Zou best kunnen. Moet nu weer arbeid verrichten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gaat vanavond het eerste co-op avontuur van start?
Voor co-op heb je eerst 10 insights nodig. Good luck with that op de eerste avond.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gaat vanavond het eerste co-op avontuur van start?
Niet weten dat ik die ekte Soulsveteraan benquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor co-op heb je eerst 10 insights nodig. Good luck with that op de eerste avond.
Bloodborne is moeilijker dan Souls imo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik die ekte Soulsveteraan ben
Ik heb fallout nooit gespeeld, alleen fallout 3 het stuk in de kluis. Het trok me niet echtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ah zo. Ik moet meer denken aan Fallout als ik Vault-Boy zie staan
Niet echt. Zelfde mechanicsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bloodborne is moeilijker dan Souls imo.
Bij beide betaal je veel teveel voor je PS+quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:03 schreef ps4014 het volgende:
Wil ik zojuist mijn ps plus abbo verlengen in de ps store moet ik mijn creditcard gegevens invullen maar ik heb helemaal geen creditcard wat is deze? Nu snap ik waarom mensen ps plus bij bol.com kopen 😮
Nee, totaal niet. Je kan een gedeelte health terug krijgen door heel snel je tegenstander aan te vallen nadat je geraakt bent, die mechanic zat nog niet in de souls serie en zorgt ervoor dat het loont veel aanvallender te spelen ipv gelijk terug te trekken en te healen.quote:
Geen schild?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Je kan een gedeelte health terug krijgen door heel snel je tegenstander aan te vallen nadat je geraakt bent, die mechanic zat nog niet in de souls serie en zorgt ervoor dat het loont veel aanvallender te spelen ipv gelijk terug te trekken en te healen.
Daarbij, misschien nog wel het meest belangrijke verschil, heb je ook geen schild dus combat is veel dynamischer, veel meer gericht op ontwijken en timing ipv achter je schild blijven schuilen en toeslaan zoals bij DeSo en DaSo.
Nu al uitgespeeld?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
bahw bij het einde van bloodborne ga je gelijk ng+ in, ik zwaai hier pvp uit. ik had liever een keuze gehad zoals in DS2
Ik wilde echt de PS+ versie spelenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die Driveclub echt wilde spelen had de game allang gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |