ik zou de operatie verzettenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Damzzz ik word volgende week woensdag geopereerd. Hopelijk geen complicaties zodat ik op tijd thuis ben en niet hoef te overnachten.
Wat een stomme afl vanavond
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem even aan bij de brunch, wat is die man blij met zijn trofeebruidje uit 1878![]()
Alice vroeg zich vast niet voor niks af of hij wel trouw zou zijn..... het zou niet in me opkomen om daar ook maar over na te denken.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
heeft jochem zich misschien stiekem vergrepen aan haar ofzo?
en ruzie met haar zus, die wel vooruit gegaan is, in het levenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:25 schreef Pielemenneke het volgende:
Die Alice Maywood is in een verjaardag blijven hangen. In 1987.
Ik ben nog steeds een succesvol artiest ......
Die overschat zichzelf schromelijk en die kerel, die is niet helemaal goed bij zijn hoofd.
Foto's kijken van zijn poppedijntje met tranen in zijn ogen. Man man man !! Die vrouw kan zijn moeder zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hem even aan bij de brunch, wat is die man blij met zijn trofeebruidje uit 1878![]()
ik blijf gewoon vh positieve uitgaan en dat als ik uit de narcose kom gelijk frisch ende fruitig het ziekenhuis uit wandelquote:Op donderdag 9 april 2015 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou de operatie verzetten
of anders in t ergste geval betalen voor dat tv'tje boven t ziekenhuisbed
heb je tenminste nog wat te lachen naast alle ellende
1 euro en je kan hem nu al zien.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik blijf gewoon vh positieve uitgaan en dat als ik uit de narcose kom gelijk frisch ende fruitig het ziekenhuis uit wandel![]()
Ik leef naar deze aflevering ook echt al weken naar toe
dat ten eerste, natuurlijk hoop ik dat je gewoon in goede gezondheid live met ons kan meekijkenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik blijf gewoon vh positieve uitgaan en dat als ik uit de narcose kom gelijk frisch ende fruitig het ziekenhuis uit wandel![]()
Ik leef naar deze aflevering ook echt al weken naar toe
quote:Op zondag 12 april 2015 10:04 schreef Maraca het volgende:
De vriendin van Emile Ratelband, die ook meedeed met JVMV is gisteren overleden
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-hartstilstand.html
45 jaarquote:Op zondag 12 april 2015 10:04 schreef Maraca het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 10:04 schreef Maraca het volgende:
Ook een bruisend fitaal mens en dan zo ineens weggerukt.quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef Ole het volgende:
Pfff heftig. Ben zelf 45 nu
Vond het een mooi mens zo in jvmv. Echt erg dit!
kun je bijna niet geloven toch? Vreselijk.quote:Op zondag 12 april 2015 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een bruisend fitaal mens en dan zo ineens weggerukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |