Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Naar de wc gaat... niet met een parachute het toestel verlaat.. kom op.
Waar is dat geschreven dan. Domme Pool.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Anna Łepkowska
Vandaag om 13:49
From ages Deutsch people are abnormal. a lot of european nations know about that !!!!![]()
Volgens data van FR24 is de target altitude voor de autopilot ook naar 100ft gedraaidquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De daling kan niet per ongeluk zijn ingezet.
Nee, want die kunnen al helemaal niet beoordelen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef LouisLitt het volgende:
Eigenlijk moet je een deur vanaf de grond moeten kunnen ontgrendelen. Maar ok, dat zal technisch wel onmogelijk zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hebt dit topic toch gevolgd?
- het veto-en van het binnenlaten van de gezagsvoerder.
- zonder noodzaak het vliegtuig als een benno laten vallen
Misschien?
Helder. Er zijn namelijk mensen die twijfelen bij deze argumentenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het sterkste argument is dat het er sterk op lijkt dat de override van de cockpitdeur van binnen actief werd geblokkeerd. Verder leek de co-piloot bij kennis en leek hij de daling bewust te hebben ingezet. 1+1=2.
Zat ie ook in het vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef Caland het volgende:
De trends op twitter ondertussen.
[ afbeelding ]
Ik gok uit de cockpit gesprekken waarin de gezagvoerder aangeeft naar het toilet te gaan. Ze kunnen natuurlijk op die manier prima identificeren wie wie is. Hij zal nooit zomaar opstaan en weglopen zonder te zeggen wat hij gaat doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Beetje outdatedquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
If only...quote:
Goede, vraag ik me ook af aangezien het als vrij geleidelijke daling klinkt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
En intrappen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En nee, open krijg je ze niet met je brandblusser:
De laatste twijfeling?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Dit is wel een stuk humaner voor de passagiers aan boord.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Stuurknuppel naar voren rammen kan volgens mij niet meer zomaar nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.
Misschien was dit de snelste weg? De autopiloot gaat misschien dingen uit zichzelf doen bij extremere dalingen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
quote:I've never had a musical pilot before, I was surprised to hear him singing over the intercom. My favourites were his rendition of "She'll be Coming Round the Mountain"(great for the children!) and Dave Matthews Band's "Crash Into Me."
Autopilot naar beneden draaien en met je ogen dicht afwachten, wellicht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
Die je dan inderdaad 10 minuten langer in blinde paniek houdt ja, alvorens ze te vermoorden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dit is wel een stuk humaner voor de passagiers aan boord.
Zeker wel. Mogelijk zijn er financiers, medeplichtigen of mensen die vermoedens hebben gehad en geen alarm hebben geslagen imo ook een vorm van medeplichtigheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef brojo het volgende:
Als het zorgvuldig van te voren was gepland kunnen we wel spreken over terrorisme lijkt me. Maar dat maakt nu niet meer uit, of het nu een impulsieve actie was of niet
'Ga ff pissen.'quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok uit de cockpit gesprekken waarin de gezagvoerder aangeeft naar het toilet te gaan. Ze kunnen natuurlijk op die manier prima identificeren wie wie is. Hij zal nooit zomaar opstaan en weglopen zonder te zeggen wat hij gaat doen.
Valt wel mee met die blinde paniek. Denk dat het er vrij ontspannen aan toe is gegaan tot (net voor) de crash.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die je dan inderdaad 10 minuten langer in blinde paniek houdt ja, alvorens ze te vermoorden.
Hmz dat kan ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.
Werkontwijkend gedragquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Zodat het nog relatief lang onopgemerkt blijft dat ze op een berg afvliegen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
De piloot was tong?quote:
Die comments daaronder!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.
Niet financieel onafhankelijk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Ik moest lachen.quote:xqhcvo said 24 minutes ago:
5.0
He had a lot of loyalty for a hired pilot and was a big guy for his family and friends. I don't know what God has in store for Andreas but I hope it fits his Master Plan which Andreas was always getting caught in. It's a shame that this one time he didn't fly so good. RIP, Andreas, hopefully you'll get to bring friends wherever you are.
Ik kan nog geen papieren vliegtuigje vouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
quote:
quote:5/5 defo recommend for any brothers looking to help out anyway with the ISIS, brother Andreas has proved himself loyal and may he be rewarded with the numerous virgins he desires.
Kan niet met een Airbus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.
Nu je het zegt, ik heb ooit een eendagscursus vliegen gehad, ergens in Flevoland was dat. Was een speciale actie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Ik ben helaas maar stewardess. Nog een drankje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Kijk je wel uit, jongen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik ben straaljagerpiloot en zit ondertussen gewoon op 4g fok te checken.
Andreas Guenter obtained a third class medical designation in 06/2010; the designation expires in 06/2015.quote:
Nouja, gezien omstandigheden lijkt me de procedure zoals die nu is ook niet ideaal. Juist door dit soort dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Als dat kan heeft die deur weinig nut.
En wat is dan het politieke doel dat hij wilde bereiken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef brojo het volgende:
Als het zorgvuldig van te voren was gepland kunnen we wel spreken over terrorisme lijkt me. Maar dat maakt nu niet meer uit, of het nu een impulsieve actie was of niet
False flag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef iRemco het volgende:
Er zal wel het een en ander gaan veranderen qua regels mbt aantal (co)piloten in de cockpit en plaats van toilet voor bemanning na deze ramp?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef iRemco het volgende:
Er zal wel het een en ander gaan veranderen qua regels mbt aantal (co)piloten in de cockpit en plaats van toilet voor bemanning na deze ramp?!?
Terrorisme is niet alleen iets wat gebeurd vanuit politieke gronden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En wat is dan het politieke doel dat hij wilde bereiken?
Op de pedestal. Zou heeeeeeel misschien kunnen, maar niet in combinatie met het naar 100ft draaien van de altitude.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, gezien omstandigheden lijkt me de procedure zoals die nu is ook niet ideaal. Juist door dit soort dingen.
Hoewel ik me dan wel weer afvraag wat de plaatsing was van die deur module (onderin of bovenin de cockpit) Zou verklaren of het 100% zeker zelfmoord was of dat hij toch niet onwel is geworden en aan die knop is blijven hangen bijvoorbeeld.
Kan op latere leeftijd zich bekeerd hebben tot de islam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef remlof het volgende:
Andreas Lubitz.
Gelukkig geen exotische naam voor een Duitse piloot.
Hm...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef brojo het volgende:
[..]
Andreas Guenter obtained a third class medical designation in 06/2010; the designation expires in 06/2015.
Dan moet je wel zeker weten dat de juiste persoon er voor staat....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:39 schreef LouisLitt het volgende:
Eigenlijk moet je een deur vanaf de grond moeten kunnen ontgrendelen. Maar ok, dat zal technisch wel onmogelijk zijn.
Omdat er bij geen contact een straaljager je op komt zoeken. Je hebt dus niet zo heel veel tijd als je het in eigen hand wilt houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je de deur uiteindelijk niet meer open krijgt? Waarom dan niet een goed plekje uitzoeken?
Och, er zijn altijd mensen die twijfelen aan allerlei argumenten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Helder. Er zijn namelijk mensen die twijfelen bij deze argumenten
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Katheter en stoma plaatsen voor vertrek voortaan.
Die zijn het ergste, net als ex-rokers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Kan op latere leeftijd zich bekeerd hebben tot de islam.
Jawel, meeste Duitse piloten heten Günther Schneider of Gottfried von Fingerkrauthofen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef remlof het volgende:
Andreas Lubitz.
Gelukkig geen exotische naam voor een Duitse piloot.
Ik had ook een beetje een Final Destination-gevoel bij deze rampquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef Franny_G het volgende:
Tjemig, wat klote streek. Ik stap over anderhalve maand met zo'n 100 leerlingen in een vliegtuig. Ik moet nu de hele tijd aan die school denken waar in 1 klap zoveel leerlingen en docenten dood zijn..
Misschien had ie heel veel thee gedronken (of bierquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Leg eens uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook een beetje een Final Destination-gevoel bij deze ramp
Wel waar.Er moet een poltiek, ideologisch doel zijn. Ondanks dat het woord tegenwoordig te pas en te onpas wordt gebruikt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Terrorisme is niet alleen iets wat gebeurd vanuit politieke gronden.
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef niels0 het volgende:
Boordwerktuigkundige opnieuw in het leven roepen.
tja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had ie heel veel thee gedronken (of bier), weet jij veel
Misschien zat er een wind dwars, had ie kramp, kan van alles zijn.
ik weet niet hoe ze het doen maar kan natuurlijk dat hij al een tijdje in het vliegtuig zat, (weet niet of ze heen en weer vliegen), en tsja soms komt het ineens op...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef LouisLitt het volgende:
Misschien een idee om de deuren te beveiligen met handscanners. Die moeten dan voor de vlucht door de piloten worden ingesteld. Ik noem ook maar wat.
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."quote:
Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.google.nl/map(...)006fc98cb51a47?hl=nl
Hij woonde best wel in een mooie omgeving
Of de co piloot heeft een plasmiddel gegeven van te voren. Dan houd je het echt niet in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Ben geen expert verder dus qua instellen van hoogte daling geen idee en hoe makkelijk dat te veranderen is. Maar die door lock ziet er wat te simpel en foutgevoelig uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Op de pedestal. Zou heeeeeeel misschien kunnen, maar niet in combinatie met het naar 100ft draaien van de altitude.
Ik lees het er wel uit, alleen iets uitgebreider. Maar was dat doel dan? Gewoon iemand bang maken geldt niet als terrorisme hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Terrorisme is het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappijontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."
Niet waar.
Ah, oke. Dan mogen de zeven leerlingen die in Barcelona zijn uitgestapt wel enorm gaan oppassen voor elektrocutie en dergelijke.quote:
Volgens mij kan het idd niet met een airbus. Boordcomputer staat het niet toe dat er al te rigoureuze bewegingen worden gemaakt, dan reageert de kist gewoon niet op de input oid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz dat kan ook nog inderdaad.
Wat een heftige dood is dat geweest. Gelukkig hadden de passagiers het schijnbaar maar kort in de gaten? Dan vraag ik me af hoe hard de piloot op die deur heeft staan bonken. Dat moet je toch normaal gesproken ook horen.....
Leuk, maar is ook niet waterproof natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Werkt toch ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef Alentejana het volgende:
Okee tijd voor een SCAN SYSTEEM (iris of hand) voor het openen van de deur.
Dat werkt 2 kanten op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |