al die gekke mensen hier hebben werk of schoolquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een uitgestorven SC hier
GRTD is nog leuker.
Heb jij geen school dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die gekke mensen hier hebben werk of school
Hoax jij bent 16 ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje wajong binnen harken terwijl ik aan m'n pener trek
gelukkig ik wel, gewoon hele dag FOK!en en series kijken terwijl ik geld op mijn bankrekening krijg, héérlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, zou niet met mijzelf kunnen leven
Voel je je nooit nutteloos?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig ik wel, gewoon hele dag FOK!en en series kijken terwijl ik geld op mijn bankrekening krijg, héérlijk.
ik maak best een grote bijdrage aan deze SC al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel je je nooit nutteloos?
Daar zal de samenleving echt beter van wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maak best een grote bijdrage aan deze SC al zeg ik het zelf
hoezo hij betaald netflix en helpt deze sc in leven houden.. best veel nut hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel je je nooit nutteloos?
dus dan maar rechten gaan studerenquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, zou niet met mijzelf kunnen leven
in PSN geef ik ook soms geld uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo hij betaald netflix en helpt deze sc in leven houden.. best veel nut hoor
En wat studeer jij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus dan maar rechten gaan studeren![]()
ik leef hier voor mezelf, niet voor de samenleving.quote:Op donderdag 26 maart 2015 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar zal de samenleving echt beter van worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |