Dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar er komen hier soms wel meer wat 'afwijkende' figuren aanwaaien...quote:
Luister je je eigen youtubjes wel?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar er komen hier soms wel meer wat 'afwijkende' figuren aanwaaien...
In onze leeftijdscategorie wordt dat wel steeds meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven hangen, maar niet alles.
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Luister je je eigen youtubjes wel?
Ben jij net zo oud als die radio?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze leeftijdscategorie wordt dat wel steeds meer
Die tekst ken ik wel, maar jij postte 'm.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat ik bedoelde, ik zong gewoon mee.
Lekker lopen Fokken ....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, werkdag zit erop, tot later vandaag ergens
Jij begon met het liedje en ik ga dan inderdaad soms meezingen via posts op fok.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tekst ken ik wel, maar jij postte 'm.
Jij zingt dus via een post op Fok.
Best wel apart eigenlijk...
Geniet van het vrij zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ga maar knolhobbelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:01 schreef Symphonic het volgende:
Ach ja, nostalgie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
40+-ers kennen ze vast nog wel
KOETJESREPEN!!!
* Spezza19 heeft ze net gekocht, maar ze smaken niet meer zoals vroeger
Moet kunnen ... Ik deed het ook hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als de tijd het heel even toe laat
Alsof jij nog weet hoe die 45 jaar geleden smaakten....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
KOETJESREPEN!!!
Koetjesrepen koetjesrepen wie wil nu mijn koetjesrepenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
KOETJESREPEN!!!
Wel hoe ze 30 jaar geleden smaaktenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof jij nog weet hoe die 45 jaar geleden smaakten....
Ja, het was een hele deceptie toen ik de eerste hap namquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Koetjesrepen koetjesrepen wie wil nu mijn koetjesrepen![]()
Maar zijn inderdaad anders van smaak dan vroeger. Zo kut als dat gebeurt met snoep uit je jeugd, een illusie die uit elkaar spat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koetjesreepquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het was een hele deceptie toen ik de eerste hap nam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |