Als hij Heinrich Muller heette was het een bekeerling.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als de piloot Heinrich Muller heette, is het waarschijnlijk een ongeluk.
Als de piloot Mohammed heette, is het waarschijnlijk een aanslag.
Je trollt, eerste en meteen laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat nou trollen.. het is gewoon zoeken naar bevestiging
Vrouwen moeten ook altijd net naar de wc als je 10 minuten in de auto zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef Amplifier het volgende:
Wat mij tegenzit is: Waarom moet de piloot naar de wc op een vlucht van 2 uur? Je kan toch wel van te voren gaan of niet?
Nou dat, daar snap ik geen hol van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zou op zich wel verklaren waarom die Fransen een Mirage hebben gescrambled... Wellicht heeft cabin crew / buitengesloten piloot de autoriteiten gecontact? Wat ik niet snap is dat er geen verhalen zijn over mensen die familie hebben gesmst/belt. Als je zo lang in een daling zit en op een gegeven moment probeert een van de piloten met geweld de cockpit in te komen moet je toch wel vermoeden dat er iets mis is...
als je moet dan moet jequote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef Amplifier het volgende:
Wat mij tegenzit is: Waarom moet de piloot naar de wc op een vlucht van 2 uur? Je kan toch wel van te voren gaan of niet?
pardon? iedereen zit hier gvd te speculeren, ga nou niet sentimenteel doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je trollt, eerste en meteen laatste waarschuwing.
Wat laxerends gekregen van zijn collega piloot, anders werkt zijn duivelse plannetje niet. Voor zover dit dan klopt he.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef Amplifier het volgende:
Ja, maar als hij een aanslag zou plegen had hij wel een mooie groot gebouw gezocht met nog meer slachtoffers.quote:
Ik zeg niet dat het een aanslag is he. Maar mensen die "namen moeten weten" en benieuwd zijn naar de achtergrond (lees: is het een moslim?) zijn zo bevooroordeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Op weg naar Parijs? Mirage heeft erger voorkomen?
Precies.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, maar als hij een aanslag zou plegen had hij wel een mooie groot gebouw gezocht met nog meer slachtoffers.
Of hij dah de avond tevoren een hele slechte paella gegetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook altijd net naar de wc als je 10 minuten in de auto zit.
Deze iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat laxerends gekregen van zijn collega piloot, anders werkt zijn duivelse plannetje niet. Voor zover dit dan klopt he.
Jij bent duidelijk bevooroordeeld. Dat heeft niets met speculeren van doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
pardon? iedereen zit hier gvd te speculeren, ga nou niet sentimenteel doen.
Piloten gaan er doorgaans niet vanuit dat hun copiloot hun WC bezoek gebruikt om tegen ene berg aan te vliegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef Amplifier het volgende:
Misschien horen ze op de voicerecorder wel iets als "Ach nein! ich muss scheißen! hnngggh".quote:
En hoe noem je mensen die het scenario van een aanslag uit alle macht proberen te vermijden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een aanslag is he. Maar mensen die "namen moeten weten" en benieuwd zijn naar de achtergrond (lees: is het een moslim?) zijn zo bevooroordeeld.
Precies. Dan had ik 'em in hartje Parijs laten crashlanden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, maar als hij een aanslag zou plegen had hij wel een mooie groot gebouw gezocht met nog meer slachtoffers.
Nee, want dan ''lock'' je de deur nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:22 schreef Infection het volgende:
Waarom denkt iedereen aan zelfmoord of een aanslag? Een hartaanval / beroerte van de co-piloot klinkt mij een stuk logischer.
Najah, als ze al op autopiloot vlogen (is dat bekend?) zou er dan dus niks gebeuren, zeker geen daling. Dus waarschijnlijk zou hij wel echt manueel de controle moeten overnemen en hem dan naar beneden sturen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:22 schreef Infection het volgende:
Waarom denkt iedereen aan zelfmoord of een aanslag? Een hartaanval / beroerte van de co-piloot klinkt mij een stuk logischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |