abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151029104
Je ziet nog wel eens dat de politie auto's door rood "dwingt" te rijden:

Dus in zo'n situatie mag(moet) je door rood rijden neem ik aan?
En wat nou als daar een flitser in zit? Dan krijg je dus wel een boete, en moet je weer bezwaar gaan maken, en zie dat maar eens te bewijzen als de agent niet ook op de foto staat..

Mag je niet gewoon weigeren door rood te rijden?

Ik vind het maar vreemd. Ik zou persoonlijk echt geen zin hebben in die bezwaar procedure als je geflitst zou worden.

En dan nog iets, bij dit filmpje @ 7:27 word er bijna een voetganger aangereden omdat die geen stopsein had gekregen en dus niks fout deed toch? Maar wie was er dan schuldig als hij hierdoor was aangereden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_151029276
Ja, zo'n ambtelijk bevel ben je verplicht gehoor aan te geven.
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2015 @ 19:11:45 #3
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151029464
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Ja, zo'n ambtelijk bevel ben je verplicht gehoor aan te geven.
Echter zie je tegenwoordig vaak dat mensen bij flitssystemen blijven staan totdat ze groen krijgen i.v.m. boeterisico.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:12:58 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151029517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:11 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Echter zie je tegenwoordig vaak dat mensen bij flitssystemen blijven staan totdat ze groen krijgen i.v.m. boeterisico.
De boete voor het negeren van verkeerstekens van agenten is volgens mij hoger.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151029525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:11 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ja, ik neem niet aan dat ze even snel de flitsers op de route uit zetten.
En als je bezwaar gaat maken tegen die boete moet je er dus zelf achteraan, en werk van maken om het te bewijzen?
pi_151029615
Aanwijzingen gaan boven alle andere regels
pi_151030066
Op dit soort momenten hoop je altijd dat de ts geen rijbewijs heeft.
Tevens worden alle spoedbegeleidingen, zowel VIP als met ambulances, allemaal vastgelegd. Dus als jij toevallig rond dat tijdstip door rood bent gewezen door een motoragent, dan zal je bezwaar wel slagen ja.
pi_151030068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, ik neem niet aan dat ze even snel de flitsers op de route uit zetten.
En als je bezwaar gaat maken tegen die boete moet je er dus zelf achteraan, en werk van maken om het te bewijzen?
Vaak worden die boete's al geseponeerd voordat ze verzonden worden en anders maak je bezwaar, dan wordt de boete alsnog geseponeerd.

En dit:
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:25 schreef Travel. het volgende:
Op dit soort momenten hoop je altijd dat de ts geen rijbewijs heeft.
Tevens worden alle spoedbegeleidingen, zowel VIP als met ambulances, allemaal vastgelegd. Dus als jij toevallig rond dat tijdstip door rood bent gewezen door een motoragent, dan zal je bezwaar wel slagen ja.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:29:35 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_151030249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:25 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Vaak worden die boete's al geseponeerd voordat ze verzonden worden en anders maak je bezwaar, dan wordt de boete alsnog geseponeerd.

En dit:

[..]

Waarom kopieer jij de OP niet?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_151030312
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Je ziet nog wel eens dat de politie auto's door rood "dwingt" te rijden:

Dus in zo'n situatie mag(moet) je door rood rijden neem ik aan?
En wat nou als daar een flitser in zit? Dan krijg je dus wel een boete, en moet je weer bezwaar gaan maken, en zie dat maar eens te bewijzen als de agent niet ook op de foto staat..

Mag je niet gewoon weigeren door rood te rijden?

Ik vind het maar vreemd. Ik zou persoonlijk echt geen zin hebben in die bezwaar procedure als je geflitst zou worden.

En dan nog iets, bij dit filmpje @ 7:27 word er bijna een voetganger aangereden omdat die geen stopsein had gekregen en dus niks fout deed toch? Maar wie was er dan schuldig als hij hierdoor was aangereden?
Ik zou gewoon remmen en zeggen dat je in paniek raakte en wachten tot het groen is.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:31:45 #11
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_151030348
Die agent heeft toch zijn hand/arm in de lucht. Dan moet die voetganger ook gewoon stoppen.

Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 maart 2015 @ 19:32:36 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_151030392
Die voetganger :')!
pi_151030622
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Die voetganger :')!
Die agent die hem uitscheldt! Wat een loser, en dat moet ons dan beschermen!
pi_151030645
En de voetganger moet opletten want stopteken geldt ook voor hem. En wordt schrijf met je dt.
pi_151030828
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef Travel. het volgende:
En de voetganger moet opletten want stopteken geldt ook voor hem. En wordt schrijf met je dt.
De agent moet betere aanwijzingen geven en z'n sirene aanzetten!!!
pi_151031527
De Politie, je beste vriend, als je ze niet ziet ;)
pi_151032113
Ik zou dus bij die situatie op 0:40 niet opzij gaan voor de beste agent. Hij is op dat moment namelijk geen voorrangsvoertuig. Kan die wel gaan toeteren, maar hij moet zichzelf maar duidelijk maken.
pi_151034172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Carlos93 het volgende:
Ik zou dus bij die situatie op 0:40 niet opzij gaan voor de beste agent. Hij is op dat moment namelijk geen voorrangsvoertuig. Kan die wel gaan toeteren, maar hij moet zichzelf maar duidelijk maken.
Hij is eigenlijk het hele filmpje geen voorrangsvoertuig..
pi_151034692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij is eigenlijk het hele filmpje geen voorrangsvoertuig..
Het filmpje even uitgekeken en inderdaad nergens een voorrangsvoertuig. Best vreemd eigenlijk als je zulke handelingen moet uitvoeren.
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2015 @ 23:31:46 #20
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151041162
quote:
Godverdomme :') Hij geeft een aanwijzing, dat is voldoende. Hoeft hij geen voorrangsvoertuig voor te zijn. En een agent mag, i.t.t. een boa of verkeersregelaar, wel aanwijzingen geven vanaf of vanuit een voertuig.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_151041518
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Godverdomme :') Hij geeft een aanwijzing, dat is voldoende. Hoeft hij geen voorrangsvoertuig voor te zijn. En een agent mag, i.t.t. een boa of verkeersregelaar, wel aanwijzingen geven vanaf of vanuit een voertuig.
Nou sorry hoor, maar ik weiger door rood te rijden als er een agent in auto of op motor met alleen zijn zwaailichten achter me staat. Dan doet hij maar zijn sirene aan, want dan moet je pas aan de kant voor ze.
Ben ooit eens door het rood heen gegaan voor een agent met zwaailicht + sirene aan, waar precies ook een flitser stond. Hoop gezeik gehad om die boete ongedaan te krijgen. En een excuus voor alle moeite die je er voor moet doen krijg je niet.

Dus als er dan één met alleen zwaailichten aanstaat dan heeft hij gewoon pech.
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2015 @ 23:43:34 #22
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151041572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:42 schreef Carlos93 het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik weiger door rood te rijden als er een agent in auto of op motor met alleen zijn zwaailichten achter me staat. Dan doet hij maar zijn sirene aan, want dan moet je pas aan de kant voor ze.
Dus als hij niet op of in een voertuig zit, blijf je ook staan?
The summer is magic!

pi_151041635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:43 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dus als hij niet op of in een voertuig zit, blijf je ook staan?
Ik heb het alleen over de situatie waar de beste man tussen de auto's door probeert te gaan. Als hij midden op het kruispunt aanwijzingen geeft dan volg ik die uiteraard op.
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2015 @ 23:47:55 #24
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151041708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:45 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Ik heb het alleen over de situatie waar de beste man tussen de auto's door probeert te gaan. Als hij midden op het kruispunt aanwijzingen geeft dan volg ik die uiteraard op.
Als hij je van achter een aanwijzing geeft, heb je die ook gewoon op te volgen. Is trouwens nog makkelijker ook in je verdediging, want op de foto staat de beste man dan ook nog met motor en al. Zou in principe met een belletje geregeld moeten zijn.

EDIT: Als hij op een privémotor zit in zijn politiekleding en hij geeft je een aanwijzing, dien je die ook te volgen.
The summer is magic!

pi_151041761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:47 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als hij je van achter een aanwijzing geeft, heb je die ook gewoon op te volgen. Is trouwens nog makkelijker ook in je verdediging, want op de foto staat de beste man dan ook nog met motor en al. Zou in principe met een belletje geregeld moeten zijn.
Probeer dat maar eens ongedaan te krijgen bij het Cjib. Die zijn daar vrij moeilijk in. Ik had zelfs het kenteken genoteerd en de datum/tijd. Nog was het een heel proces om er van af te komen.
  FOK!fotograaf woensdag 25 maart 2015 @ 23:50:08 #26
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151041782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:49 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Probeer dat maar eens ongedaan te krijgen bij het Cjib. Die zijn daar vrij moeilijk in. Ik had zelfs het kenteken genoteerd en de datum/tijd. Nog was het een heel proces om er van af te komen.
Volgende keer een bureau bellen. In principe zou dit er al direct uitgefilterd moeten worden.
The summer is magic!

pi_151042330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:50 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Volgende keer een bureau bellen. In principe zou dit er al direct uitgefilterd moeten worden.
Als de flitser niet door de politie beheerd wordt.. ( provincie, rijkswaterstaat, gemeente etc.) dan heeft dat weinig zin.

Het niet opvolgen van een aanwijzing van een ambtenaar in functie is volgens mij duurder dan het rijde door rood...
dag
  donderdag 26 maart 2015 @ 07:21:22 #28
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_151045722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 00:07 schreef Peter het volgende:

[..]

Als de flitser niet door de politie beheerd wordt.. ( provincie, rijkswaterstaat, gemeente etc.) dan heeft dat weinig zin.
Flitspalen vallen onder het OM (Landelijk Parket Team Verkeer).
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_151046672
quote:
En straks loopt een ruzie uit de hand en vallen er doden/gewonden voor de politie er iets aan kan doen. Gelukkig maar dat jij bleef staan voor dat verkeerslicht. Scheelt weer een boete...

Is het vandaag weer computerdag voor de autistjes? met je "is geen voorrangsvoertuig dus ik blijf lekker staan." Wel eens aan gedacht dat ook techniek op een politieauto kapot kan gaan?

Volgens mij kun je prima zien wanneer je een voorrangsvoertuig beter z'n gang kan laten gaan. Daar hoeft blauw echt niet aan te staan. Gewoon common sense, beetje kijken wat er in de auto gebeurt.
Maargoed, ga jij maar op de misplaatste semi-onschuld-toer. Ik weet zeker dat ik het een stuk makkelijker zal hebben.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ridocar op 26-03-2015 08:59:52 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:50:26 #30
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151046719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 00:07 schreef Peter het volgende:

[..]

Het niet opvolgen van een aanwijzing van een ambtenaar in functie is volgens mij duurder dan het rijde door rood...
Sowieso. Maar hé, iemand op internet roept dat aanwijzingen zonder sirene niet geldig zijn. Dus dan hang je gewoon de idioot uit en blijf je pal voor die agent in functie staan toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151046918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:42 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Man, wat een kortzichtig regelneukerig gezeik. Groei eens op.
pi_151046938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:50 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dit, meteen werk van maken. Krijg je niet eens een acceptgiro thuisgestuurd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:02:05 #33
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_151046946
Ik had het laatst ook. Rood licht en brandweer auto met sirenes en lichten en lawaai achter me. Snel uit uitgestapt en in een slaapzak in de berm gaan liggen huilen. Gelukkig was het niet koud.
pi_151047111
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:02 schreef borbit het volgende:
Ik had het laatst ook. Rood licht en brandweer auto met sirenes en lichten en lawaai achter me. Snel uit uitgestapt en in een slaapzak in de berm gaan liggen huilen. Gelukkig was het niet koud.
Goed gehandeld. ^O^ In de berm ben je immers veilig. Heb je de deuren van je auto open laten staan, of heb je ze dicht gedaan?
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 09:15:11 #35
231686 budvar
budvar
pi_151047183
En dan vinden ze het raar dat zoveel mensen weinig respect voor de politie hebben, machtsgeile kneusjes zijn het :'). Ik zou ook echt niet door rood rijden op zo'n moment.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:15:24 #36
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_151047190
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:11 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Goed gehandeld. ^O^ In de berm ben je immers veilig. Heb je de deuren van je auto open laten staan, of heb je ze dicht gedaan?
Gewoon de raampjes open gedraaid. Deuren open gezet. Banden leeg laten lopen. DVD speler van de hoofdsteun gehaald. En in de berm gaan liggen.

Gelukkig had ik nog een aflevering van de rijdende rechter op DVD dus ik hoefde me niet te vervelen.
pi_151047238
Maar om de vraag in de TT te beantwoorden: Ja, dat mag.
pi_151047422
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef budvar het volgende:
En dan vinden ze het raar dat zoveel mensen weinig respect voor de politie hebben, machtsgeile kneusjes zijn het :'). Ik zou ook echt niet door rood rijden op zo'n moment.
Nog zo een die het deel 'aanwijzingen' in het RVV niet snapt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef borbit het volgende:

[..]

Gewoon de raampjes open gedraaid. Deuren open gezet. Banden leeg laten lopen. DVD speler van de hoofdsteun gehaald. En in de berm gaan liggen.
:') :')

Ik krijg een visual, moet je je voorstellen: Een auto voor een verkeerslicht. Deuren open, de hoofdsteun van de bestuurder mist, evenals de bestuurder zelf. Beide liggen in het bermgras. koptelefoon op, volume op tien om de sirene van de brandweerauto te overstemmen. Een betraand gezicht, blik op oneindig en een licht gewieg naar voor en achter maakt het plaatje compleet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ridocar op 26-03-2015 09:33:09 ]
pi_151047572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:49 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Het is ook heel lastig.

Het gaat niet automatisch, in elk geval. Over het algemeen wordt er van dit soort dingen een zogenaamde mutatie aangemaakt, maar dat is niet iets dat het CJIB beheert: dit is gewoon in het systeem van de politie. Dit gebeurt ook als de politie zelf door rood rijdt. Hiervoor krijgt de politie namelijk ook gewoon een bekeuring en deze moet gewoon betaald worden als dat niet wordt vastgelegd. Dat noteren wordt stiekem weleens vergeten.

Sowieso is het tegenwoordig een geautomatiseerd systeem bij de meeste flitsers. Daar komen geen mensenhanden/-ogen meer aan te pas.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  FOK!fotograaf donderdag 26 maart 2015 @ 13:00:31 #40
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151053409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:15 schreef budvar het volgende:
Niet? En als diezelfde motorrijder met nog een motorrijder en een ambulance aan komt? Bijvoorbeeld omdat ze een kind met hoge spoed naar, in dit geval, het Sophia Kinderziekenhuis moeten brengen? Reken maar dat ze dat niet doen omdat het kind gevallen is en een gekneusde teen heeft. Ik denk dat als je eigen kind ooit in zo'n situatie komt, je ook heel erg blij bent dat iedereen gewoon even aan de kant gaat zodat het kind zo snel mogelijk de benodigde hulp kan krijgen.

The summer is magic!

donderdag 26 maart 2015 @ 13:03:09 #41
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_151053503
Flikker maar op, als ik daar sta en zo'n snor zegt dat ik door rood moet met een flitser ernaast ga ik mooi niet.

Zie maar weer eens door de bureaucratische ellende heen te komen om te bewijzen dat het een opdracht van een agent was.

Doe me dan die boete van de agent maar, ga ik daar wel tegen in beroep. Heb je ten minste een echt persoon die je kunt aanwijzen.
pi_151053537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Flikker maar op, als ik daar sta en zo'n snor zegt dat ik door rood moet met een flitser ernaast ga ik mooi niet.

Zie maar weer eens door de bureaucratische ellende heen te komen om te bewijzen dat het een opdracht van een agent was.

Doe me dan die boete van de agent maar, ga ik daar wel tegen in beroep. Heb je ten minste een echt persoon die je kunt aanwijzen.
Wat je verliest, want die overtreding heb jijzelf eigenhandig gepleegd :')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:04:47 #43
440653 BarryOSeven
pi_151053553
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wat je verliest, want die overtreding heb jijzelf eigenhandig gepleegd :')
In dit land valt niet te winnen
  FOK!fotograaf donderdag 26 maart 2015 @ 13:04:59 #44
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151053561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Kijk eens naar de post boven je, vooral het filmpje, en vraag je dan nog eens af of je wel echt moet en wil blijven staan.
The summer is magic!

† In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 13:05:29 #45
231686 budvar
budvar
pi_151053576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:00 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Niet? En als diezelfde motorrijder met nog een motorrijder en een ambulance aan komt? Bijvoorbeeld omdat ze een kind met hoge spoed naar, in dit geval, het Sophia Kinderziekenhuis moeten brengen? Reken maar dat ze dat niet doen omdat het kind gevallen is en een gekneusde teen heeft. Ik denk dat als je eigen kind ooit in zo'n situatie komt, je ook heel erg blij bent dat iedereen gewoon even aan de kant gaat zodat het kind zo snel mogelijk de benodigde hulp kan krijgen.

Als ze met blauw licht en sirene aankomen zal ik echt wel ruimte maken maar dan ga ik alsnog niet door een rood licht rijden.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:06:54 #46
440653 BarryOSeven
pi_151053622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kijk eens naar de post boven je, vooral het filmpje, en vraag je dan nog eens af of je wel echt moet en wil blijven staan.
Tja dan ga ik wel iets de berm in of zo. Laat hem eerst die flitspaal maar losschroeven, dan ga ik wel door rood. 350 fucking euro he, en no way dat je daar easy van los komt. Dat zou de schatkist te veel pijn doen.
  FOK!fotograaf donderdag 26 maart 2015 @ 13:10:53 #47
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151053762
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:05 schreef budvar het volgende:

[..]

Als ze met blauw licht en sirene aankomen zal ik echt wel ruimte maken maar dan ga ik alsnog niet door een rood licht rijden.
Dan hoop ik dat je, als het brandweer is dat een glijdend transport krijgt, je niet dezelfde chauffeur zal treffen als ik ooit gezien heb. Die zetten zijn wagen zo achterop en drukte een auto de kruising over.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef BarryOSeven het volgende:
50 fucking euro he, en no way dat je daar easy van los komt.
Negeren aanwijzing van de politie: Minimaal 370 euro. :W En als je pech hebt en blijft staan en je hebt een agent die stevig in zijn schoenen staat, heb je ook nog een aangifte dood door schuld o.i.d. erbij.
The summer is magic!

† In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 13:12:59 #48
231686 budvar
budvar
pi_151053844
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tja dan ga ik wel iets de berm in of zo. Laat hem eerst die flitspaal maar losschroeven, dan ga ik wel door rood. 350 fucking euro he, en no way dat je daar easy van los komt. Dat zou de schatkist te veel pijn doen.
Niet overdrijven he, het is "slechts" 230 eu plus 7 eu administratiekosten.
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:14:39 #49
440653 BarryOSeven
pi_151053899
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:12 schreef budvar het volgende:

[..]

Niet overdrijven he, het is "slechts" 230 eu plus 7 eu administratiekosten.
Oh dan is het goed.
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2015 @ 13:15:18 #50
231686 budvar
budvar
pi_151053921
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:10 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je, als het brandweer is dat een glijdend transport krijgt, je niet dezelfde chauffeur zal treffen als ik ooit gezien heb. Die zetten zijn wagen zo achterop en drukte een auto de kruising over.

[..]

Negeren aanwijzing van de politie: Minimaal 370 euro. :W En als je pech hebt en blijft staan en je hebt een agent die stevig in zijn schoenen staat, heb je ook nog een aangifte dood door schuld o.i.d. erbij.
Waarom zou ie mij over het kruispunt drukken als ik aan de kant sta? Ik ga namelijk wel aan de kant zodat er genoeg ruimte is, ga alleen niet door een rood licht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')