Vreemd, nadat ik al dat had ingesteld gingen downloads van 8 uur naar 10 minuten. Dus kan geen kwaad om te proberen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is klets. DNS zorgt alleen voor een boost in snelheid bij de eerste verbindingspogingen. Hij maakt dus sneller verbinding maar gaat je niet zorgen om betere speeds te halen.
Heb 120 mbit, alles al geprobeerd maar krijg max 70mbit te zien.
Sony servers zijn gewoon scheit.
Typisch hier ging die ook ineens een stuk sneller terwijl ik er eerder nooit last van hadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vreemd, nadat ik al dat had ingesteld gingen downloads van 8 uur naar 10 minuten. Dus kan geen kwaad om te proberen zou ik zeggen.
ja dr was zn heel schema online gezet op de nlse bf facebook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet jij hoelang die 100% buff er nog is?
hoer nog nietquote:
Ok!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dr was zn heel schema online gezet op de nlse bf facebook.
uit mn hoofd was deze tot de 30 of 31ste
quote:
ik las het ja, maar ik vond het editen ervan al teveel moeitequote:
huh, hoe(r) dan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Broer zo kost het mij niks
Waarom 60 neertellen als het ook voor 0 kan?!
hoe gratis dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Broer zo kost het mij niks
Waarom 60 neertellen als het ook voor 0 kan?!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:48 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zelf nog geen mailtje van MM gehad. Maar hij stond al bij "onderweg" op de PostNL website
quote:
Ik fraudeer deze shit gewoonquote:
Ghostery uitzetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Ik fraudeer deze shit gewoon
Kut PostNL. Wil ik morgen mijn pakketje extra vroeg ophalen kan ik dat niet wijzigen op die site omdat er steeds een foutmelding is
dm het in dat geval maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
[..]
Ik fraudeer deze shit gewoon
Kut PostNL. Wil ik morgen mijn pakketje extra vroeg ophalen kan ik dat niet wijzigen op die site omdat er steeds een foutmelding is
Hoe doe je dat? Waar staat het?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Do Not Track software. Toen ik dat uitzette, ging die error weg.
Het is een aparte extensie in firefox/chrome die je zelf geinstalleerd moet hebben. Als ik je zo hoor dan heb je niet zulke extensies geinstalleerdquote:
Heb alleen Adblock, emoticons en google docquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het is een aparte extensie in firefox/chrome die je zelf geinstalleerd moet hebben. Als ik je zo hoor dan heb je niet zulke extensies geinstalleerd
Adblock even pauzeren zou ik proberenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb alleen Adblock, emoticons en google doc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |