Ik vind het een beetje eng.quote:
Deze post gaat over Karina.quote:
Perfect Dayquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef Klepper272 het volgende:
Zijn prutsers in vergelijking met Lou Reed
Waarom? Omdat hij doet wat hij leuk vindt en zich goed bij voelt?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
Deze jongen heeft een groot probleem
Nee precies, beetje zoals de Beatles.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo bijzonder vind ik God Only Knows niet. Prima liedje hoor en Pet Sounds is een alleraardigst album, maar ZO goed als sommigen beweren dat het is vind ik het niet, het is weinig bijzonders.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft het wel gedaan met Gwen van Poortenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
Gaat niet oud worden, destructief figuur. Maar goed we missen er niks aan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij doet wat hij leuk vindt en zich goed bij voelt?
Ok.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet oud worden, destructief figuur. Maar goed we missen er niks aan.
Fear of a Blank Planet is een briljante plaat.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Maar serieus. Steven Wilson, voor mensen met smaak.
Hij voelt zich er lekker bij dus zal welquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zal deze jongen hiv positief zijn?
Dit dus.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet oud worden, destructief figuur.
Stukken beter inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Maar serieus. Steven Wilson, voor mensen met smaak.
Ik post louter waarhedenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 maart 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet oud worden, destructief figuur.
Dit is dus.
Nouja het is wel gewoon een goed liedje, maar beste liedje ooit? Het kabbelt een beetje, wel een goede fill ergens en aan het einde goede samenzang... maar het kabbelt teveel en is te repetitief.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee precies, beetje zoals de Beatles.
Rolmodel Jettquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:48 schreef tralalala het volgende:
Jett is iets minder onder invloed dan de vorige keer, dat was echt gewoon ernstig.
Preciesquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef whosvegas het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Jett Rebel
Hij is steen goed live, de rest boeit (mij) niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |