En dat ranzige ding nog op het koffiebekertjesrekje leggen ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:02 schreef Q. het volgende:
Ze hebben bij ons vandaag de luchtfilters op kantoor vervangen. Links de oude, rechts de nieuwe. En ik vond het al zo raar dat ik me steeds zo ellendig voelde op kantoor.![]()
[ afbeelding ]
Als Amnesty International dan niet ingrijpt weet ik het ook niet meer....quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En anders een gedwongen fietstocht op een Baboe bakfiets met de wondertjes Lenthe en Bloem voorin.
De koffie wordt er beter van.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dat ranzige ding nog op het koffiebekertjesrekje leggen ook
Dan klinkt dat lynchen nog humaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van lynchen vergaderen ze ze dood in samenwerking met de buurtcommissie. En als dat niet helpt laten ze ze wekenlang luisteren naar Diederik-Jan en Roos die in dik aardappel-accent aan het opscheppen zijn over het salaris van papa. Teh horror.
Kun je nagaanquote:
In mijn wereld verkeren mensen niet 24 uur per dag in staat van intoxicatie.quote:
Nieuwe wereld kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn wereld verkeren mensen niet 24 uur per dag in staat van intoxicatie.
Goed idee. Waar doe je zoiets?quote:
Nog een half uurtjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
En die hamburger, hoe staat het daarmee Boes?
Dan wacht ik nog evenquote:
Ook in een half uurtje.quote:
quote:
quote:
Nog kleding kunnen vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Prijzencircus
Zal wel de laatste zijn
Ja, een donkere en een lichte broek. Nu nog iets voor erop. Zwart op zwart of blauw op blauw kleurt niet automatischquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een donkere en een lichte broek. Nu nog iets voor erop. Zwart op zwart of blauw op blauw kleurt niet automatisch
Ook wel veel andere leuke dingen gezien dus volgende week ofzo even terug.
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hebben ze nog wel? Of alles dan uitverkocht, want nu prijzencircus?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:35 schreef CherryLips het volgende:
Prijzencircus
Zal wel de laatste zijn
Goed zo. Maar dan wil ik ook geen rant horenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.
Stiekem wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed zo. Maar dan wil ik ook geen rant horen
De hamburger was heerlijk, dank jequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:23 schreef Barbusse het volgende:
MissMSX, de hamburger in jouw naam smaakte prima.
Ja, was gezelligquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er bijna over gedroomd
Naar je zin gehad?
Wanneer is de volgende?quote:
Enjoyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:34 schreef Renesite het volgende:
Het weer is dermate depressief dat er tussen Groningen en Assen iemand voor de trein is gesprongen. Carpoolservice
Geen idee. 27 april wel een boatpartyquote:
Dat is nog zo ver wegquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. 27 april wel een boatparty
Ja, om 19:00 nog 'es. En even mijn mooie oven schoongemaaktquote:
Bezig bijtjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, om 19:00 nog 'es. En even mijn mooie oven schoongemaakt. En de groene bak bij de weg gezet en nog even uurtje gelopen zoals ik drie keer in de week doe. De kat geknuffeld. Dingen
![]()
Vriend heeft voor de hele maand boodschappen gedaan. Doen we tegenwoordig. Houdbare + vers voor een week een keer in de maand. Dan hoeven we alleen nog verse dingen te kopen doordeweeks. Dat scheelt en is lekker overzichtelijk. Wat ik megaknap vind is dat hij voor een hele maand aan eten kan inplannenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bezig bijtje
En wandelen... gezond hoor
1 brabo aan boord. Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef Barbusse het volgende:
De zelfmoordpiloot. Nu al het woord van 2015.
Ik krijg echt jeuk van al die geforceerde Telegraaftermenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef Barbusse het volgende:
De zelfmoordpiloot. Nu al het woord van 2015.
Ik wil ook zo'n vriendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vriend heeft voor de hele maand boodschappen gedaan. Doen we tegenwoordig. Houdbare + vers voor een week een keer in de maand. Dan hoeven we alleen nog verse dingen te kopen doordeweeks. Dat scheelt en is lekker overzichtelijk. Wat ik megaknap vind is dat hij voor een hele maand aan eten kan inplannen! Ik vind het prima. Wisselt het prima af
Jij bent getrouwdquote:
Dus mag ik geen wensen meer hebben?quote:
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.quote:
Dat dus idd, ik weet vaak pas wat ik wil eten als ik het zie liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet. Nog los van het feit dat ik geen vriend wil.
Doe liever per dag boodschappen. Per dag zin in iets anders en minder verspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |