Hoe kom je daar zo zeker bij opeens?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Blur komt dus niet naar Pukkelpop, en kunnen we dus ook wel afstrepen voor Lowlands lijkt me.
Zie pukkelpop topic. De EvE van Pukkelpop heeft aangegeven dat hij niet komt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:52 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo zeker bij opeens?
Is net bevestigd voor Extrema!quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:41 schreef richolio het volgende:
Madeon hoop ik ook. Komt binnenkort met zijn debuutalbum en die is veelbelovend.Echt heel toffe muziek maakt die gast.
Is wel hot heb ik het idee, dacht dat ze ook voor Pukkelpop bekend gemaakt waren maar blijk baar toch niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:19 schreef Scuidward het volgende:
Kygo zou vet zijn, goede remixes maakt die.
Edit: maar waarom zie je die komen?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is wel hot heb ik het idee, dacht dat ze ook voor Pukkelpop bekend gemaakt waren maar blijk baar toch niet.
Max Cooper is denk overdag aangezien het een live act is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:34 schreef roflcaik het volgende:
Dettman misschien op de zaternacht draaien, net als Max Cooper? Ik denk dat What So Not en HudMo ook een nachtje zouden kunnen zijn, al zie ik Lowlands dat niet doen.
Ik denk dat weer dag gaat worden (grote van de naam). Vind het echt geen nachtprogramma naam..... Aangezien ik heb begrepen dat hij niet echt dance gaat draaien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef theodoor9 het volgende:
Vergeet de Dj set van Mark Ronson niet voor de nacht.
quote:DE VERLEIDERS MET THEATERSTUK 'DOOR DE BANK GENOMEN' NAAR LOWLANDS
Van 21 t/m 23 augustus vindt op evenemententerrein Walibi Holland in Biddinghuizen de drieëntwintigste editie van “A Campingflight to Lowlands Paradise” plaats. Vandaag wordt bekend dat theaterinitiatief DE VERLEIDERS met het stuk 'Door De Bank Genomen' naar Lowlands komt.
Voel je je ook wel eens genaaid? Door je school, je baas, de politiek, het leven? "Tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid! De klinkers uit de straten!", betogen DE VERLEIDERS, een theaterinitiatief van George van Houts en Tom de Ket, samen met producent Inge Bos waarin topacteurs Pierre Bokma, Victor Löw en Leopold Witte meespelen. Het theaterstuk was het afgelopen half jaar een laaiend succes voor uitverkochte zalen door het hele land.
Hun vandaag voor Lowlands aangekondigde voorstelling ‘Door De Bank Genomen’ stelt de moraal aan de top van het bankwezen aan de kaak. Dat slangennest van graaicultuur en zelfverrijking, zoals de recente loonsverhoging die de top van ABN Amro en ING zichzelf toekende, onder een storm van publieke woede en maatschappelijk protest.
En dat niet alleen, DE VERLEIDERS laten in ‘Door De Bank Genomen’ middels sketches en monologen ook zien hoe niet de overheid maar de financiële wereld in onze maatschappij aan de touwtjes trekt. En dat dat levensgevaarlijk is. En dat daar wat aan gedaan moet worden.
Niet voor niets is George van Houts, mede door de heftige publieksreacties op het stuk, afgelopen januari samen met klokkenluiders Ad Broere en Luuk de Waal Malefijt een burgerinitiatief begonnen. ‘Ons Geld’ ziet geldcreatie door private banken als veroorzaker van de economische crisis en wil die kwestie op de agenda van de Tweede Kamer krijgen, iets dat krachtens de kieswet verzekerd is bij 40.000 ondertekenaars. Dit aantal is allang bereikt, maar in dit geval is meer wel beter dus steun jezelf, steun Ons Geld en teken vandaag nog op http://www.burgerinitiatiefonsgeld.nu/
De voorstelling Door De Bank Genomen is onderdeel van het theaterprogramma op Lowlands. Het volledig theaterprogramma van Lowlands wordt binnenkort bekendgemaakt.
Op http://www.lowlands.nl/ is uitgebreide informatie te vinden over het tot nu toe aangekondigde (muziek)programma. Meer informatie over DE VERLEIDERS via www.de-verleiders.nl
-----
quote:Voel je je ook wel eens genaaid? Door je school, je baas, de politiek, het leven? “Tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid! De klinkers uit de straten!” betogen DE VERLEIDERS, een theaterinitiatief van George van Houts en Tom de Ket, samen met producent Inge Bos waarin topacteurs Pierre Bokma, Victor Löw en Leopold Witte meespelen.
Hun vandaag voor Lowlands aangekondigde voorstelling ‘Door De Bank Genomen’ stelt de moraal aan de top van het bankwezen aan de kaak. Dat slangennest van graaicultuur en zelfverrijking, zoals de recente loonsverhoging die de top van ABN Amro en ING zichzelf toekende, onder een storm van publieke woede en maatschappelijk protest.
En dat niet alleen, DE VERLEIDERS laten in ‘Door De Bank Genomen’ middels sketches en monologen ook zien hoe niet de overheid maar de financiële wereld in onze maatschappij aan de touwtjes trekt. En dat dat levensgevaarlijk is. En dat daar wat aan gedaan moet worden.
Niet voor niets is George van Houts, mede door de heftige publieksreacties op het stuk, afgelopen januari samen met klokkenluiders Ad Broere en Luuk de Waal Malefijt een burgerinitiatief begonnen. ‘Ons Geld’ ziet geldcreatie door private banken als veroorzaker van de economische crisis en wil die kwestie op de agenda van de Tweede Kamer krijgen, iets dat krachtens de kieswet verzekerd is bij 40.000 ondertekenaars. Dit aantal is allang bereikt, maar in dit geval is meer wel beter dus steun jezelf, steun Ons Geld en teken vandaag nog op www.burgerinitiatiefonsgeld.nu!
Of jij te langzaamquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef richolio het volgende:
Ik wilde 'm alsnog posten, jullie zijn altijd te snel voor mij.
Zaten leuke dingen in, maar vaak vond ik het toch net wat te platjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef richolio het volgende:
Major Lazor ga ik sowieso wel checken denk ik.Volgens mij is het een prima feestje en de vorige keer kon ik het niet zien omdat de Grolsch echt té vol was.
Ik stond er middenin, goed feestje, veel zweet van anderen, maar laat er vanaf hangen wat er tegenover staat of ik weer ga.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:25 schreef richolio het volgende:
Major Lazor ga ik sowieso wel checken denk ik.Volgens mij is het een prima feestje en de vorige keer kon ik het niet zien omdat de Grolsch echt té vol was.
Ik denk 'dagheadliner' inde Bravo. Vergelijkbaar met 2 Many DJ's in 2009.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat weer dag gaat worden (grote van de naam). Vind het echt geen nachtprogramma naam..... Aangezien ik heb begrepen dat hij niet echt dance gaat draaien.
Hmms vind ik toch best een hoge spot voor iemand die niet als "dj" bekend is als je snapt wat ik ebdoeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk 'dagheadliner' inde Bravo. Vergelijkbaar met 2 Many DJ's in 2009.
Er zullen veel bekende nummers gedraaid worden + bekende naam..kan best.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmms vind ik toch best een hoge spot voor iemand die niet als "dj" bekend is als je snapt wat ik ebdoeld.
Ik zie nu al op tegen het blokkenschema dit jaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zullen veel bekende nummers gedraaid worden + bekende naam..kan best.
Na Linkin Park?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of anders net na de headliner, aansluitend.
Bravo, that isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al denk ik nog weinig X-Ray namen te hebben. En de Heineken is natuurlijk de oude Grolsch.
Gaaf! Mooie bak herrie om aan het begin van de dag ff wakker mee te wordenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Even een voorspelling gedaan wie in welke tent gaat staan:Roots Manuva in de Lima? La Roux in de India? Echosmith in de India?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al denk ik nog weinig X-Ray namen te hebben. En de Heineken is natuurlijk de oude Grolsch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat lijkt me sterk idd. Al jarenlang 1 van de grootste britse hiphop-namen.quote:
Inderdaad, Bravo of India lijkt me.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk idd. Al jarenlang 1 van de grootste britse hiphop-namen.
Sowieso, hip hop in de Lima.
Mwah, Roots Manuva is ook niet mijn favoriet. Ik kijk meer uit naar Joey Bada$$. BTW Wie zal de derde hiphop naam worden? En wie de traditionele Nederlandse hiphop afgezant?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok kende het echt niet en hoorde er nauwelijks reactie op deze naam. Heb er naar geluisterd maar heb er niet veel mee.
Alpha waardig??quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker setje wat Underworld weg knalt hier in het klokgebouw
Topnotch gaat sowieso hiphop leveren aan LL. Dus waarom geen Cho?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:36 schreef Scuidward het volgende:
Qua Nederlandse hip hop zou ik wel naar Cho gaan als hij komt.
Had zojuist even naar hun site gekeken ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:40 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Topnotch gaat sowieso hiphop leveren aan LL. Dus waarom geen Cho?
Zeker, al denk ik Bravo / Grolsch afsluiter. Maar erg toffe setquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, al denk ik Bravo / Grolsch afsluiter. Maar erg toffe set
Ik ga voor Run The Jewels en DJVT. Maar daar kan best nog een binnenlandse hiphop act bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:09 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Mwah, Roots Manuva is ook niet mijn favoriet. Ik kijk meer uit naar Joey Bada$$. BTW Wie zal de derde hiphop naam worden? En wie de traditionele Nederlandse hiphop afgezant?
Typhoon op herhaling misschien? Ik zie dat ook wel gebeuren. Zou het iig niet erg vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ga voor Run The Jewels en DJVT. Maar daar kan best nog een binnenlandse hiphop act bij.
Effe nadenken: een 10 jaar DJVT greatest hits show of voer voor m'n hoedenplank?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Opgezwolle komt toch ook met een reünie?
Turbonegro zou zo gaaf zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Scuidward het volgende:
SBMG?
@Junkie: Turbonegro mag ook wel op retour komen wmbt.
Mooie Tycho (quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Scuidward het volgende:
SBMG?
@Junkie: Turbonegro mag ook wel op retour komen wmbt.
Jaar geleden was het lintjesdag o.i.d. voor mensen met een afwijking. Ik zei dat ik wel een lintje in alle kleuren van de regenboog wilde omdat ik niet mee wilde doen met dergelijke ongein en voor ik het wist had Haywood hem toegevoegd aan mijn UI. Heb hem deels omdat Tycho wel zwoel is en deels ter nagedachtenis aan Haywoodquote:Op zondag 29 maart 2015 17:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Mooie Tycho () UI
Waar is dat lintje voor?
Ohja, Haywoodquote:Op zondag 29 maart 2015 19:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jaar geleden was het lintjesdag o.i.d. voor mensen met een afwijking. Ik zei dat ik wel een lintje in alle kleuren van de regenboog wilde omdat ik niet mee wilde doen met dergelijke ongein en voor ik het wist had Haywood hem toegevoegd aan mijn UI. Heb hem deels omdat Tycho wel zwoel is en deels ter nagedachtenis aan Haywood![]()
Tycho past inderdaad bij bepaalde momenten erg goed. Geen idee waar ik hem op Lowlands zou plaatsen.
Volgens mij gewoon gekapt ... kan daar uren over speculeren, sommigen zeiden dat ze een kloon was.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:18 schreef richolio het volgende:
Ohja, Haywood Waar is die gebleven joh.
Ik zou het ook niet weten. In de Bravo ofzo.
Lijkt me wel een logische naam ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:59 schreef Scuidward het volgende:
Sue The Night misschien ook wel ... ? Vind The Whale wel catchy, of ik ga is een 2e. Het is niks voor mijn vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Scriptquote:Op maandag 30 maart 2015 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dr zit eigenlijk niks bij wat ik binnen zou willen halen wat we niet al hebben
Die vliegen met hun USB sticks op zak, dat moet de moeite niet zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef theodoor9 het volgende:
Nero staat ook al op V-festival, dus reken er maar niet op.
Ik wilde hier gevat op reageren met Harry de Helikopterman, maar die is niet meer, onlinegewijs :´(quote:Op maandag 30 maart 2015 16:05 schreef JDx het volgende:
Lol, ik dacht altijd dat a campingflight to lowlands een soort introfilmpje was van de camping met een drone
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:32 schreef Ferraro het volgende:
jose_gonzalez op zaterdag.
http://www.pitchandsmith.com/#jose_gonzalez
Top! toegevoegd aan de OP.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:37 schreef Ferraro het volgende:
Roots Manuva op vrijdag, volgens de Ninja Tune site:
https://ninjatune.net/ca/events
Er uit gehaald!quote:Op maandag 30 maart 2015 21:00 schreef theodoor9 het volgende:
Shovels & Rope mag je trouwens van het lijstje afstrepen.
Oprotten met die debiele sticks. Mensen moeten eens leren normaal te doen ipv dat overdreven vastleg gedrag.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
Ik heb trouwens nooit echt zo heel veel last van die sticks gehad. Maar de beslissing is te begrijpen, ik vind het dan ook helemaal prima hoor.
Jep, al is die Electro/Dubstep hype wel een beetje eruit denk ik (het genre waar Nero in zit). Of ze moeten een andere kant op geslagen zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nero is altijd een geweldige show.
Wauw, jij hebt de farao nog gewoon in de Juliet gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:23 schreef richolio het volgende:
Ik zat tijdens Nero in de Juliet naar het Monica Da Silva Trio te kijken.![]()
Hij is zo gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt de farao nog gewoon in de Juliet gezien.
Ah ik ben toen van Foals naar Franz Ferdinand gegaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:23 schreef richolio het volgende:
Ik zat tijdens Nero in de Juliet naar het Monica Da Silva Trio te kijken.Maar Franz Ferdinand en Foals waren toen ook bezig. Allebei jammer dat ik ze niet gezien heb.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eens, al is het iets te vroeg na die vorige lichting denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:09 schreef theodoor9 het volgende:
Mooie dag voor het antwoord op Pukkelpop!
De laatste keren ging het ook vrij snel! En de situatie is nu ook anders dan de vorige jaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens, al is het iets te vroeg na die vorige lichting denk ik.
Ech ben best in de stemming voor paar nieuwe namen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De laatste keren ging het ook vrij snel! En de situatie is nu ook anders dan de vorige jaren.
The Prodigy staat al op We Are Electric.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:59 schreef richolio het volgende:
Laten we niet vergeten dat Lowlove het wel eens fout kan hebben, dat gezegd hebbende, Underworld als Alpha headliner is wel gewoon reëel. Al hoop ik van niet.
CHVRCHES, Paloma Faith, The Offspring en The Prodigy kunnen nog. Zullen die laatste twee het headliner programma aanvullen?
Marina & The Diamonds zal wel niet, staat al in de Melkweg. Wel jammer.
Beck zo hoog op R+L? Neh, dan zie ik daar nog eerder Pet Shop Boys staan, zeker gezien Bastille en Panic! At The Disco ook al op main staat die dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:27 schreef theodoor9 het volgende:
Ik had The Libertines eigenlijk ook wel op Pukkelpop verwacht. Tot nu toe heeft BKS een Benelux exclusive. Verder zou die special guest natuurlijk ook nog Beck kunnen zijn!
En Bastille zal natuurlijk gewoon in de Alpha staan, waarschijnlijk voor The Chemical Brothers. Op vrijdag lijkt me Ben Howard voor Underworld ook wel zeker. De zondag blijft nog lastig, Interpol en Major Lazer zouden beide voorlaatste kunnen zijn, maar ik zie geen van tweeën headlinen.
Dropkick zou ik wel willen zien.. Kasabian hoeft niet echt voor mij, en is imo ook geen LL headliner.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:55 schreef theodoor9 het volgende:
Kasabian in ook nog wel een kandidaat voor de vrijdag (staan op V-festival). En een band als Dropkick Murphys of Flogging Molly ontbreekt nu wel een beetje op het affiche.
Wat is er mis met Kasabian? Heerlijke band toch wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dropkick zou ik wel willen zien.. Kasabian hoeft niet echt voor mij, en is imo ook geen LL headliner.
Laten we het hopen ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interpol sluit de Grolsch af denk ik.
Ik bedoelde ook niet als headliner, vorige keer stond Triggerfinger en Skrillex er nog na.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dropkick zou ik wel willen zien.. Kasabian hoeft niet echt voor mij, en is imo ook geen LL headliner.
Kasabian vind ik juist een van die britpopbandjes die het wel aardig te halen heeft. Liever dat dan een Kaiser Chiefsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. The Kooks zou ook nog een optie zijn, maar dan heb ik toch veel liever Kasabian. Het toevoegen van bijvoorbeeld Kasabian, FFS en Dropkick Murphys zou het affiche wat meer in evenwicht brengen. Nu zijn het vooral grote (goede) dance acts en hele radiovriendelijke indie pop/rock (Bastille, Ben Howard, Passenger en Kodaline). Dan laat ik uitstekende boekingen als Interpol, Tame Impala en Django Django en een lading kleinere namen even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kasabian vind ik juist een van die britpopbandjes die het wel aardig te halen heeft. Liever dat dan een Kaiser Chiefs
Paar leuke nummers. maar ik ben gewoon beetje Kasabian moe denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kasabian? Heerlijke band toch wel.
Dus ideaal met het oog op de britse strategie!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef H.Kemper het volgende:
Kasabian is zwaar ondergewaardeerd in Nederland, verkopen niet eens een HmH uit en dan loopt het nog vol met britten.. zie LL ze niet gauw meer boeken (helaas)
Ik wel hoor. Nu al zin inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Pet Shop Boys is wel een geinige outsider, al vraag ik me af of daar nou iemand echt op zit te wachten, staan iig op Way Out West en Flow
Of héél erg overgewaardeerd in hun thuislandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef H.Kemper het volgende:
Kasabian is zwaar ondergewaardeerd in Nederland, verkopen niet eens een HmH uit en dan loopt het nog vol met britten.. zie LL ze niet gauw meer boeken (helaas)
Je kunt niet zeggen dat je vorig jaar niet getipt was!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef richolio het volgende:
Ben een beetje liefhebber van The National geworden laatste tijdBeetje te laat nu
Toegevoegd aan OPquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef theodoor9 het volgende:
Alestorm op vrijdag
http://www.alestorm.net/index.php?page=tour
Shura op zaterdag volgens Facebook
En ik heb die band nog hier zo lopen te promotenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef richolio het volgende:
Ben een beetje liefhebber van The National geworden laatste tijdBeetje te laat nu
Laten we hopen dat dat ook geldt voor Flying Lotus!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:56 schreef Drebbelman het volgende:
Zeezieke Steve staat op 10 september in de Effenaar, dus die zal waarschijnlijk niet ook op LL staan.
The War on Drugs mag wel komen, maar als die al komt wachten ze zeker tot de kaartverkoop van DTRH iets verder is.
The Offspring.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:59 schreef richolio het volgende:
Laten we niet vergeten dat Lowlove het wel eens fout kan hebben, dat gezegd hebbende, Underworld als Alpha headliner is wel gewoon reëel. Al hoop ik van niet.
CHVRCHES, Paloma Faith, The Offspring en The Prodigy kunnen nog. Zullen die laatste twee het headliner programma aanvullen?
Marina & The Diamonds zal wel niet, staat al in de Melkweg. Wel jammer.
De enige keer dat ik in al die jaren in de Juliet ben geweest: Op Sterk Water, mid-00's. Geen rij, smakelijk gelachen. Een soortgelijk concept heeft BNN indertijd toen ook gepitcht om met hem te ontwikkelen, maar BNN wilde er iets banaals, flauws en plats van maken, daar heeft Lubach toen niets mee te maken gehad willen hebben, en voila, De Lama's waren geboren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
60,000 bezoekers, de Bravo pal naast de ingang en rond middernacht de grootste dance-hype van dat moment er plaatsenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben ook maar 1 keer in de Juliet geweest. bij de Nacht van de Wansmaak, terwijl Tiësto even verderop in de Bravo zijn eigen versie daarvan deed.
Het weer weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Dat jullie dat sowieso allemaal kunnen onthouden.
Ik weet alleen globaal wat het weer was ... scheelt ook dat ik volgens mij altijd zonder bril ben gegaan
Haha, die gasten zullen wel de hele tijd straalbezopen zijn geweest dan. Maar knap, zo'n geheugen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het weer weet ik ook wel.
Zo heb ik in de Historie van Lowlove daar al wat fouten gezien
Soms ook wat selectief hoor. Zo herinner ik me van de vrijdag in '98 vooral dat ik het dopje van de scheerlijn in mn oog kreeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Haha, die gasten zullen wel de hele tijd straalbezopen zijn geweest dan. Maar knap, zo'n geheugen.
Omdat je de helft niet zag bedoel je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Soms ook wat selectief hoor. Zo herinner ik me van de vrijdag in '98 vooral dat ik het dopje van de scheerlijn in mn oog kreeg.
Dat daarna die dag achtereenvolgens QOTSA, Supergrass, Elliott Smith, PJ Harvey, Green Day en Beastie Boys optraden, daar is me dan ook nog wel vaag iets van bijgebleven
Dat klopt idd! Maar niet om die reden, QOTSA, Smith en Harvey heb ik toen niet gezien omdat ik ergens anders stondquote:Op woensdag 1 april 2015 00:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Omdat je de helft niet zag bedoel je?
Haha, dat jaar was niet zo makkelijk te vergeten. Eric van Eerdenburg haalde het ook meer dan eens aan als absoluut rampenjaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Dat jullie dat sowieso allemaal kunnen onthouden.
Ik weet alleen globaal wat het weer was ... scheelt ook dat ik volgens mij altijd zonder bril ben gegaan
Hype van 2013/2014, kapot gepromoot door de gebruikelijke "ons kent ons"-kanalen, maar album compleet geflopt. Komt uit de Polski-hoek, waarover organisatie Lowlands al eens heeft aangegeven het als te platvloers te beschouwen. Kan het er niet mee oneens zijn, maar ze hebben ook wel boter op het hoofd wat dat betreft. Als EDM-meuk de boel kan laten uitverkopen doen ze het ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Haha, die gasten zullen wel de hele tijd straalbezopen zijn geweest dan. Maar knap, zo'n geheugen.
Om terug te komen op Nederlandse hip hop. Ik hoor ook steeds meer van Ronnie Flex. Maar misschien komt dat omdat ik TopNotch heb geliked op Facebook? Enfin, vind zijn muziek ook wel relax dus als er iemand meeleest, doe maar hoor, als jullie niet kunnen kiezen omdat jullie meer bezig zijn met de begroting en de kritiek.
2013 hadden ze de Bravo ook goed onbegaanbaar gemaakt, 2014 was dat opeens weer prima.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:23 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, dat jaar was niet zo makkelijk te vergeten. Eric van Eerdenburg haalde het ook meer dan eens aan als absoluut rampenjaar.
Hmmm, Kraantje Pappie hadden ze ook een tijdje terug.quote:Komt uit de Polski-hoek, waarover organisatie Lowlands al eens heeft aangegeven het als te platvloers te beschouwen.
Die kan ik mij nog wel herinneren denk ik. De enige keer dat ik een praatje had gemaakt tijdens het wachtenquote:Op woensdag 1 april 2015 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zal wel goed zijn in crowdvermijding; de opstopping bij de ingang 2011 niks van gemerkt (was net een paar minuten te vroeg denk ik) en ook in 2002 nergens voor in de rij hoeven staan of er niet meer inkunnen.
Met dank aan Rob Stenders.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:34 schreef Scuidward het volgende:
Stepherd & Skinto hoor ik nu dan weer veel op 3FM, dus misschien gaan ze voor die.
Helemaal niets van meegekregen johquote:Op woensdag 1 april 2015 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blur en Linkin Park werden toch vandaag bekend gemaakt?
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 16:34:25Er is inmiddels een heuse ‘Mr Polska moet op Lowlands’ Facebook pagina. Heb je dat gezien @roosmarijn? http://t.co/HanGqe6hby reageer retweet
twitter:derique twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:50:24JA! RT @SnollenopLL15: @derique erik jij bent ook wel Polska-fan toch? hij moet ravotten op Lowlands! like de pagina https://t.co/nFwsMGL8m0 reageer retweet
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:02:49@SnollenopLL15 @MrPolska dit is geniaal!!! Ik steun dit!! reageer retweet
Naarquote:
HAHAH 1 APRILquote:Op woensdag 1 april 2015 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Noah en de walvis zien we in ieder geval niet meer terug op Lowlands.
https://www.facebook.com/noahandthewhale/posts/10153249899946934
22 en 23 op V-festivalquote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
Kasabian staat 22 op V festival, 21 of 23 Lowlands?
Zou fijn zijn. Relax albumquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok dat Fyfe dit jaar wel op LL staat.
Nee hoor, die dingen worden altijd wel goed bezocht.quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef Herpderphawk het volgende:
Blur toch?
Wordt dat altijd wel een beetje bezocht dan? Kan me niet voorstellen dat de Alpha op zaterdagochtend vol staat
Zelfde geldt voor Dropkick Murphys. 21e reeds op Nirwana Tuinfest, 22e in de UK. Lijkt me sterk dat ze de 23e nog terug over het kanaal naar Nederland komen. Flogging Molly zou nog wel kunnen maar staan in juni al twee keer in Nederland.quote:Op maandag 6 april 2015 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Zie dat Stereophonics van het lijstje kan worden afgeschreven, staan op alle LL datums al ergens anders. Jammer had ze graag langs zien komen.
Die hebben de afgelopen jaren toch ook redelijk wat getourd? Zou het niet direct iets voor Lowlands vinden, meer een ouwe lullen act voor Bospop of Pinkpop.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Robert Plant and The Sensational Space Shifters zijn in de buurt (staan op Lokerse Feesten). Is dat wat voor Lowlands?
Vorig jaar pas, stond op Pinkpop ook afgelopen jaar (3FM afsluiter zelfs). Dus die gaan niet komen dit jaar. Arsenal hoor ik vaak veel goeds over. Maar ken het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hebben de afgelopen jaren toch ook redelijk wat getourd? Zou het niet direct iets voor Lowlands vinden, meer een ouwe lullen act voor Bospop of Pinkpop.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 02-04-2015 om 21:06:57@artistiqueharry Duurt nog eventjes maar uiteraard komt er nog veel meer bij
reageer retweet
Belgisch volgens mij?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar pas, stond op Pinkpop ook afgelopen jaar (3FM afsluiter zelfs). Dus die gaan niet komen dit jaar. Arsenal hoor ik vaak veel goeds over. Maar ken het niet.
Ik ook niet, zie het alleen regelmatig op Belgische affiches opduikenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik welMaar ken er geen materiaal van.
Wanneer hij zin heeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:38 schreef guinnessvld het volgende:
Ge-replied op 2 april, weet niet wat bob verstaat onder "eventjes"twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 02-04-2015 om 21:06:57@artistiqueharry Duurt nog eventjes maar uiteraard komt er nog veel meer bij
reageer retweet
Klopt! In België mateloos populair. Waren paar jaar geleden headliner op Werchter, verkopen zalen van formaat HMH uit en spelen geloof ik dit jaar ook 10 dagen achter elkaar in de AB.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie het alleen regelmatig op Belgische affiches opduiken
Ga me er is in verdiepen. Zo heb je ook 't Hof van Commerce wat daar heel populair is geloof ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:53 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt! In België mateloos populair. Waren paar jaar geleden headliner op Werchter, verkopen zalen van formaat HMH uit en spelen geloof ik dit jaar ook 10 dagen achter elkaar in de AB.
Ja leuk dat laatste album was primaquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TV on the Radio heeft nog een afgelaste Europese/Engelse tour van begin dit jaar goed te maken en na 2 augustus niets meer staan.
Die zijn effe op break tegenwoordig. Flip Kowlier solo vind ik trouwens ook leuker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ga me er is in verdiepen. Zo heb je ook 't Hof van Commerce wat daar heel populair is geloof ik.
Wilde je nog meer grote dance namen danquote:Op woensdag 8 april 2015 10:19 schreef theodoor9 het volgende:
Nero staat vrijdags op Frequency en de andere dagen op V-festival. Dus die zullen niet komen.
The Districts voor de zondag (doen donderdag Pukkelpop, vrijdag Pstereo en zaterdag Frequency)
Had prima in de Bravo gepast! En Nero werd een paar pagina's terug genoemd.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wilde je nog meer grote dance namen dan.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef theodoor9 het volgende:
Father John Misty op zaterdag
http://www.theagencygroup.com/artist/father-john-misty/
Snap, de dance liefhbebbers hebben sowieso niets te klagen dit jaarquote:Op woensdag 8 april 2015 10:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Had prima in de Bravo gepast! En Nero werd een paar pagina's terug genoemd.
was sowieso wel al redelijk uitgesloten met zijn concert in de Effenaar in september.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Seasick Steve ook op DTRH trouwens. Dus denk niet dat die ook naar Biddinghuizen komt.
Ik hoop het wel. F&TM heeft nog geen enkele datum in NL wat opzich vreemd is. Maar goed dat geld ook voor The Black Keys en Blur. Sommige bands slaan toch NL over dit jaar vrees ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef Mr-Brightside het volgende:
Is Florence + the Machine eigenlijk nog steeds een kanshebber? EvE heeft al eens gezegd zeer gecharmeerd te zijn van haar en doet veel festivals deze zomer!
Zou een sterke naam zijn, goede toevoeging ook, beetje wat tegenwicht aan de commerciële 'dance' acts.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. F&TM heeft nog geen enkele datum in NL wat opzich vreemd is. Maar goed dat geld ook voor The Black Keys en Blur. Sommige bands slaan toch NL over dit jaar vrees ik.
Maar ik denk dat we nog 1 headliner missen op de vrijdag. En dat kan zomaar Florence zijn.
NL acts zie ik best dubbelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
was sowieso wel al redelijk uitgesloten met zijn concert in de Effenaar in september.
zZz en Roosbeef had ik wel op LL verwacht, maar staan nu ook dus op DTRH.
Ja hoor prima. Er moet sowieso imo nog wel een "niet dance" headliner bij komen op het affiche. Linkin Park zie ik niet meer zo zitten, dus dan lijkt Florence me heel logisch (en die zal ook niet op Pukkelpop staan). Ik denk ook nog wel dat The Offspring of Limp Bizkit ergens gaan subben om de boel een beetje wat losjes te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou een sterke naam zijn, goede toevoeging ook, beetje wat tegenwicht aan de commerciële 'dance' acts.
Alleen als je ook een curved TV meeneemt.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:25 schreef richolio het volgende:
Ik twijfel nog of ik mijn playstation meeneem. Wat doen jullie?
Neem jij dan GTA mee?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alleen als je ook een curved TV meeneemt.
Florence > Imagine Dragons + Disclosure bij elkaar.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Florence kan geen Alpha headlinen. Gewoon niet. Dan nog liever Disclosure (al hadden de Imagine Dragons-goden die plaats verdiend, die mogen van mij dan weer Pinkpop headlinen)
Ik ben ook nogal weg van Florence, Lungs is een fantastische plaat. En ze heeft natuurlijk een nieuwe release. Maar ze is toch niet echt meer 3fm-fahig op het moment. Of eerder andersom, omdat 3fm een andere koers vaart.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Florence > Imagine Dragons + Disclosure bij elkaar.
Florence![]()
Precies, klonk wel goed. Maar je hebt gelijk hoor, vind het ook niet "de gedroomde" headliner. Maar vind haar niet minder headliner waardig dan wat meuk als Elbow, The Offspring, Disclosure, Stromae, Skrillex etc.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, en ik weet dat ze net toevallig een keertje gedraaid is.
Buiten Disclosure hebben die wel allemaal een dikke hit. En Disclosure is wat actueler. Skrillex vind ik ook geen headliner voor Lowlands maar heeft wel muziek waar iedereen op losgaat. Ik vind het wel vreselijke muziek, maar dat boeit dan weinigquote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies, klonk wel goed. Maar je hebt gelijk hoor, vind het ook niet "de gedroomde" headliner. Maar vind haar niet minder headliner waardig dan wat meuk als Elbow, The Offspring, Disclosure, Stromae, Skrillex etc.
Ja al vond ik 2011 in de Bravo de tofste set van hem.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef richolio het volgende:
Skrillex was echt bazig vorig jaar.
Desalniettemin geen headliner natuurlijk.
Daar zou ik blij mee zijn, The Kooks waren prima zondag op Paaspop.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:57 schreef theodoor9 het volgende:
Gokje de grotere namen die er nog bij komen worden: Florence, Kasabian, Limp Bizkit, The Kooks, Run The Jewels en Belle and Sebastian.
Pitch is toch ook minder groots gaan programmeren sinds dit jaar? Maar beiden zouden niet mistaan op LL inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:10 schreef theodoor9 het volgende:
Eigelijk ook wel benieuwd of Hot Chip en Jamie xx nog komen. Zijn in de buurt maar staan al op Pitch. De overlap Pitch Lowlands is ook niet meer wat het geweest is.. In hetzelfde jaar dan
The Black Keys heeft voorlopig niks in Europa gepland, dus lijkt me uitgesloten. The Offspring is niet headliner waardig meer neem ik aan, misschien nog als sub. En drie dance acts als Alpha afsluiter (Underworld vrijdag, CB zaterdag en Major Lazer zondag) lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Er moet sowieso imo nog wel een "niet dance" headliner bij komen op het affiche. Linkin Park zie ik niet meer zo zitten, dus dan lijkt Florence me heel logisch (en die zal ook niet op Pukkelpop staan). Ik denk ook nog wel dat The Offspring of Limp Bizkit ergens gaan subben om de boel een beetje wat losjes te krijgen.
Ik denk het wel.. want Caribou doet ook niet minder dan de Bravo headlinen denk ik. En de Grolsch Heineken lijkt me geen goede tent voor Underworld.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:42 schreef richolio het volgende:
Underworld sloot vorig jaar Indian Summer af, en dit jaar Lowlands? Naah. Ik denk het nog steeds niet.
Oke dan maarquote:Op donderdag 9 april 2015 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. want Caribou doet ook niet minder dan de Bravo headlinen denk ik. En de Grolsch Heineken lijkt me geen goede tent voor Underworld.
Hm, nog even een wat online bekijken van hun.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee joh, Underworld is tof. Zeker met de show en visuals erbij.
TAME IMPALAquote:Op donderdag 9 april 2015 12:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, nog even een wat online bekijken van hun.
Ik kan trouwens ook wel begrijpen dat het tof kan zijn ja.
JAquote:Op donderdag 9 april 2015 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
TAME IMPALA
Maar kapiteintje plaatste dit laatst:
Ik was ook eerst altijd van de "Born Slippy toffe Intro daarna saai" gang. Maar nu ik dit had gezien kan het echt wel tof worden.
Heb je de nieuwe al gehoord van Tame? Vind het persoonlijk fijner dan zijn eerste singel van het laatste album:quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef richolio het volgende:
[..]
JAWerd wel weer tijd
Dat ziet er inderdaad best wel tof uit. Toch even heen wellicht..Mits er natuurlijk niet iets anders leuks op het programma staat
Jaa! Ik vind 'm heel prettig inderdaad. Tame Impala staat wel op mijn lijstje.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe al gehoord van Tame? Vind het persoonlijk fijner dan zijn eerste singel van het laatste album:
Ik twijfel nog. Ligt er aan waar ze staan. Vorige keer in de Alpha viel me erg tegen en waren toen daar ook niet op hun plaats.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Jaa! Ik vind 'm heel prettig inderdaad. Tame Impala staat wel op mijn lijstje.
Heb je twee controllers? Underworld gaat me niet vermakenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:55 schreef richolio het volgende:
Ik ga onder Underworld dan maar Playstationen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |