ik wil het ook wel spelen, maar waarom geld betalen als het gratis kanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die Driveclub echt wilde spelen had de game allang gekocht.
Sloeberquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wil het ook wel spelen, maar waarom geld betalen als het gratis kan
#kinderstrugglesquote:
die staat automatisch aan, helaas moet ik je teleur stellen. Je moet wel eerst vrienden hebben voor dat deze functie het doetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar vind ik die facebook friend finder?
putainsquote:
offline volgens mij welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan ik Bloodborne spelen zonder te updaten?
bloodborne ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
En uitgespeeld. Cool einde uiteindelijk toch wel. Game is vele malen beter dan in de media wordt afgeschilderd. 8/10.
The Orderquote:
poh mooi, kan die voor een prikkie naar mij toequote:Op zondag 29 maart 2015 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Order
Bloodborne wordt alom geprezen.
Ik ruil het liefst, zie PS4 ruiltopic zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
poh mooi, kan die voor een prikkie naar mij toe
Kan je bij bloodborne het scherm niet aanpassen? Lijkt net alsof die niet helemaal op mijn scherm past..quote:
Hoeveel uur heb je nu in The Order gestopt?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
En uitgespeeld. Cool einde uiteindelijk toch wel. Game is vele malen beter dan in de media wordt afgeschilderd. 8/10.
Dat kan ik nergens terugvindenquote:Op zondag 29 maart 2015 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je nu in The Order gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |