Hey, was jij een paar dagen 'under the radar'?quote:
ik neem wel vaker initiatiefquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, dank je DDM, ik dacht al wie gaat het nu doen. Jij neemt tenminste initiatief.
Het was ook een compliment mijnerzijds, laat daar geen misverstanden over bestaan.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook een compliment mijnerzijds, laat daar geen misverstanden over bestaan.
Echte leven was even belangrijker en ik denk dat ze ontvoerd zijn of zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, was jij een paar dagen 'under the radar'?![]()
En is UTO stil of dood?
Hey, Spezz. Welkom in het bejaardenhuis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is officieel te jong… maar kent wat gezichten hier
Hoi
iedereen is hier welkom, en anders mept MadMaster ze wel wegquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
Hoi
Als je maar niet denkt dat ik jullie luiers ga verschonenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, Spezz. Welkom in het bejaardenhuis.
Je bent zo oud als je je voelt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iedereen is hier welkom, en anders mept MadMaster ze wel weg
Dat gaat altijd voor natuurlijk... EN dat laatste ? Geen ideequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echte leven was even belangrijker en ik denk dat ze ontvoerd zijn of zo.![]()
Dan maak je mij dus meteen 80 jr. Ok, ik start op 80, naarmate de dag vordert word ik jonger.quote:
Die hebben ze niet hier op fok. Alles mag in 40+.quote:
Klopt. En ik zit me heel erg in te houden om niet los te gaan met gifjes daar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat altijd voor natuurlijk... EN dat laatste ? Geen idee
Opstaan is altijd vervelend. En ik maak je dat niet, dat doe je zelf dan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maak je mij dus meteen 80 jr. Ok, ik start op 80, naarmate de dag vordert word ik jonger.
Soms welquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die hebben ze niet hier op fok. Alles mag in 40+.
En is het zo erg met je?Das niet zo goed dan.
Zag al wat voorbij komenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. En ik zit me heel erg in te houden om niet los te gaan met gifjes daar.![]()
Ben al wel begonnen.![]()
Ach, ja het moment van je ogen opendoen is altijd de gedachte van even bijkomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opstaan is altijd vervelend. En ik maak je dat niet, dat doe je zelf dan.
Gelukkig heeft bijna iedereen dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Soms wel
Maar soms voel ik me ook 20 enzo…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |