quote:
het is al 17.53quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga even pizza bestellen
[ afbeelding ]
Nevurforgetquote:
kan ook na 16:00 staat er rechts maar dan duurder. ofzoquote:
Haal ook een pizza bij domino'squote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Alles wat ik probeer tegen het likken werkt niet, net wel kapje gekocht maar die is te groot. Ik moet nog eten, fucking honger. Mweh word echt gek
quote:
Omg iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kan ook na 16:00 staat er rechts maar dan duurder. ofzo
laat je bf koken dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Alles wat ik probeer tegen het likken werkt niet, net wel kapje gekocht maar die is te groot. Ik moet nog eten, fucking honger. Mweh word echt gek
En hoe laat is die toko open?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kan ook na 16:00 staat er rechts maar dan duurder. ofzo
ga kopen danquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:55 schreef Flippiee het volgende:
Heb echt zin in chocola nu.Eet zelfs chocolade uit zo'n pak met chocolade hagelslag. Dieptepunt
dan moet ik de deur uit. Koud weer buiten. Ik moet gewoon een vent fixen die mij wil pleasen en in de buurt woont zodat ik aan hem kan vragen of hij mij chocola wil brengenquote:
goeden punt wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan moet ik de deur uit. Koud weer buiten. Ik moet gewoon een vent fixen die mij wil pleasen en in de buurt woont zodat ik aan hem kan vragen of hij mij chocola wil brengen
mannen zijn niet zo knap als vrouwenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
goeden punt wel.
kun je niet 1 laten importeren?
dat klopt inderdaad, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mannen zijn niet zo knap als vrouwen
wat als ik nou wel alles wilquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat klopt inderdaad, maar je kunt niet alles hebben.
goodluckquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
that reminds me, ik moet ook nog naar de winkel voor avondeten.
geen idee, u got rekt sozquote:
thxiesquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat als ik nou wel alles wil
[..]
goodluck
Neen, je doet wat je kunt.quote:
gl/hfquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
that reminds me, ik moet ook nog naar de winkel voor avondeten.
Dit is al oud nieuws. Man man man man manquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand heeft 1D verlaten hoor ik net
BREAKING NEWS TOPIC IN NWS PLZ
sorry dat ik geen toegang tot geheime informatie heb hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is al oud nieuws. Man man man man man
Gewoon beetje vaker twitter checken, zo lastig is het echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sorry dat ik geen toegang tot geheime informatie heb hoor
Haha quoterquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon beetje vaker twitter checken, zo lastig is het echt niet hoor.
Neemt Gordon dan zijn plek in?quote:
Ja en dan nog, ik volg dan niks wat eventueel met 1D/nieuws te maken heeftquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon beetje vaker twitter checken, zo lastig is het echt niet hoor.
Die geruchten zijn er wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neemt Gordon dan zijn plek in?
en dan wel weten dat er 1 vertrekt en een topic in NWS willen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja en dan nog, ik volg dan niks wat eventueel met 1D/nieuws te maken heeft
quote:
Welke?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:06 schreef Flippiee het volgende:
en dan wel weten dat er 1 vertrekt en een topic in NWS willen.
Surge, pls. Houd je kat voor de gek
Ik moet de vrouwen nu al van me af slaan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:08 schreef Lt.Surge het volgende:
geef hem geen ongelijk.
362 miljoen hebben, 14,6 miljoen chicks die klaar staan om je op te vangen.
gaat fokker ook doen als het sick begint te worden met gutter heb ik vernomen
ze willen geen rock, paper, scissors met me doen.quote:
Ro-aldquote:
Aw. Zelfs je katten pesten jequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ze willen geen rock, paper, scissors met me doen.
de bitches.
brb ff namen op papier zetten en in een potje doen.
maar eerst ff naar de c1k
quote:
Hij viel naar beneden en toen vloog hij weer weg, lmao.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vloog ie weer weg of is ie deaud
Oh gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij viel naar beneden en toen vloog hij weer weg, lmao.
Oh neequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:23 schreef DrNick het volgende:
Zayn Malik verlaat One Direction
Het is officieel.
Nou en.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:23 schreef DrNick het volgende:
Zayn Malik verlaat One Direction
Het is officieel.
Samequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh nee
Dit kan ik echt niet handelen hoor
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Naar de supermarkt gaan, en allemaal rotzooi kopen en de dingen die je echt nodig had vergeten.
Ik kan het nog steeds.
Niet vergeten, suiker halen, hi ha ho.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Naar de supermarkt gaan, en allemaal rotzooi kopen en de dingen die je echt nodig had vergeten.
Ik kan het nog steeds.
Fijn is dat he!quote:
Hehequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Fijn is dat he!
Ontbijt spul? Fuck it, ik heb nu cheeseburgers.
Kan ook door als ontbijt, maar niet wat ik in gedachten had.
Herkenbaar wel. Alleen ik vergeet echt alles. Van mijn verjaardag tot wat ik gister heb gegeten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe
Ik vergeet altijd dingen, op dat vlak ben ik net een demente bejaarde
Wauw dat is dan wel ergquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Alleen ik vergeet echt alles. Van mijn verjaardag tot wat ik gister heb gegeten.
It's a blessing and a curse
Heb je ook al alle handige tips geprobeerd? Neem een agenda? Zet een alarm? Dat soort zaken?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wauw dat is dan wel erg
Ik heb het ook van, als ik bijvoorbeeld iets ophaal. Dan komt er iets tussendoor en dan vergeet ik altijd dingen, ook al is het maar een paar seconden geleden
Jawel, maar om een agenda te nemen voor een paar seconden en dan dingen onthoudenquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je ook al alle handige tips geprobeerd? Neem een agenda? Zet een alarm? Dat soort zaken?
Ik vergeet de agenda gewoonquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel, maar om een agenda te nemen voor een paar seconden en dan dingen onthouden
Moh soms als ik aan het werk benquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vergeet de agenda gewoon![]()
En ach, zolang je er geen last van hebt, yolo
koop een agenda danquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh soms als ik aan het werk ben
Ik hou mijn agenda bij op mijn telefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |