Bubblesquote:
?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik gemist
Gaan ze ONZ schrappen?
Ik meende iets dergelijks te lezen in het vorige deelquote:
quote:
Drugs are bad mkayquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik meende iets dergelijks te lezen in het vorige deel
Of je typt het nu gewoon wat je wilt zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef xBubbles het volgende:
Ik wil wel multiquoten, maar iets met mobiel en Fok
En wat als ik daar geen zin in heb.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of je typt het nu gewoon wat je wilt zeggen.
Dan doe je het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En wat als ik daar geen zin in heb.
Kunnen ze beter meteen heel FOK! offline gooien, want dat gaat mis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb ik gemist
Gaan ze ONZ schrappen?
Gaat blijkbaar over GUTTER-FMquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kunnen ze beter meteen heel FOK! offline gooien, want dat gaat mis.
Tijd om F&F te annexeren.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kunnen ze beter meteen heel FOK! offline gooien, want dat gaat mis.
Dit winnen we wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tijd om mijn leger gedresseerde vleesetende planten op te trommelen.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe blij mijn kat gaat zijn als die kap eraf mag over een paar dagen
Je hebt helemaal geen katquote:
Hahahahaquote:
Wat heb je gemaakt dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Als mijn site voor school een 8 krijgt neem ik ONZ wel over.
Een site voor school.quote:
Picsquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Als mijn site voor school een 8 krijgt neem ik ONZ wel over.
meerdere tabs en copy/pasten voila weer wat geleerd dankjewel wpquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:02 schreef xBubbles het volgende:
Ik wil wel multiquoten, maar iets met mobiel en Fok
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw hoeveelheid tabs zorgen voor oogaids
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw hoeveelheid tabs zorgen voor oogaids
* LittleBrownie noteertquote:
Straks moet ie huilen iddquote:
quote:
Mag nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh.............
Maar wat voor iets? Wat was de opdracht? From scratch? Met een CMS? Link?
Denk dat ik richting 70-100 zit vaakquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Mag niet![]()
. Gewoon html+css website, omdat ze er vanuit gingen dat niemand dat kende. Ik heb Javascript gebruikt, wowe so special very advanced
.
Tevens, veel tabs. Voorheen standaard 35. Sinds de crash 10.
35quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Mag niet![]()
. Gewoon html+css website, omdat ze er vanuit gingen dat niemand dat kende. Ik heb Javascript gebruikt, wowe so special very advanced
.
Tevens, veel tabs. Voorheen standaard 35. Sinds de crash 10.
Ik wist precies waar alles zat, als er twee omdraaiden waren ze zo weer terugquote:
Ik word bang van je.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik richting 70-100 zit vaak
oh ja dat is wel herkenbaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist precies waar alles zat, als er twee omdraaiden waren ze zo weer terug.
Wat voor sites heb jij open dan? Dingen die je ooit nog wil bekijken of?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist precies waar alles zat, als er twee omdraaiden waren ze zo weer terug.
Wat voor grafische kaart?quote:
Een torrent die ik al weken moet downloaden, WhatsApp Web, Happening en Canvas (voor school) standaard. En daarnaast nog alle deadlines (links naar waar ik de bestanden in moet leveren) en dingen waar ik atm mee bezig benquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor sites heb jij open dan? Dingen die je ooit nog wil bekijken of?
series en imdb moet ik echt mee stoppenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso na elke film/serie 20 tabs erbij omdat ik dan IMDB forum ga lezen
Niet gelijk lezen en dan naar de volgende topicquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso na elke film/serie 20 tabs erbij omdat ik dan IMDB forum ga lezen
Dit is nog enigszins acceptabelquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een torrent die ik al weken moet downloaden, WhatsApp Web, Happening en Canvas (voor school) standaard. En daarnaast nog alle deadlines (links naar waar ik de bestanden in moet leveren) en dingen waar ik atm mee bezig ben.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dump je specs maar
ben wel benieuwd
Asus Sabertooth Z77 iZ77, SATA600 RAID, USB3.0quote:
hahahaha noob pcquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Asus Sabertooth Z77 iZ77, SATA600 RAID, USB3.0
Intel Core i5 3570K 3.40GHz 6MB
Asus Videokaart PCI-e Radeon HD7950 DCUII Top V2 3GB DVI/HDMI
Corsair 2x8GB, DDR3, PC12800, CL10, Vengeance, LP
Corsair Midi Tower Carbide 500R ATX, No PSU (zwart)
XFX Voeding Classic Series 750W, Modulair
Crucial SSD 2.5", 256GB, SATA600, m4
Western Digitaal 500GB SATA300 3,5"
Seagate 2TB SATA600 3,5"
Western Digitaal 2TB Sata600 3,5"
Ja en dan natuurlijk de forum index refreshen waardoor de indeling anders is en je misschien boeiende topics mistquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet gelijk lezen en dan naar de volgende topic
Houd je trollbek johquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je loopt achter ik zou nieuwe kopen hoor
jammer van de kastquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Asus Sabertooth Z77 iZ77, SATA600 RAID, USB3.0
Intel Core i5 3570K 3.40GHz 6MB
Asus Videokaart PCI-e Radeon HD7950 DCUII Top V2 3GB DVI/HDMI
Corsair 2x8GB, DDR3, PC12800, CL10, Vengeance, LP
Corsair Midi Tower Carbide 500R ATX, No PSU (zwart)
XFX Voeding Classic Series 750W, Modulair
Crucial SSD 2.5", 256GB, SATA600, m4
Western Digitaal 500GB SATA300 3,5"
Seagate 2TB SATA600 3,5"
Western Digitaal 2TB Sata600 3,5"
Bookmark de helft danquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef DrNick het volgende:
Gmail, Calendar, 7 FOK!, Soundcloud, kleren, Google iets, Whatsapp Web, 2 kleren, Iets met treinen, Google, Facebook, Youtube, iets met elektronica.
Lekker weinigquote:
Ik heb dat nog nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Hier staat Facebook, WhatsApp Web, blackboard en FOK! open. Niks meer, niks minder
nurtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon lekker Nvidia GTX860M en 16 GB RAM en 2 SSD's en 1 HDD enzulks.
Nice.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ruilen met mijn laptop met bijbetaling?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh WhatsApp Webquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nietSchiet op iOS
Sorry man, moet wel blijven shinen natuurlijk.quote:
Mijn god.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
5x forum fok
34x fotografie tuts
16x webtuts
13x fotografie foto's
11x marketing topics
29x imdb blacklist
34x imdb flash
24x imdb better call saul
2x imdb agents of shield
10x dumpert/skoften
9x willekeurig
8x trending
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef DrNick het volgende:
Je hebt 2 SSD's en een HDD in je laptop?
Ik ga ook m'n HDD houden in m'n Macbookquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef DrNick het volgende:
vast 100euro teveel betaald voor die i7, had je beter een i5 kunnen kopen met dezelfde of zelfs betere (game) prestatiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
3e gen i7 quad, 256 SSD, gt 650m, 8 gb geheugen
Waarom 2 SSD's? Draai je raid?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Wat watquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ook m'n HDD houden in m'n Macbook
Ik zocht een laptop die ook mee naar school moest en redelijk licht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vast 100euro teveel betaald voor die i7, had je beter een i5 kunnen kopen met dezelfde of zelfs betere (game) prestaties
DVD drive eruitquote:
Zo werd ie geleverd. Twee van 128GB.quote:
Ja.. laptopsquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zocht een laptop die ook mee naar school moest en redelijk licht.
Heb jij überhaupt wel verstand van iets :squote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zocht een laptop die ook mee naar school moest en redelijk licht.
M.2?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo werd ie geleverd. Twee van 128GB.
Maar, je kan ze beide benaderen en er data op opslaan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
msata of normale?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toendertijd dacht ik dat dit een goede keuze was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel verstand van iets :s
Kan prima met M.2quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:44 schreef DrNick het volgende:
RockNijn haar gedachte over 2 jaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toendertijd dacht ik dat dit een goede keuze was.
Terechtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ze houdt meer van die laptop, dan van mij.
dat is raar?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ze houdt meer van die laptop, dan van mij.
He.quote:
Ze zijn samen de C-schijf en de HDD is de D-schijf.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar, je kan ze beide benaderen en er data op opslaan?
Weet ik niet meer. Deze feitjes wist ik allemaal toen ik zo bezig was met uitzoeken, maar ben het nu allemaal weer vergeten. Belangrijkste is dat dit ding machtig smooth loopt en awesome isquote:
En is die combo schijf van 256 of 128?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn samen de C-schijf en de HDD is de D-schijf.
.
quote:
zal wel msata zijnquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
He.
[..]
Ze zijn samen de C-schijf en de HDD is de D-schijf.
[..]
Weet ik niet meer. Deze feitjes wist ik allemaal toen ik zo bezig was met uitzoeken, maar ben het nu allemaal weer vergeten. Belangrijkste is dat dit ding machtig smooth loopt en awesome is.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En is die combo schijf van 256 of 128?
128 + 128 = 256quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel msata zijn
heb je nog dvd drive?
Boh, nice.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
http://tweakers.net/price(...)e-pro/specificaties/
quote:
anderhalve k?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
128 + 128 = 256.
[..]
Jep.
Zie linkje ook.
Terecht. wel een mooie hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Is iedereen aan t fappen op haar laptop?
Nee, want Desktop>Laptopquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Is iedereen aan t fappen op haar laptop?
Stel je vraag dan duidelijk. Ik bedoel, lees het nog eensquote:
Wilt niet zeggen dat t nice isquote:
Wilquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wilt niet zeggen dat t nice is
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
LB geef dat stuk chagrijn even een blowjob of zo.
Het toetsenbordquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
gaming laptops zijn sowieso anti climax voor mij
en dan zo'n discotoetsenbord
Okequote:
lol wat doe je raar, het is lastig achter iets komen als degene waaraan je het vraagt niet weet waar je het over hebtquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
LB geef dat stuk chagrijn even een blowjob of zo.
Je houdt niet van een verlicht keyboard?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
gaming laptops zijn sowieso anti climax voor mij
en dan zo'n discotoetsenbord
Gewoon rainbowquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je die kleurtjes ook uitzetten? of alleen een bepaalde kleur laten worden?
vind plain white wel mooi zoals bij die macbooksquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je houdt niet van een verlicht keyboard?
Ik heb blauwquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind plain white wel mooi zoals bij die macbooks
maar zo'n kinderdisco nee dankje
Het kan van alles. Het kan sowieso uit. Verder is het toetsenbord verdeeld in drie kleurengebieden (links, midden, rechts). Deze kleurengebieden kun je allemaal een andere kleur geven (of dezelfde). Gaat mooi in elkaar over, dus zo lijkt het of er soms 5 kleuren aanstaan, omdat het een beetje mengt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je die kleurtjes ook uitzetten? of alleen een bepaalde kleur laten worden?
toen ik bij bto liep hadden ze alleen maar van die witte en dan bij het gamingmodel zo'n kinderdiscoquote:
Sjiek hendigquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het kan van alles. Het kan sowieso uit. Verder is het toetsenbord verdeeld in drie kleurengebieden (links, midden, rechts). Deze kleurengebieden kun je allemaal een andere kleur geven (of dezelfde). Gaat mooi in elkaar over, dus zo lijkt het of er soms 5 kleuren aanstaan, omdat het een beetje mengt.
En dan zijn er nog verschillende profielen. Bij eentje staat het gewoon stil, dus steeds je ingestelde kleuren. Bij breathing 'ademt' het toetsenbord. Is moeilijk uit te leggen, maar het licht gaat gewoon precies aan en uit zoals ademen. Dan is er nog wave waarbij de kleuren uit zijn en van links naar rechts aan gaan (en weer uit gaan). En er is ook nog gaming, waarbij alleen het linkerkleurendeel aan is (rest heb je over het algemeen toch niet nodig). Er is ook nog iets waarbij alle kleurendelen hetzelfde zijn en je twee kleuren kunt kiezen waarin hij steeds langzaam overgaat. En tenslotte is er nog een music mode. Als je deze aanzet kun je geen kleuren instellen, maar djenst hij gewoon in alle kleuren (en uit) mee op de muziek.
Je kunt je ingestelde profielen ook opslaan voor later gebruik.
Dat dus.
godverdomme manquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het kan van alles. Het kan sowieso uit. Verder is het toetsenbord verdeeld in drie kleurengebieden (links, midden, rechts). Deze kleurengebieden kun je allemaal een andere kleur geven (of dezelfde). Gaat mooi in elkaar over, dus zo lijkt het of er soms 5 kleuren aanstaan, omdat het een beetje mengt.
En dan zijn er nog verschillende profielen. Bij eentje staat het gewoon stil, dus steeds je ingestelde kleuren. Bij breathing 'ademt' het toetsenbord. Is moeilijk uit te leggen, maar het licht gaat gewoon precies aan en uit zoals ademen. Dan is er nog wave waarbij de kleuren uit zijn en van links naar rechts aan gaan (en weer uit gaan). En er is ook nog gaming, waarbij alleen het linkerkleurendeel aan is (rest heb je over het algemeen toch niet nodig). Er is ook nog iets waarbij alle kleurendelen hetzelfde zijn en je twee kleuren kunt kiezen waarin hij steeds langzaam overgaat. En tenslotte is er nog een music mode. Als je deze aanzet kun je geen kleuren instellen, maar djenst hij gewoon in alle kleuren (en uit) mee op de muziek.
Dat dus.
450quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdomme man![]()
en hoeveel betaal je minder als er een normaal toetsenbord inzit
Niks. De eerste niet-MSI met zelfde specs kost 600 meer dan ik voor deze betaald heb.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdomme man![]()
en hoeveel betaal je minder als er een normaal toetsenbord inzit
Oke, dat heb ik niet.. dat lijkt mij ook echt niet chill.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dus.
was retorisch poepiequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks. De eerste niet-MSI met zelfde specs kost 600 meer dan ik voor deze betaald heb.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n beugel gaat er morgen uit, ik oog eindelijk wat volwassener
Pics morgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
WhatsApp me eens dan, dan heb ik je je nummerquote:
En je lach nog mooierquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Dan moet ik eerst jouw nummer hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
WhatsApp me eens dan, dan heb ik je je nimmernummer
Heb ik geDMt assholequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst jouw nummer hebben
Het kan ook uit. Welke optie mis je dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dat heb ik niet.. dat lijkt mij ook echt niet chill.
Geen, het zijn er teveelquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het kan ook uit. Welke optie mis je dan?
roze past wel bij jequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen, het zijn er teveel![]()
Gewoon 1 verlichting is goed, mijn kan 1 kleur.. dacht blauw, rood en .. roze
, blauw
Matched bij mijn stringquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roze past wel bij je
hahahahhahahahahahah verwachte fa2
zit ie nog op fok?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ghahaha beugel eruit. Mijn ex was dronken en herkende me niet meer.
Succes LB, zorg dat je boy nuchter is als 'ie het ziet.
Haan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Nick wist enkele maanden geleden niet eens dat ik een beugel hadquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Als FL er achter zit?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een Barbie profiel aangemaakt waarin alle standen roze zijn. Roze adem, roze wave, roze gaming, roze alles.
OH MY GOD WHEN DO YOU USE THAT. Nja, nooit.
IS NICK JE EXquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nick wist enkele maanden geleden niet eens dat ik een beugel had
Komt omdat hij altijd naar beneden kijkt bij jequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IS NICK JE EX
FOKRODDELS IN DEZE
En ik naar boven, dus moet ie gezien hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat hij altijd naar beneden kijkt bij je
Ik wist het wel, maar het was me niet opgevallen de laatste jaren ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drugs.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar het was me niet opgevallen de laatste jaren ofzo.
Ik weet het ook niet meer
Je lip zat ervoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En ik naar boven, dus moet ie gezien hebben
Ken jij mij wel :s ik lach 24/7 hoe kan je dat gemist hebbenquote:
Geen ideequote:Op woensdag 25 maart 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ken jij mij wel :s ik lach 24/7 hoe kan je dat gemist hebben
boor om je ballen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af.. denk een choke-koord
denk dat pixelslutty het wel weetquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af.. denk een choke-koord
Gvdquote:
Lil kleine is 1 grote (kleine) grapquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
wah deze is ook alweer bijna 3 jaar oud
jij bent ook geen goliath hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lil kleine is 1 grote (kleine) grap
Zeg ik ook nietquote:
Ik zal er vast een andere mening over hebben dan Freekquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Geo hoe was Sextape met Freek eigenlijk?
LOL. Ja ik was mijn Twitter door aan het gaan en kwam een opmerkelijke tweet tegen over mijn boy die met een wildvreemde naar een seksfilm ging in de nachtbioscoop. Toch even interesse tonen jeweettog.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zal er vast een andere mening over hebben dan Freek![]()
Ik lach nogal snel en kan soms snel vermaakt zijn.. was ook wel een beetje hyper, praatte veel.. film was wel erg matig, maar verder wel vermaakt
Pre-sextape was wel oke, drinken was opzich we lgezellig al was hij erg lang en veel bezig met jou op zijn telefoon
Mag magquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LOL. Ja ik was mijn Twitter door aan het gaan en kwam een opmerkelijke tweet tegen over mijn boy die met een wildvreemde naar een seksfilm ging in de nachtbioscoop. Toch even interesse tonen jeweettog.
Tweeten jullie nog?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LOL. Ja ik was mijn Twitter door aan het gaan en kwam een opmerkelijke tweet tegen over mijn boy die met een wildvreemde naar een seksfilm ging in de nachtbioscoop. Toch even interesse tonen jeweettog.
quote:
Neh. Vorig jaar een account gemaakt omdat mijn vrienden geinig deden. Vind Twitter nog steeds kut.quote:
gevondenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Op deze Twitter ben ik een parodie op mezelf en verzamel ik opmerkelijke quotes uit mijn omgeving die de moeite waard zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh. Vorig jaar een account gemaakt omdat mijn vrienden geinig deden. Vind Twitter nog steeds kut.
Maar dat ik 50 tweets heb en dit de beschrijving van mijn profiel is zegt waarschijnlijk genoeg:
Op deze Twitter ben ik een parodie op mezelf en verzamel ik opmerkelijke quotes uit mijn omgeving die de moeite waard zijn.
Krijg je dingen als "Hoeveel is 1/8 in procenten?" " 1/8 van hoeveel?" van Freek en zo.
"Op=op, hmm, waarom liggen er dan nog blikjes in het schap.. het is toch op? -FL"quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh. Vorig jaar een account gemaakt omdat mijn vrienden geinig deden. Vind Twitter nog steeds kut.
Maar dat ik 50 tweets heb en dit de beschrijving van mijn profiel is zegt waarschijnlijk genoeg:
Krijg je dingen als "Hoeveel is 1/8 in procenten?" " 1/8 van hoeveel?" van Freek en zo.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Op=op, hmm, waarom liggen er dan nog blikjes in het schap.. het is toch op? -FL"
HAHAHAHAHAHAHAHH. Snap je nou dat ik soms machtig moe word van die kerelquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Op=op, hmm, waarom liggen er dan nog blikjes in het schap.. het is toch op? -FL"
Zo leuk als deze heb ik ze nog nooit gezegd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik weet niet of ik Google Maps heb."
*scrollt een paar keer op startpagina.nl
"Ik heb geen Google Maps helaas."
- Mutti 2014
Ik ben t ook aan t lezen, goed accountquote:
Deze manquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De mijne is nog niet zo erg gelukkig.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
- Mutti 2014
Beter ga je door met tweetenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer oprecht quotes te verzamelen van meerdere mensen, maar FL blijft goud hahahaha.
shit is goud waardquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer oprecht quotes te verzamelen van meerdere mensen, maar FL blijft goud hahahaha.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
- Mutti 2014
doenquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou eens quotes van Geo moeten tweeten
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou eens quotes van Geo moeten tweeten
Is meer een inside joke thoquote:
Yepquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou me beter kunnen filmen denk ik.
Naja dom, meer super random en raarquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wed dat geo net als fl ook genoeg domme shit uit zijn mond weet te krijgen
wij hebben ook zo'n vriend die echt stupide opmerkingen maakt maar we zijn altijd stoned dus als we het ons nog herinneren dan snap je er de volgende dag echt niks vanquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Naja dom, meer super random en raar
Sex tape was leuk!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zal er vast een andere mening over hebben dan Freek![]()
Ik lach nogal snel en kan soms snel vermaakt zijn.. was ook wel een beetje hyper, praatte veel.. film was wel erg matig, maar verder wel vermaakt
Pre-sextape was wel oke, drinken was opzich we lgezellig al was hij erg lang en veel bezig met jou op zijn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |