Getest en werkt niet. Enig idee of ik ook morgenochtend kan doorgeven of is het dan te kort dag?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Adblock even pauzeren zou ik proberen
ps4 opnieuw gekocht ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Getest en werkt niet. Enig idee of ik ook morgenochtend kan doorgeven of is het dan te kort dag?
Staat aflevertijd 10:00 - 14:30 maar moet ook nog ergens heen![]()
Moet het morgen ook echt hebben, want maandag wordt de oude verkocht, dus wil wel alles overgezet hebben.
Nah S5quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps4 opnieuw gekocht ?
En dan de bloodborne bundel genomen ipv de kale die je had of iets?
hoe had je bloodborne dan ouwe boef ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah S5
Maandag komt iemand mijn huidige Z1 al overnemen voor ¤200,-. Als die ekte zelfbenoemde ondernemer weet ik dat ik snel moet handelen als ik mijn vraagprijs binnen heb, want anders dan duurt het een eeuwigheid voordat je dezelfde prijs weer bereikt.
En had de GTA V bundel.
Liet gewoon iemand een voor mij jatten en nou wordt die naar mij gepost vanuit het buitenlandquote:
... ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Liet gewoon iemand een voor mij jatten en nou wordt die naar mij gepost vanuit het buitenland
Dan niet toch zolang ik maar niet hoeft te betalenquote:
maar leg dan eens uit hoe, zo dat wij er ook nog wat aan hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Ik fraudeer deze shit gewoon
Kut PostNL. Wil ik morgen mijn pakketje extra vroeg ophalen kan ik dat niet wijzigen op die site omdat er steeds een foutmelding is
Deed ik tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar leg dan eens uit hoe, zo dat wij er ook nog wat aan hebben
Ja, en de uit-optie staat nu in het midden ipv onderaan zodat ik nu extra de tv moet aanzetten als ik de ps4 weer eens per ongeluk aanzetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
PS4 uitzetten via het menu is nu echt volkomen kansloos met de nieuwe firmware. Je moet nu een extra stap via power options doen.
Ik heb het getest met Netflix en kwam toen in het hoofdmenu, maar bij een game zou je echt op hetzelfde punt moeten beginnen. Saven niet nodig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:16 schreef StateOfMind het volgende:
Over die Suspend functie:
Als ik alles juist heb ingesteld bij Instellingen he. Dus ik ben een game aan het spelen. Ipv Save & Quit druk ik dan op de PS knop en dan via Stroomopties zet ik de PS4 in de Suspend modus.
Activeer ik de PS4 dan weer door een druk op de PS knop?
En kom ik dan eerst in het Menu terecht of meteen in de game, op het punt waar ik geblevven was?
Echt ridicuul dit ja. Het zou fijn zijn als je de stroom opties zou kunnen aanpassen die je het meest gebruikt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
PS4 uitzetten via het menu is nu echt volkomen kansloos met de nieuwe firmware. Je moet nu een extra stap via power options doen.
Als je alle stand-by opties uitzet vervalt die extra stap.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 03:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zit 'm in je naamquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck had ik Borderlands toch maar niet gekocht![]()
Ben al non stop vanaf 20:00 aan het spelen met mensen online. Zo fucking verslavend leuk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |