hoeveel jaren geleden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens live gezien.
Ik weet het niet. Ik heb mijn vraagtekens al bij rap. Bij Nederlandse rap helemaal. Maar het is niet uitgeloten dat er iets is wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nederlandse hiphop
opgezwolle![]()
deux deux![]()
stropstrikkers
Jaar of 20 geleden in Nighttown, Rotterdam. Was wel cool. Zijn band stond op het podium met twee zwarte bodygaurds in pak met zonnebril strak voor zich uitkijkend het hele concert.quote:
ik ga ook weer een poging doen, en wss slaap ik weer tot 6 uur, en dan begint het feest gewoon weer opnieuw.quote:
En dan gewoon cash ontvangen. Nice wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaar of 20 geleden in Nighttown, Rotterdam. Was wel cool. Zijn band stond op het podium met twee zwarte bodygaurds in pak met zonnebril strak voor zich uitkijkend het hele concert.
Dat album van hem is best wel goed. Een siteprojectje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 04:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan gewoon cash ontvangen. Nice wel.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
Yv wil ons zonder reden weghebben hier. Zinloos geweld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
wegrennenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Yv wil ons zonder reden wegrennen hier. Zinloos geweld.
aber, was ist loss?quote:
Is het dan toch srs? Ik dacht dat het een 1 april garp was.quote:
Helaas geen grap. Het topic in ONZ moet weg, maar of we ergens ander terecht kunnen is nog afwachten. Hier op FOK! niet meer waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het dan toch srs? Ik dacht dat het een 1 april garp was.
Wat gaat er gebeuren? Het topic sluiten?
Wie ondervindt er hinder van dit topic dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas geen grap. Het topic in ONZ moet weg, maar of we ergens ander terecht kunnen is nog afwachten. Hier op FOK! niet meer waarschijnlijk
Ik heb werkelijk geen idee, ze willen met ONZ schoon schip maken ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie ondervindt er hinder van dit topic dan?
zonder topic erbij is het wel een beetje jammerquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef Fokker89 het volgende:
De radio zelf blijft bestaan, dat is betaald, maar zonder medium als FOK! zal de lol er wel gauw af zijn bij iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |