Hallo. Ik ben Kingstown en ik heb laatst met je gedanst. En het was geeneens stiekem.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Sommige dingen blijven hangen, maar niet alles.

Dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste fokkers dat van zichzelf vinden.

Ieder op zn eigen manier , maar of we dat dan altijd van elkaar snappen is een ander verhaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]

Ik hoop dat je het leuk vondquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben Kingstown en ik heb laatst met je gedanst. En het was geeneens stiekem.

Ik moet je teleurstellen. Ik scoor slechts 1 uit 4 op die schaal....quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef ChocoFan het volgende:

Klopt ook.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder op zn eigen manier , maar of we dat dan altijd van elkaar snappen is een ander verhaal

Is meer dan mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik scoor slechts 1 uit 4 op die schaal....

What goes up must come down...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven hangen, maar niet alles.

Ik heb helemaal geen schaal, op de fruitschaal na, en daar liggen alleen bananen in.quote:

Geen appels erbij leggen, dat schijnt niet goed te zijn voor beide.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schaal, op de fruitschaal na, en daar liggen alleen bananen in.

Ik zei het nog subtiel...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet je ook meteen welke voor mij geldt.

Slimmerik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]

Ik ben zo blij dat ik mensen kan helpen om hun spelcontrole in werking te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]

Je bent onmisbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik mensen kan helpen om hun spelcontrole in werking te houden.

Bitches zitten aan mijn penis.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |