Not this shit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap alleen die opgestegen Mig nog niet zo goed. Van de Franse luchtmacht.
de veiligheidsmaatregel, dus niet zomaar de cockpit in kunnen vanwege terroristen heeft eigenlijk deze ramp weer veroorzaakt, dat is wel heel cru.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles wat veiliger kan kan veiliger. En ja, ik kan zo de deur uit lopen en gaatjes in mij gezeefd krijgen, maar daar doe ik ook niks aan.
Je zou bijna denken dat er toch nog iets van een gesprek is geweest met de luchtverkeersleiding oid?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap alleen die opgestegen Mig nog niet zo goed. Van de Franse luchtmacht.
De piloot kwam toch niet meer binnen dus de copiloot had volgens mij kunnen doen wat hij wilde. Als het een terroristische actie zou zijn lijkt mij dat hij iets anders op de vluchtroute zou zijn, Europees Parlement in Straatsburg bijvoorbeeld. Mij lijkt een zelfmoordpoging het meest waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, dit was nu eenmaal het moment dat de piloot de cockpit verliet, toch? Misschien had hij daar niet zoveel over te zeggen, of het de bergen werden of een gebouw?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef Caland het volgende:
Er zullen nu vast weer wat meer regeltjes komen die dergelijke gevallen ook niet gaan uitsluiten. Maar het geeft de burger weer een wat veiliger gevoel, ofzo
Nou ik zie er geen complot in. Vraag me alleen af waar deze op reageerde. Kan met niet voorstellen dat de copiloot een noodsignaal verstuurd heeft.quote:
MiG? Het waren dus weer de Russen!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap alleen die opgestegen Mig nog niet zo goed. Van de Franse luchtmacht.
Dat is niet cru. Dat is een logisch gevolg van de drang naar schijnveiligheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef hans1985 het volgende:
[..]
de veiligheidsmaatregel, dus niet zomaar de cockpit in kunnen vanwege terroristen heeft eigenlijk deze ramp weer veroorzaakt, dat is wel heel cru.
Helemaal mee eens, hoor, maar ik hoop ook dat er genoeg rationele mensen zijn die een kosten-batenafweging kunnen maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helemaal tegengaan kan toch niet maar schijnveiligheid voelt zo prettig
Klopt, dus moet je dat weer updaten. Je kunt het daarom niet even terugdraaien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef hans1985 het volgende:
[..]
de veiligheidsmaatregel, dus niet zomaar de cockpit in kunnen vanwege terroristen heeft eigenlijk deze ramp weer veroorzaakt, dat is wel heel cru.
Heb ik ook meegemaakt..... Een vriend van ons vriendenclubje van toen heeft destijds nog specifiek een avond opgebeld omdat hij "met ons allemaal" wat wilde gaan drinken, iedereen moest erbij zijn zei hij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:24 schreef aloa het volgende:
[..]
zelfmoord is vaak een vlaag van verstandsverbijstering. Ik heb in mijn omgeving ook een paar bekenden gehad die zelfmoord pleegden, maar waar echt niets aan te merken was. Echt bizar en schokkend om mee te maken.
NIeuwe berichtquote:Comments vorige Geenstijl bericht
http://www.geenstijl.nl/m(...)itdeur.html#comments
Even de comments gecheckt op een aantal steekwoorden:
16x islam
15x moslim
5x mohammed
3x achmed
We wachten af...
Er moet inderdaad altijd een mogelijkheid zijn tot het openen van een deur, dat lijkt mij wel een waardevolle les uit deze tragedie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef hans1985 het volgende:
[..]
de veiligheidsmaatregel, dus niet zomaar de cockpit in kunnen vanwege terroristen heeft eigenlijk deze ramp weer veroorzaakt, dat is wel heel cru.
Lucht portiers dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom meer stewards in dienst nemen.
Zorgen dat er in elk vliegtuig ten minste 1 steward is die als hobby op worstelen zit ofzo, dat is dan degene die in de cockpit komt zitten.
Nouquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon vanaf nu standaard een pistool met één kogel in de cockpit, of een cyanidepil.
Dan hoeft de (co)piloot niet meer buitengesloten te worden, die wordt gewoon door z'n hoofd geknald. Handig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon vanaf nu standaard een pistool met één kogel in de cockpit, of een cyanidepil.
Franse rommel, Russische rommel...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
MiG? Het waren dus weer de Russen!
Ik denk dat je een Mirage bedoeld.
een dalende kist waarmee geen communicatie meer is...naja, vind het niet raar dat ze dan ff een gevechtsvliegtuig sturen. die hebben ze binnen paar minuten in de lucht en snelste ter plekke.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou ik zie er geen complot in. Vraag me alleen af waar deze op reageerde. Kan met niet voorstellen dat de copiloot een noodsignaal verstuurd heeft.
Nee, gewoon standaard als contact verloren is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er toch nog iets van een gesprek is geweest met de luchtverkeersleiding oid?
Dat is ook gewoon procedure.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef hans1985 het volgende:
[..]
een dalende kist waarmee geen communicatie meer is...naja, vind het niet raar dat ze dan ff een gevechtsvliegtuig sturen. die hebben ze binnen paar minuten in de lucht en snelste ter plekke.
De Mirage zal wel opdracht hebben gekregen om 'm neer te halen voor hij die kist op een kerncentrale of grote stad kon crashen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap alleen die opgestegen Mig nog niet zo goed. Van de Franse luchtmacht.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misscien moet de uitleg van de werking van die deur boven het invoerveld geplaatst worden,
Misschien is de drempel dan wat hoger om jezelf en een paar honderd anderen te pletter te vliegen. Gewoon op de plee gaan zitten en die pil kapot kauwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan hoeft de (co)piloot niet meer buitengesloten te worden, die wordt gewoon door z'n hoofd geknald. Handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |