quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Tom Waits kan eigenlijk niet zingen, maar soms is het prachtig. En soms kan ik er ook echt niet naar luisteren.
quote:
Zo'n broek zou misschien iets voor mij zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank voor de informatie. Denk niet dat ik dit ga onthouden.
En ja, Rod Stewart. Omg, ik zat van de week deze te luisteren....
En het is een heerlijk liedje, maar iedere keer als ik dan even keek en hem in die strakke broek zag... Ik moest heel hard lachen in ieder geval, goed voor je humeur.![]()
Mja, Rod is al actief sinds de jaren 60… best goed spulquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet alle liedjes vind ik even tof van hem. Eigenlijk bijna niets, zal wel teveel gehoord hebben in de jaren 80, tegen sommige liedjes heb ik een behoorlijke afkeer gekregen.![]()
De eerste waar mijn oog op viel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet je dat plaatje van Rod met mw Ekland eens opzoeken. Als je 'm vindt begrijp je welke foto ik bedoel
OMG, dat ondergoed. Die kleuren kunnen echt niet meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De eerste waar mijn oog op viel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo'n broek zou misschien iets voor mij zijn...
Ik denk eerder het model dan de kleurenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OMG, dat ondergoed. Die kleuren kunnen echt niet meer.
Een echte rocker uit die tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Rod is al actief sinds de jaren 60… best goed spul
Vroeger liepen we allemaal voor lul. Sommigen misschien zelfs nu nog.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder het model dan de kleuren
Dat plukje schaamhaar erbovenuit. Dat viel mij op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OMG, dat ondergoed. Die kleuren kunnen echt niet meer.
Kijk maar naar Swekkers bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger liepen we allemaal voor lul. Sommigen misschien zelfs nu nog.
echt, niks sexy aan de foto, gewoon helemaal niksquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat plukje schaamhaar erbovenuit. Dat viel mij op.![]()
Klopt, helemaal met jou eens, was dit trouwens ook de foto die jij bedoelde of zijn er nog ergere???quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt, niks sexy aan de foto, gewoon helemaal niks
Iedereen was ineens weer gelijk zo stil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet het ? Of wat is hier de bedoeling van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |