Dit is 'Muricah niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef Coelho het volgende:
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
Je hebt er in ieder geval een keurige OP van gemaakt. Overzichtelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo Voszje. Ik ben net 2 uur beziggeweest de complete OP te verbouwen.
Daarom vloog hij maar tegen een berg om de deur te openen....quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Met een granaat krijg je die deur ook niet open.
Dit is geen Amerikaanse vlucht hequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef Coelho het volgende:
En de marshall aan boord had niet het slot kunnen openschieten?
Maar Germanwings is een relatief kleine organisatie, de meesten zullen elkaar wel goed kennen toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je vliegt vaak met mensen die je niet kent. Soms blijf je wel het hele blokje van een paar dagen bij elkaar.
Het zou gewoon vanaf de grond moeten kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef gateway het volgende:
dat zal wel heel wat discussie opleveren dat die deur niet van buiten geopend kan worden, en als dat al kan via de noodprocedure dat het dan geblokkeerd kan worden........
http://www.volkskrant.nl/(...)-niet-open~a3927515/quote:Als een piloot of stewardess toegang wil moet hij 'aanbellen' met een telefoon, aldus Melkert. De piloot in de cockpit kan de deur dan opendoen.
'Gaat de deur dan niet open, bijvoorbeeld omdat de piloot bewusteloos is geraakt, dan is er een noodprocedure. Door het intoetsen van een code gaat een zoemer af in de cockpit. Als de piloot in de cockpit niks doet, gaat de deur na 30 seconden vanzelf even open.'
De copiloot in gecrashte Airbus had uiteindelijk dus altijd toegang tot de cockpit? Nee, zegt Melkert. 'De piloot in de cockpit kan de noodprocedure overrulen als hij niet wil dat de deur opengaat. Dat vereist wel een bewuste actie.'
Volgens mij vliegen er ook Lufthansa piloten voor, echt een sticker maatschappij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar Germanwings is een relatief kleine organisatie, de meesten zullen elkaar wel goed kennen toch?
Yup idd. Dit is echt een horrorscenario.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Cockpit bedoel je?
Is al bij meerdere maatschappijen standaard procedure. Niet alleen voor dit soort gevallen, maar ook bij onwel worden enzo.
Maar anders zit je weer met terroristen die 'm open kunnen krijgen, er is waarschijnlijk geen één goede oplossing om alles te voorkomen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef gateway het volgende:
dat zal wel heel wat discussie opleveren dat die deur niet van buiten geopend kan worden, en als dat al kan via de noodprocedure dat het dan geblokkeerd kan worden........
700 A320 vliegers dacht ik. Dan ken je de meesten nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar Germanwings is een relatief kleine organisatie, de meesten zullen elkaar wel goed kennen toch?
Hij hoefde juist niks te doen, want dan kon de gezagsvoerder de code intoetsen. Maar hij heeft juist wel een handeling gedaan, namelijk dit laatste overruled door ook iets in te toetsen of zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-niet-open~a3927515/
Of hij wist vanwege z'n geringere ervaring niet wat hij moest doen toen de gezagsvoerder de cabine weer in wilde, maar dat lijkt me heel sterk.
Vrij nieuw is toch 150 keer dusseldorf-barcelona en terug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
700 A320 vliegers dacht ik. Dan ken je de meesten nieten die co was nog vrij nieuw, met 630 uur.
Ook met een studieschuld van een aantal ton en een gaar contract?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuke baan voor een jonge knaap zou je zeggen...
Derde persoon in de cockpit. Kost je wel een aardige duit om bij iedere vlucht te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar anders zit je weer met terroristen die 'm open kunnen krijgen, er is waarschijnlijk geen één goede oplossing om alles te voorkomen.
Bedoel meer qua dienstjarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Vrij nieuw is toch 150 keer dusseldorf-barcelona en terug.
Of een toilet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Derde persoon in de cockpit. Kost je wel een aardige duit om bij iedere vlucht te doen.
Precies. Dus als hij niks had gedaan was de gezagsvoerder weer binnen gekomen. Maar blijkbaar heeft de copiloot dit moedwillig tegengehouden. Dus een "tegenactie" uitgevoerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij hoefde juist niks te doen, want dan kon de gezagsvoerder de code intoetsen. Maar hij heeft juist wel een handeling gedaan, namelijk dit laatste overruled door ook iets in te toetsen of zo.
aLLUMINIUM folie zit in de weg, sorry whut?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Andreas Loubitz
2012 Year-end update - National September 11 Memorial ...
https://www.911memorial.org/.../2012_YearEnd_An...
Vertaal deze pagina
16 aug. 2012 - Mark & Lou Bitz. Madeleine Blot ... Andreas dracopoulos. John duffy.
Ook apart..
Oh mensen hadden door dat gillen weinig zin heeft als je het einde al in zicht ziet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:02 schreef poemojn het volgende:
Als klopt dat de passagiers weinig gemerkt hebben van de daling hebben ze dat waarschijnlijk te danken gehad aan de gezagvoerder.. Die had ook voor paniek onder hen kunnen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |