abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:15:32 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151046250

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 27-03-2015 10:00:50 ]
F means you're fucked
  Redactie Sport donderdag 26 maart 2015 @ 08:19:58 #2
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151046294
1
2
[b]11 oktober 2015 - [url=http://site.4mijl.nl/]4Mijl van Groningen (Groningen)[/url][/b]
[*] DeLuna - 4EM

Mag ik in de OP? :@
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:21:41 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151046316
quote:
17s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:19 schreef DeLuna het volgende:

[ code verwijderd ]

Mag ik in de OP? :@
Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?

Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook
F means you're fucked
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:34:12 #4
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_151046462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat geeft een bijzondere loopstijl
Ah, vandaar al die verschillende blessures de afgelopen jaren aan mn knieën :P

Maar heb jij last van een lopersknie?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_151046510
Zo. Schoenen de kast in. 12 april mogen ze er weer uit.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:37:42 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151046516
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:34 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, vandaar al die verschillende blessures de afgelopen jaren aan mn knieën :P

Maar heb jij last van een lopersknie?
Ik heb symptomen die er sterk op lijken. Morgen hoor ik meer :)
F means you're fucked
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:39:49 #7
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_151046550
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Arme schoenen...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb symptomen die er sterk op lijken. Morgen hoor ik meer :)
Balen, hoop voor je dat het er alleen op lijkt...

Sinds ik bij een osteopaat loop is het voor mij een stuk duidelijker geworden waar bepaalde blessures vandaan komen, zijn er hier meer mensen bekend met osteopathie?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_151046562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar natuurlijk! En wie moesten er nou nog meer bij? zouzomaarkunnen en Zwabberhark toch?

Edit- Ja dus. Ook toegevoegd. En Devv's loopje in de verre verre toekomt ook
Check. Thanks. En sterkte bij de fysio. Hij gaat je oefeningen geven en vertellen dat je het iets rustiger aan moet doen, maar dat je de marathon nog kunt halen.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:42:25 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151046587
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Arme schoenen...

[..]

Balen, hoop voor je dat het er alleen op lijkt...

Sinds ik bij een osteopaat loop is het voor mij een stuk duidelijker geworden waar bepaalde blessures vandaan komen, zijn er hier meer mensen bekend met osteopathie?
Ik niet :@

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Check. Thanks. En sterkte bij de fysio. Hij gaat je oefeningen geven en vertellen dat je het iets rustiger aan moet doen, maar dat je de marathon nog kunt halen.
Waarschijnlijk. Maar als ik Rotterdam niet kan halen is er nog geen man overboord :)
F means you're fucked
pi_151046599
Die bergwandeling is wat belangrijker zeker? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:43:53 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151046614
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Guard het volgende:
Die bergwandeling is wat belangrijker zeker? :P
Toch wel :Y

Rotterdam is voor mij een luxe duurtraining. Die kan ook op een ander moment
F means you're fucked
pi_151046766
Pfff ik ben kapot moe, vraag me af of ik 6x1000 ga redden vanavond :O Nog 2 dagen als treinforens maar het lijkt er extra hard in te hakken deze laatste week. En dit weekend op kamp met de atletiekgroep, wat ook helemaal vol zal zitten met actieve dingen en weinig slapen dus als ik al moe begin aan het weekend..
En ik heb net ook iets raars gedaan met mijn enkel toen ik op hakken naar de overstap moest sprinten op het station, doet toch best wel zeer.

@Nirak, goed gelopen! Superleuk zo'n ambtenarencross, hoe snel was de Nederlands ambtenarenkampioen?

[ Bericht 12% gewijzigd door La_Tramposa op 26-03-2015 09:02:18 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_151046949
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef mosselmossel het volgende:
Dat is een fanatieke taperingsperiode ^O^
pi_151047031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is een fanatieke taperingsperiode ^O^
Niet hardlopen O+
Geen pijn O+ O+ O+ O+
pi_151047084
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Niet hardlopen O+
Geen pijn O+ O+ O+ O+
Straks verleer je het :P Gaan je eerste stappen in Rotterdam zo: "Ehh links, links, oh nee rechts, links rechts rechts" ;)
Maarja aan de andere kant, dan heb je weer 42km om het weer te oefenen :P

Ik denk niet dat het kwaad kan, misschien in de laatste week nog wat korte stukjes fietsen of loslopen om de benen actief te houden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_151047152
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Straks verleer je het :P Gaan je eerste stappen in Rotterdam zo: "Ehh links, links, oh nee rechts, links rechts rechts" ;)
Maarja aan de andere kant, dan heb je weer 42km om het weer te oefenen :P

Ik denk niet dat het kwaad kan, misschien in de laatste week nog wat korte stukjes fietsen of loslopen om de benen actief te houden?
dat laatste. Hooguit ja.
pi_151047182
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Niet hardlopen O+
Geen pijn O+ O+ O+ O+
Had je nou weer een mosselvoet?

Ik zie trouwens nu pas dat de 4 mijl van Groningen een van A naar B parkoers heeft. Tof. Nog nooit gedaan in wedstrijdverband.
pi_151047322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik zie trouwens nu pas dat de 4 mijl van Groningen een van A naar B parkoers heeft. Tof. Nog nooit gedaan in wedstrijdverband.
Nog nooit de Dam tot Dam gedaan ook? :o
pi_151047405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waarvan de inschrijving opent op 11 april...
Wordt weer zo'n stormloop (see what I did there? ;) ).

Ik ga hem ook dit jaar niet lopen, want die dag hobbel ik lekker door een steengroeve :s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_151047455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee. Stiekem wil ik hem wel lopen in september, om er vanaf te zijn, maar op 11 april zit ik in het theater als de inschrijving opent. Niet handig.
pi_151047484
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee. Stiekem wil ik hem wel lopen in september, om er vanaf te zijn, maar op 11 april zit ik in het theater als de inschrijving opent. Niet handig.
Dat kan misschien wel iemand voor je regelen? Of in de laatste week een startbewijs van iemand overkopen, genoeg ongetrainde types die er toch niet klaar voor blijken te zijn schrijven zich in :P
pi_151047606
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat kan misschien wel iemand voor je regelen? Of in de laatste week een startbewijs van iemand overkopen, genoeg ongetrainde types die er toch niet klaar voor blijken te zijn schrijven zich in :P
Ik neem in ieder geval alleen startnummers over als het ook op mijn eigen naam gezet kan worden. Zo autistisch ben ik dan ook wel weer. Andersom geldt dat trouwens net zo.
pi_151047711
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Heb op zich nog wel redelijk lekker gelopen, maar wel weer pijn ja.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:50:23 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151048002
Ik ga -als mini wakker is :')- voor het eerst hardlopen met de hardloopbuggy! :7
pi_151048021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef GotC het volgende:
Ik ga -als mini wakker is :')- voor het eerst hardlopen met de hardloopbuggy! :7
Stoer!!

Hoe zit het met de hoogte eigenlijk, lijkt me dat het voor jou en Yur wel een stuk anders loopt qua vasthouden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')