 schreef Woods het volgende:
knip
Leuk plaatje, bedankt. Helaas niet relevant in dit topic.
Tics van je petten.
pi_151054933
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar hoe maakt de piloot dan contact? Moet die dan ook een draagbaar zendertje krijgen?
Een steward kan buiten de cockpit toch ook alarm slaan? Dat meende ik ooit te hebben gezien. Kan het fout hebben hoor.
  Admin donderdag 26 maart 2015 @ 13:43:23 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151054935
quote:
Ja sjezus :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_151054947
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch ook een fout van de gezagvoerder, in zijn plaats had iemand anders van de crew zijn plaats moeten overnemen totdat hij weer terug was, ook in geval als de copiloot een beroerte of id zou krijgen
dit zal nu inderdaad wel standaard worden op Europese vluchten... was het nog niet.
PWBF
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:43:55 #45
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151054954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch ook een fout van de gezagvoerder, in zijn plaats had iemand anders van de crew zijn plaats moeten overnemen totdat hij weer terug was, ook in geval als de copiloot een beroerte of id zou krijgen
Want die had dit moeten zien aankomen? Bij een beroerte had hij gewoon de cockpit weer in gekund.
pi_151054961
Eerbetoon van IS aan Andreas Lubitz.

https://www.facebook.com/(...)945353632095?fref=ts

Dieu vous aime.
I´m back.
pi_151054964
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch ook een fout van de gezagvoerder, in zijn plaats had iemand anders van de crew zijn plaats moeten overnemen totdat hij weer terug was, ook in geval als de copiloot een beroerte of id zou krijgen
Als dat geen procedure is kan ik het geen fout noemen, vind ik. Dit zijn geen situaties waar je vanuit gaat. Bij onwel worden ben je in een halve minuut binnen, overigens.
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:44:14 #48
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_151054967
Waar zijn de audio opnames laten horen? Op een persco oid?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 maart 2015 @ 13:44:33 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_151054976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:44 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Waar zijn de audio opnames laten horen? Op een persco oid?
Niet, lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_151054980
flightradar24 twitterde op donderdag 26-03-2015 om 13:43:23 Analysis of Flightradar24 ADS-B/ModeS data: Autopilot was manually changed from 38,000 to 100 ft at 09:30:55#4U9525 http://t.co/YKZKPxMnm7 reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')