SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
[ Bericht 1% gewijzigd door Jimbo op 27-03-2015 10:31:14 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Nu alleen m'n vaardigheid geleveld, 8 molotovs op zak, kom maar op cleric beastquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:07 schreef Jimbo het volgende:
tip trouwens voor de bloodborne spelers, als je vierkantje (of was het nou rondje..) indrukt met lopen dan ren je.
ook liggen er overal in de hunters dreamland tips verspreid.
oh en wil je je eerste wapen equippen, dit doe je niet in je inventory, maar als je op start drukt bij dat menutje daar (duurde zn half uur voor ik dat door hadde wolf was wel met de hand dood, bitches!)
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:17 schreef Jimbo het volgende:
pff kutstudenten
ik werkFOK! gewoon van 0600 tot 21;00
Hetzelfde als jij doet dusquote:
nee dat is een 24/7 bijbaan van mequote:
20euro!? Hoe is het online gamen met PES2015?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb pes gister gekocht. Is nog maar 20 euroEn vind hem een stuk beter dan ik verwacht had.
Prima.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
20euro!? Hoe is het online gamen met PES2015?
Werk jij voor Konami? Als het wordt PES valt begin je gelijk op te geilen volgens mijquote:
Ik werk voor Evolution Studios en Konami ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Werk jij voor Konami? Als het wordt PES valt begin je gelijk op te geilen volgens mij
FIFA is bij mij inderdaad prima. Ik vind het divisie systeem ook erg leuk. Speel je altijd op je eigen niveau en niet tegen paupers.quote:
Zit ook in PES.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:41 schreef satecl het volgende:
[..]
FIFA is bij mij inderdaad prima. Ik vind het divisie systeem ook erg leuk. Speel je altijd op je eigen niveau en niet tegen paupers.
Al is PES nog zo goed, ik hoef het niet. Net als een X-Box One, zal prima zijn, ik hoef het niet. Waar het vandaan komt geen ideequote:
Marketing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Al is PES nog zo goed, ik hoef het niet. Net als een X-Box One, zal prima zijn, ik hoef het niet. Waar het vandaan komt geen idee
Precies!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Al is PES nog zo goed, ik hoef het niet. Net als een X-Box One, zal prima zijn, ik hoef het niet. Waar het vandaan komt geen idee
PES heeft mij zoooo genaaid met PES2008 en PES2009... Zij zullen echt met een hele goeie game komen om mij weer als klant te hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar je laat je wel jaar in jaar uit naaien door EA Sports.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:57 schreef satecl het volgende:
[..]
PES heeft mij zoooo genaaid met PES2008 en PES2009... Zij zullen echt met een hele goeie game komen om mij weer als klant te hebben.
Jij weet wel veel valt me op.quote:
Hmmm laat ik het met cijfers beoordelen:quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar je laat je wel jaar in jaar uit naaien door EA Sports.
Vroeger had je tenminste nog Hattrick Hero en ISSquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmmm laat ik het met cijfers beoordelen:
PES4: 9
PES5: 10
PES6: 9
PES2008: 3
PES2009: 1
FIFA10: 10
FIFA12: 5
FIFA13: 7
FIFA15: 6
Het is nog te doen, dat FIFA.
Ik mis wel een arcade voetbalspel voor de PS4. Op de PS2 had je FIFA Street, maar dat was gewoon een dikke flop. Een beetje type NBA Jam, maar dan voetbal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Vroeger had je tenminste nog Hattrick Hero en ISS
probeer ik ook hier. zodra de concurrent zn naam valt moet je spontaan gaan kotsenquote:
Ja idd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik mis wel een arcade voetbalspel voor de PS4. Op de PS2 had je FIFA Street, maar dat was gewoon een dikke flop.
prima. Heb 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen. Dus tot nu toe bevalt het goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
20euro!? Hoe is het online gamen met PES2015?
Nope. Fifa is echt kut dit jaar. En ik kan er een redelijke mening over vormen want heb 300 wedstrijden gespeeld.quote:
Zoals? met een beter of slechter team spelen zegt namelijk niks over of je gaat winnen over verliezen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
FUT
MyClub
Allebei teveel externe factoren die bepalen of je wint of verliest...
Speel nu eens 5 reguliere potjes PES en merk het verschil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoals? met een beter of slechter team spelen zegt namelijk niks over of je gaat winnen over verliezen.
Goede spelers winnen gewoon van dure teams met welk team ze dan ook spelen.
Heb al zoveel "normale" potjes fifa gedaan. Is weinig verschil hoor. ook met de normale potjes win ik met ajax van barca en real madrid als ik een betere speler ben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Speel nu eens 5 reguliere potjes PES en merk het verschil.
Weinig verschil is niet hetzelfde als geen verschil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb al zoveel "normale" potjes fifa gedaan. Is weinig verschil hoor. ook met de normale potjes win ik met ajax van barca en real madrid als ik een betere speler ben.![]()
De gameplay is sneller ja. Dat klopt. maar dat is geen externe factoor die er voor zorgt dat je wint of verliest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weinig verschil is niet hetzelfde als geen verschil.
Misschien ben ik hartstikke gek, maar voor mij voelt een potje FUT of MyClub anders aan dan een normaal potje...
Er zijn wel meer dingen anders dan de speelsnelheid voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De gameplay is sneller ja. Dat klopt. maar dat is geen externe factoor die er voor zorgt dat je wint of verliest.
zoals?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen anders dan de speelsnelheid voor mijn gevoel.
De gameplay sliders zijn anders ingesteld..quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zoals?
De gameplay is sneller door het chem systeem. Van de rest is het precies het zelfde
In fut dan. myclub geen idee.
Neen. het verschil wat er is komt door het chem systeem. Niet door sliders die anders ingesteld zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De gameplay sliders zijn anders ingesteld..
Ik kan mij echt niet voorstellen dat je geen verschil merkt.
Enige factoor die bepaalt of je wint of verliest ben jij en je tegenstander.quote:externe factoren die bepalen of je wint of verlies
Natuurlijk wel, als die gameplay sliders anders zijn ingesteld (bijvoorbeeld dat een speler makkelijker de bal bij zich houdt) dan zijn dat externe factoren die invloed hebben op het resultaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neen. het verschil wat er is komt door het chem systeem. Niet door sliders die anders ingesteld zijn.
Maar als nog is dat geen
[..]
Enige factoor die bepaalt of je wint of verliest ben jij en je tegenstander.
Dat hebben alle 2 de teams. Dus wat maakt het uit dan? Zou pas echt invloed hebben als maar 1 van de 2 het zou hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als die gameplay sliders anders zijn ingesteld (bijvoorbeeld dat een speler makkelijker de bal bij zich houdt) dan zijn dat externe factoren die invloed hebben op het resultaat.
Ik zal het vast niet goed uitleggen dan ofzo. Maar ik vind beide games, zonder dus die chemistry dingen en aangepaste gameplay sliders leuker/eerlijker dan mét.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat hebben alle 2 de teams. Dus wat maakt het uit dan? Zou pas echt invloed hebben als maar 1 van de 2 het zou hebben.
Vind het een aparte reden om fut en myclub niet leuk te vinden.Maar iedereen zijn ding.
In de winkel is deze al te krijgen hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:46 schreef Morri het volgende:
Hier is Borderlands vandaag al op de mat gevallen. Een dag te vroeg. Ik klaag niet
Release datum was pas morgen. Vandaag niet in de winkel geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de winkel is deze al te krijgen hoor
Waarom zou je ook met dit weer?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Morri het volgende:
[..]
Release datum was pas morgen. Vandaag niet in de winkel geweest.
Ik kwam er toevallig net vandaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef Morri het volgende:
[..]
Release datum was pas morgen. Vandaag niet in de winkel geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |