Héhé iddquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Morgen even op marktplaats kijken. Zal vast wel iemand bulk hebben gekocht.
Ik hoop met je mee! Mijn eerste online fps in jarenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef Jimbo het volgende:
benieuwd of ze leveren. Na m'n vorige fiasco met de mediamarkt zou het me eerder verbazen.
Ben iig wel blij dat ik er één heb. Scheelt me toch mooi weer die paar euro. Mooie compensatie voor bloodborne, de enige game die ik ooit voor full price gekocht heb geloof ik
[ afbeelding ]
Hoe ver ben je al dan? Ben je al uit de character customisation?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef Jimbo het volgende:
Mooie compensatie voor bloodborne, de enige game die ik ooit voor full price gekocht heb geloof ik
[ afbeelding ]
Demo gekocht?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat de fuckMeer mensen die PES in de aanbieding uit de ps store hebben gehaald? Ik kan alleen de finale van de supercup spelen tussen real en sevilla
Als ik bij het startscherm op X druk vraagt ie alleen of ik een rematch wil spelen![]()
![]()
Vaak is dat om te de tijd te doden totdat die helemaal geïnstalleerd is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat de fuckMeer mensen die PES in de aanbieding uit de ps store hebben gehaald? Ik kan alleen de finale van de supercup spelen tussen real en sevilla
Als ik bij het startscherm op X druk vraagt ie alleen of ik een rematch wil spelen![]()
![]()
voor 20 euro?quote:
alles inclusief de update file is geinstalleerdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vaak is dat om te de tijd te doden totdat die helemaal geïnstalleerd is.
scheelt niet veel. maar ja bij de eerste boss nuquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe ver ben je al dan? Ben je al uit de character customisation?
vind het de leuke die ik in een hele lange tijd gespeeld hebquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Mijn eerste online fps in jaren
Opnieuw opstarten dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
alles inclusief de update file is geinstalleerd
Kijk in het beginscherm bij pes en dan options en dan informatie.daar zie je dat er nog gedownload wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
voor 20 euro?
[..]
alles inclusief de update file is geinstalleerd
Hardline? Heb er nu een uur of 20 (?) in zitten en snap het commentaar niet zo.. Vermakelijk spelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind het de leuke die ik in een hele lange tijd gespeeld heb
Echt veel vermaak al mee gehad
Hotwire met bonus op objectivequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hardline? Heb er nu een uur of 20 (?) in zitten en snap het commentaar niet zo.. Vermakelijk spelHotwire
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hardline? Heb er nu een uur of 20 (?) in zitten en snap het commentaar niet zo.. Vermakelijk spelHotwire
ditquote:
hubba!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
Oh ja, Mordor krijgt in Australië een GOTY-editie, dus hopelijk hier in Europa ook.
pauze klikken en dan weer verder gaan wilt nog wel eens werken op de 1 of andere rare manier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fuck na 4,5 GB zakt de snelheid weer. Nog 8 uur te gaan. Kom op man
Weet jij hoelang die 100% buff er nog is?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
dit
gister standaard tussen de 20 en 30.000 punten in zn game _o- de levels vlogen me om mn orenvoelde bijna als cheaten (met 100% van BF en 200% van zn boost
)
Normaal werkt dat wel, maar op moment niet :squote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
pauze klikken en dan weer verder gaan wilt nog wel eens werken op de 1 of andere rare manier.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Fuck na 4,5 GB zakt de snelheid weer. Nog 8 uur te gaan. Kom op man
Je DNS settings veranderen, dan gaat alles een heel stuk sneller.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:21 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Normaal werkt dat wel, maar op moment niet :s
Ook hier is de update mega langzaam met downloaden
Is klets. DNS zorgt alleen voor een boost in snelheid bij de eerste verbindingspogingen. Hij maakt dus sneller verbinding maar gaat je niet zorgen om betere speeds te halen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:26 schreef Cikx het volgende:
[..]
[..]
Je DNS settings veranderen, dan gaat alles een heel stuk sneller.
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67931540
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |