Ja is stom! Waarschijnlijk wat verkeerd gegeten. Kon wel gewoon werken (daar was ik toch al) en sporten 's avonds, wel een beetje slap. Vandaag thuis werken dus dikke primaquote:
Snap out of it.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Of honger, ik wil gewoon vette vis eten. En chips. En kaaaaaaaaaaaas
En kaasfondue, met brood.
Ik zat te denken aan een crash dieet om hem eens goed te laten voelen wie de baas isquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten om je lichaam te laten schrikken?
Oeh ja daar zal ie wel van schrikken!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een crash dieet om hem eens goed te laten voelen wie de baas is
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh ja daar zal ie wel van schrikken!
Ik heb gehoord dat Qwea nog een goeie heeft!
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar met sporten klopt het toch? Af en toe een andere prikkel is goed, dus schema periodiek wijzigen. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar, ik ben ook van mening dat dat hetzelfde is btw met je sport schema. Muscle confusion. Arnold is er wel fan van
Ach ja ik heb wel begrepen dat het beter is eens in de zoveel tijd af te wisselen van schema. Je spieren schijnen wel een soort van te wennen en voor optimale groei kun je dan beter afwisselen. Maar dat is pas na 2 a 3 maanden ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Maar, ik ben ook van mening dat dat hetzelfde is btw met je sport schema. Muscle confusion. Arnold is er wel fan van
Gaat erom dat je je gewicht van je reps omhoog brengt. Of dat nou met schema X is wat je al 2 jaar doet of met schema Z wat je net bent gaan doen maakt volgens mij geen reet uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar met sporten klopt het toch? Af en toe een andere prikkel is goed, dus schema periodiek wijzigen. Of bedoel je dat niet?
Ik lees op DBB dat dat dus geen poep uitmaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja ik heb wel begrepen dat het beter is eens in de zoveel tijd af te wisselen van schema. Je spieren schijnen wel een soort van te wennen en voor optimale groei kun je dan beter afwisselen. Maar dat is pas na 2 a 3 maanden ofzo.
Dat klinkt op zich wel logisch, daar schrikken ze ook vanquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat erom dat je je gewicht van je reps omhoog brengt. Of dat nou met schema X is wat je al 2 jaar doet of met schema Z wat je net bent gaan doen maakt volgens mij geen reet uit.
Jup. Reageer ik zo opquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich wel logisch, daar schrikken ze ook van
PM nog gezien?
Ja inderdaad alleen al voor mentaal doe ik het. Zou echt geen zin meer hebben als ik een jaar hetzelfde zou doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees op DBB dat dat dus geen poep uitmaakt.
Nou vind ik het zelf mentaal wel kei fijn, want andere oefenigen en andere dingen.. daar niet van
Oh jammer! Wij gaan geloof ik wel maar een van de jongens zou de kaartjes regelen, dus ben benieuwd of we ook daadwerkelijk gaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neezou wel graag willen, vorig jaar kwamen er vet veel toffe sporters!
Godver. Nee.quote:
Zaterdag is al uitverkocht las ik laatst, dus hoop dat ze het inderdaad hebben gedaan danquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh jammer! Wij gaan geloof ik wel maar een van de jongens zou de kaartjes regelen, dus ben benieuwd of we ook daadwerkelijk gaan
Mjah ben benieuwd, geloof dat het via de sportschool gaat. Anders volgend jaar weer een kans!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zaterdag is al uitverkocht las ik laatst, dus hoop dat ze het inderdaad hebben gedaan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, daar heb ik lekker wat aanquote:
Kom, dan gaan we zaterdag op DCC samen in een hoekje huilenquote:
Haha goed idee, vast zat lege hoekjes!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik lekker wat aan
[..]
Kom, dan gaan we zaterdag op DCC samen in een hoekje huilen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:48 schreef Qwea het volgende:
http://worldunity.me/kurk(...)straling-te-schande/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x 10000000000000000
Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
Lol!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha goed idee, vast zat lege hoekjes!Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Weet ik, das een klote opmerking hahaquote:
Ik heb wel voldoende gegeten, maar ik wil gewoon chips eten. Ofzo. En het zou passen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet ik, das een klote opmerking haha
Niks helpt alleen negeren of het wel doen.. Nja negeren helpt ook niet echt maar dan gaat het meestal uiteindelijk over.
Ik poep je niet. Maar ja, aspartaam is natuurlijk ook kei vergifquote:
Ik heb dat soms ook gewoon hoor, rationeel is het ook niet. Mja trek!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel voldoende gegeten, maar ik wil gewoon chips eten. Ofzo. En het zou passen.
Neem ik voortaan Kurkuma na mijn cola light!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik poep je niet. Maar ja, aspartaam is natuurlijk ook kei vergif
Ik heb het niet in huis, ongezonde zooi. Dus dan moet ik het kopen. En dan gaat het op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dat soms ook gewoon hoor, rationeel is het ook niet. Mja trek!![]()
Als het past zou ik gewoon wat nemen, mja de uitdaging is dan niet teveel pakken
Sfeerverpester!quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde het negeren door seks te hebben met het vriendje, maar die zit liever achter z'n pc. Kutjong.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neem ik voortaan Kurkuma na mijn cola light!
Mag hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik moet echt op mijn handen zitten om hem niet te jatten en te posten op die status
Lul uit zijn broek halen en pijpen. Issie zo achter zijn pc vandaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde het negeren door seks te hebben met het vriendje, maar die zit liever achter z'n pc. Kutjong.
Dan ken jij mijn vriendje nog niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lul uit zijn broek halen en pijpen. Issie zo achter zijn pc vandaan
Zie PM, kun je ook lachenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef -Peach het volgende:
Ja maar Qwea, je leest zelf toch dat er 'studies' zijn gedaan? Dan is het toch gewoon waar?
Dat we nog naar buiten kunnen met al die chemtrailsquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef -Peach het volgende:
Ja maar Qwea, je leest zelf toch dat er 'studies' zijn gedaan? Dan is het toch gewoon waar?
Is ie in ieder geval fris gedouchtquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:19 schreef Lonaa het volgende:
Nu is ie douchen en heb ik nog steeds honger.
Maar gezien hij niet zo goed is met suprisesex () verwacht ik zo maar dat ie straks, na het douchen, wel dingen van me wil.
Gasmasker op, zo'n pakje voor een cleanroom aan, go go go!quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat we nog naar buiten kunnen met al die chemtrails
Die is gaaf hequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dude, ik zie nu pas dat je onderschrift tof is.
Ik hou niet van nieuwe UI's.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vond ik ook, weet niet meer waar ik hem weg heb![]()
Heb ook een nieuwe UI
Ja, maar nieuwe UI's /autist.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar maar![]()
Die andere was echt heul lelijk![]()
Ik ga eten
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Op het werk even een plekje geregeld voor een magnetron/combi oventje. Dat brengt wel wat mogelijkheden in mijn eetschema
Budget aangevraagd bij mijzelfNu nog even uitzoeken
Uhuh. Dacht ik ook, plus sommige T's zijn lekkerder warm.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nasi maken, opwarmen, lunch! Soep maken, opwarmen, tussendoortje! Zoveel mogelijkheden dan
magnetron appelquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh. Dacht ik ook, plus sommige T's zijn lekkerder warm.
dan is het te makkelijk!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb 5 supermarkten op kruipafstand.
Is echt zo kei handig zo'n ding. Serieus. Brood roosteren alles!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh. Dacht ik ook, plus sommige T's zijn lekkerder warm.
Ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is echt zo kei handig zo'n ding. Serieus. Brood roosteren alles!
Wat is je budget?
Past het in je cals?quote:
Je kan toch thuis nasi maken en invriezen en dan laten ontdooien en opwarmen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
OokMaar ik moet ook geen uren in de keuken staan op werk
¤100 ofzo
Sort of. 2472 kcal voor vandaag. Dat is m'n verbruik.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Past het in je cals?
Ik vind chips meh.
Snickers
Zal morgen ofzo mijn macro's eens weer goed uitrekenen. Ik zit nu op vrij veel eiwit. Doe het er goed op daar niet van
En ik wil na deze kwark voorraad (week) eens kwark weglaten. Scheelt 400g zuivel. Eens kijken of het iets doet
Nice, thx. Schrijf ik ff opquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Lonaa het volgende:
Hey Crunch, die mueslirepen he, ik heb maar gewoon wat gedaan. Ik deed iig dit:
3.00 Ei, Eiwit
3.00 Ei, Eiwit
3.00 Ei, Eiwit
100.00 g, Havervlokken
50.00 gr, Amandelmeel
50.00 gr, Rozijnen
100.00 g(s), Dates - Medjool
30.00 gram, Kokos
100.00 gr., Gedroogde Abrikozen
En dan mengen, uitsmeren en in de oven. Je kan ook googlen.
Dat moet sowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan toch thuis nasi maken en invriezen en dan laten ontdooien en opwarmen?
Ff kijken
Dit was lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice, thx. Schrijf ik ff op
Tuurlijk kan ik googlen, maar als jij een goed bewezen recept hebt, waarom dan een gokje wagen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was lekker.
Je kunt amandelmeel natuurlijk ook gewoon vervangen door gewoon bloem.
Maar ik weet niet of dit zoveel goedkoper is dan shit bestellen bij XXL.
Er gaan 9 eiwitten in = 1 doos eieren = 1,50 euro ofzo?
Haver kost geen schijt, meel ook niet. rozijnen een beetje, medjool dadels zijn duur, kokos is een beetje duur en abrikozen zijn ook een dure hobby.
Och. Voor een keerquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sort of. 2472 kcal voor vandaag. Dat is m'n verbruik.
Kijk, en dat is de echte overwinning!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, precies. Ik ben me niet helemaal schandelijk te buiten gegaan.
Die van Samsung ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:29 schreef Qwea het volgende:
Crunch
http://www.bcc.nl/keuken/(...)ombimagnetron-cbs-23(64468)
https://m.bol.com/nl/p/sa(...)i/N/11069+4288883077
Ik zou voor die van samsung gaan
Ywquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die van Samsung ziet er goed uit![]()
Morgen ff op kantoor beslissen en dan ook bestellen
Thx
Als eiwitrijk niet echt hoeft is deze ook lekker:quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, ging me niet zozeer om geldMaar wil wel eens wat andere dingen proberen
Zo, die zien er lekker uit!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als eiwitrijk niet echt hoeft is deze ook lekker:
http://www.24kitchen.nl/recepten/chocolade-mueslirepen
Ik had in plaats van de rijst gewoon meer cornflakes gedaan want ik heb geen gepofte rijst. en in plaats van cranberries rozijnen want goedkoper en in plaats van schaafsel gewoon notenmix en iets meer want lekker.
Zit mobiel dus research is niet handig, wat moet ik me er bij voorstellen?quote:
Wat is dat in je mondhoek? Eiwit?quote:
Grote fitness en bodybuilding beurs, bekende bodybuildings/strongman etc. als gast, producten (voeding/apparatuur etc), eigenlijk alles wat met fitness, bodybuidling en wellness te maken heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Zit mobiel dus research is niet handig, wat moet ik me er bij voorstellen?
Overigens, Keulen is sowieso een fantastische stad![]()
Zuur! Ben benieuwd of wij nog gaan danquote:
Ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als eiwitrijk niet echt hoeft is deze ook lekker:
http://www.24kitchen.nl/recepten/chocolade-mueslirepen
Ik had in plaats van de rijst gewoon meer cornflakes gedaan want ik heb geen gepofte rijst. en in plaats van cranberries rozijnen want goedkoper en in plaats van schaafsel gewoon notenmix en iets meer want lekker.
Argh klote!! Mja een week rust is dan geen overbodige luxe!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef Qwea het volgende:
Dus. Ik kan trainen komende week afzeggengewrichten liepen vd week al te kutten, nu mijn polsen onwijs en mijn knietjes kan ik amper buigen.
Ik word er zo simpel van
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:38 schreef Qwea het volgende:
Dus. Ik kan trainen komende week afzeggengewrichten liepen vd week al te kutten, nu mijn polsen onwijs en mijn knietjes kan ik amper buigen.
Ik word er zo simpel van
Ik hoop dat het bij een week blijft.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Argh klote!! Mja een week rust is dan geen overbodige luxe!
Jij gaat echt keihard! En dat zonder crashdieet, jij hebt gewoon goede genen en ik niet! De wereld is oneerlijk!quote:
Moet je nagaan als ik had lopen crashenquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard! En dat zonder crashdieet, jij hebt gewoon goede genen en ik niet! De wereld is oneerlijk!Ik ga maar shakes doen anders val ik gewoon niet af met mijn langzame verbranding
Ja dat is echt niet normaal! Goede verbranding inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik had lopen crashenmét de laatste 3 weken 1 dag compleet los qua eten he
Alsof het erin gaat en ik het de volgende ochtend rechtstreeks uitkakquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet normaal! Goede verbranding inderdaad
Ja zie je dat kan dus prima! Zaterdag weer maar dan niet compleet los ok?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik had lopen crashenmét de laatste 3 weken 1 dag compleet los qua eten he
Zaterdag pannenkoekenquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zie je dat kan dus prima! Zaterdag weer maar dan niet compleet los ok?![]()
Zag net foto's op facebook over de opbouw van comic con, krijg er toch wel zin in
Ik heb vandaag trainingsdag macro's dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zaterdag pannenkoeken
Vandaag Jelmer taart en morgen een krentenbol. Maar die passen binnen de kcal
Ik verheug me nu al op zaterdag qua eten.
Ja! Ik zag ze ookIk heb er ook wel zin in
Haha rechtstreekse afvoerpijp!quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsof het erin gaat en ik het de volgende ochtend rechtstreeks uitkak
Ik zit niet precies qua macro'squote:Op donderdag 26 maart 2015 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag trainingsdag macro's dus![]()
Vanavond na de training een stroopwafel binnen de kcal!
Zaterdag nog geen idee ik zie wel waar we terecht komen!
Ik zit er ook nooit precies op maar wel in de buurt, lijkt me goed genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit niet precies qua macro'sBut hey, het werkt wat ik doe dus het zal wel
![]()
Zit op 227kh/30vet/238 eiwit.
Staat ingesteld op : 220/49/220
Zaterdag duurt lang
Bedoel je niet sponzig?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
Mijn jelmertaart gaat niet door. Die heeft 2 dagen vanuit de vriezer in de koeling gestaan en was kei smerig zompig
Gatver! nieuwe maken!quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
Mijn jelmertaart gaat niet door. Die heeft 2 dagen vanuit de vriezer in de koeling gestaan en was kei smerig zompig
Nah er staan nog 5 punten in de vriezer. En dat kan prima. Maar het moet geen 2 dagen staanquote:
Sterf eens.quote:
Als het een echte taarten wedstrijd is gaat zó'n gezond ding echt nooit winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu hoop ik dat die van mij een beetje goed het weekend overleeft!Nouja die wedstrijd gaat hij toch niet winnen denk ik :p
Nee kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het een echte taarten wedstrijd is gaat zó'n gezond ding echt nooit winnen.
Hij zal vast lekker zijn maar nooit echt als echt taart.
Morgenavond, in de sportschoolquote:
Appel/banaan ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:50 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog 75kcal opvullen. Met wat in godsnaam? Ik zit al aan de extra max eiwitten
Heerlijk! vandaag gewoon weer normaal en je kunt er weer tegen aan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Na gisteren nog net zo zwaar vanochtend. Prima.
Yes. Ik zal even een lijstje posten om dat te onderstrepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk! vandaag gewoon weer normaal en je kunt er weer tegen aan!
Dat jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou vet kiezen want die is wel laag. beetje pindakaas ofzo..
ergens een paar nootjes bij?
Jou lunchquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:01 schreef Lonaa het volgende:
O: Smoothie met aardbeien, whey, water.
B: km of 7 met hond
L: Salade met peer en geitenkaas, honing en pecannoten.
T: Gekookt ei.
S: Armen.
D: Kipshoarma met veul champignons en salade van paprika en komkommer (en sla) met turks brood en kwarkknoflooksaus.
T: 250 gram druiven
T: 25 gram nootjes.
quote:Mini courgette pizza
Deze heerlijke mini courgette pizza’s met verschillende ingrediënten kan je helemaal aanpassen naar jouw smaak. Beleg de courgette pizza’s bijvoorbeeld met pesto, geraspte kaas, salami of rode ui. Heerlijk als hartig tussendoortje of 's avonds als snack, voorgerecht en ook handig als er onverwachte gasten over de vloer komen!
Bereidingstijd: 10-15 min.
Ingrediënten:
1 courgette voor circa 20 pizza’s
Toppings naar keuze, bijvoorbeeld:
Rode- en groene pesto
Gerapste kaas
Verse basilicum
Pijnboompitten
Italiaanse kruiden
Bereiding:
Verwarm de oven voor op de grillstand. Begin daarna met het snijden van de courgette in plakjes. Je krijgt ongeveer 20 plakjes uit 1 courgette.
Beleg de courgette met allerlei lekkere ingrediënten.
Ik koos voor een courgette pizza met groene pesto, pijnboompitten en Italiaanse kruiden, één met tomatenpuree en geraspte kaas en als laatste een courgette pizza met rode pesto en basilicum.
Leg de mini courgette pizza’s voor ongeveer 3-5 minuten in de oven onder de grill en klaar!
Die appel klopt niet. Die is eerder 100kcal. Want een appel weeg al snel 200g en 100g is 54kcalquote:
Ik weeg fruit ook altijd. Gisteren had ik een banaan (met schil) van 120 gr. die van vandaag is 240. Scheelt nogal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die appel klopt niet. Die is eerder 100kcal. Want een appel weeg al snel 200g en 100g is 54kcal
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik weeg fruit ook altijd. Gisteren had ik een banaan (met schil) van 120 gr. die van vandaag is 240. Scheelt nogal.
Nou, dan ga ik eens kijken waar ik een zwarte kan hosselenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:00 schreef gcjoel het volgende:
Zo'n broekje kan je echt prima aan hoor! kom op echt geen te stevige benen!
Je armen en schouders zien er ook goed uit zo!
Good pointquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die appel klopt niet. Die is eerder 100kcal. Want een appel weeg al snel 200g en 100g is 54kcal
Ik heb alleen goeie puntenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Good pointIs inderdaad een grotye appel die in mijn tas zit. Ik had vorige week erg kleine appeltjes, dus die klopte wel. Zal effe aanpassen
Ja gewoon doen! zit echt lekker ook nog!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik eens kijken waar ik een zwarte kan hosselen
Ja en deze foto is al 3 weken oudDus het is alleen maar beter geworden.
Ja deze dus nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja gewoon doen! zit echt lekker ook nog!
quote:
Klein rondje doen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:13 schreef Artoo het volgende:
Also, goedemorgen! Ik wil maximaal hardlopen vanmiddag maar ik 'mag' niet omdat ik even gas terug wil nemen voor de wedstrijd van zondag. Struggles
Neh, gister al gedaan.quote:
quote:
Sappige peerquote:Op donderdag 26 maart 2015 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb straks een sappige peer in mn salade.
Eerst sla halen.
Dan is het een extra goed idee om voor die second opinion te gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:50 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt zwaar chagrijnig vanwege die kutschouder. Alles jezus wat doet die zeer zeg.
Ja. Dat had ik ook al bedacht. Heb de arts al uitgezocht. Net de verzekeraar een berichtje op FB gedropt of enkel een HA verwijzing genoeg is. Enige "kutte" is, dat een second opinion pas eind april kan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dan is het een extra goed idee om voor die second opinion te gaan.
Goed idee! Daar had ik niet aan gedacht! Thnx. Icepack heb ik standaard liggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je een icepack of een zak bevroren erwten of zo in de vriezer liggen? Als het nu zo heftig pijn doet kan het iig nooit kwaad om te koelen..
Dat zal niet bijzonder veel zijn met kipshoarma, gok ikquote:
Wil ik weten want nomquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zal niet bijzonder veel zijn met kipshoarma, gok ik
Aight. Ik weet wat ik volgende week als cheatmeal eetquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net wat je zelf maakt, vooral hoeveel broodjes en wat voor saus je maakt
Mijne:quote:
Zelf. Ik heb goede shoarmakruiden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Kipshoarma is meestal gemarineerd toch, dus meer vet dan gewone kipfilet? Of doe je dat zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woog in het begin 110 kg na 2 maanden cardio begonnen met KT. De linker foto is daarvan toen woog ik 103 kg.
Daarna ben ik gezakt tot 93 kg. De rechter foto is can zaterdag. Toen woog ik weer 96 in mijn bulk
#team-anti-that-what-will-not-be-named
Ja, oke thnx. Cheatmeal want ik heb 600g kipfilet en ws 4 broodjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijne:
Groenten - Paprika, 50 gram
Aldi - Jonge bladsla, 50 gr
Normale - Komkommer , 30 g
Generic - Turkish Pide Bread, 3 oz
Champignons - Vers, 400 gr.
Kipfilet - Rauw, 150 g
508 kcal. En dan moet er nog wat kwark bij.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oke thnx. Cheatmeal want ik heb 600g kipfilet en ws 4 broodjes
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:22 schreef Ryuuzen het volgende:
Omdat gcjoel een foto postte van haar vooruitgang dacht ik: laat ik het ook maar doenNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woog in het begin 110 kg na 2 maanden cardio begonnen met KT. De linker foto is daarvan toen woog ik 103 kg.
Daarna ben ik gezakt tot 93 kg. De rechter foto is can zaterdag. Toen woog ik weer 96 in mijn bulk-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zekerquote:
Zelf kruiden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Kipshoarma is meestal gemarineerd toch, dus meer vet dan gewone kipfilet? Of doe je dat zelf?
ik knal er 200 doorheenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond mijn hoeveelheid al veel. 400 gram champignons.
kan, maar die van mijn turkse slager is zoooo lekkerquote:
Dan weet je alleen niet hoeveel van alles er in zitquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
kan, maar die van mijn turkse slager is zoooo lekker
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan weet je alleen niet hoeveel van alles er in zit
Misschien italiaans ijs meer ambachtelijk ofzo? Maar ik denk niet dat er veel verschil in zit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:48 schreef Qwea het volgende:
Weet iemand van jullie wat het verschil is tussen schepijs en italiaans ijs? Of is er geen verschil?
Hmm. Ik lees wel dat italiaans ijs niet met melk of room oid gemaakt wordt. Maar is italiaans ijs dan lactose vrij? Ik dacht altijd dat dit italiaans ijs was:quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Misschien italiaans ijs meer ambachtelijk ofzo? Maar ik denk niet dat er veel verschil in zit.
Oh echt? Weer wat geleerd! Eigenlijk niet goed om te weten dat italiaans ijs lactosevrij isquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. Ik lees wel dat italiaans ijs niet met melk of room oid gemaakt wordt. Maar is italiaans ijs dan lactose vrij? Ik dacht altijd dat dit italiaans ijs was:
[ afbeelding ]
Maar dat is dus ook schepijs.![]()
Ohjaquote:
Thanksquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohjamaar wel fijn! Je lijstje zag er ook lekker uit
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh echt? Weer wat geleerd! Eigenlijk niet goed om te weten dat italiaans ijs lactosevrij ismaar volgens mij ligt er dan nog vaak schepijs bij die ijssalons...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Italiaans_ijsquote:Er bestaan meer dan 100 varianten. Italiaans ijs bevat geen melk, room, eieren en bindmiddelen.
Uhh.quote:
HEBBENquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
Uhh.
De shoarmakruiden heb ik zelf bij elkaar gemikt, het is roughly op basis van dit recept: http://www.24kitchen.nl/r(...)emaakte-pitabroodjes
Ik heb kipfilet gebruikt in plaats van dij en heb geen mayo door de saus gedaan maar wat limoensap. Ik heb er 2 volkoren pita's van de Appie bij gegeten.
Zelf kom ik voor het kip, kruiden en -groentemengsel uit op 280 kcal volgens MFP, de twee pita's zijn samen 380 kcal en mijn knoflook-kwarksaus is iets van 30 kcal p.p. dus kom je zo uit op 690 ofwel een krappe 700. Flinke D
quote:
Is het genoeg voor een Qwea?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef Artoo het volgende:
[..]Het was echt SUPER lekker! Dude en mini waren net zo enthousiast als ik.
Als je er genoeg in stopt, sure!quote:
Omdat gcjoel een foto postte van haar vooruitgang dacht ik: laat ik het ook maar doenNice, mooie progressie al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woog in het begin 110 kg na 2 maanden cardio begonnen met KT. De linker foto is daarvan toen woog ik 103 kg.
Daarna ben ik gezakt tot 93 kg. De rechter foto is can zaterdag. Toen woog ik weer 96 in mijn bulkFear is the path to the Dark Side.
Ja, Jelmerlove!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:03 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/su(...)teeds-voor-debielen/
Ik hou van jelmer
Ja die reactiesquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef -Peach het volgende:
Hier nog 1. Die reacties onder dat artikel
Omdat gcjoel een foto postte van haar vooruitgang dacht ik: laat ik het ook maar doenYes goed zo!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woog in het begin 110 kg na 2 maanden cardio begonnen met KT. De linker foto is daarvan toen woog ik 103 kg.
Daarna ben ik gezakt tot 93 kg. De rechter foto is can zaterdag. Toen woog ik weer 96 in mijn bulk
Kan ook! Is net wat je smaak is inderdaad. Een kwak crème fraîche er bij door kan ook heel lekker zijn. Zelf vind ik dat zurige wel lekker, dat maakt de boel wat frisser.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou de knoflooksaus lekker maken met halfvolle fritesaus, als je er genoeg knoflook in gooit is dat net echte knoflooksaus.
Die kwarkbende vind ik echt te zuur om lekkere saus te zijn bij een shoarma.
Ja bij burritos ofzo vind ik zure room ook vet lekker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Kan ook! Is net wat je smaak is inderdaad. Een kwak crème fraîche er bij door kan ook heel lekker zijn. Zelf vind ik dat zurige wel lekker, dat maakt de boel wat frisser.
nooo zaterdag is veel tofferquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:45 schreef Qwea het volgende:
IK HEB MORGEN CHEATMEAL IPV ZATERDAG!!!!! Ik heb Zo'n zin in pannenkoeken
Nee pannekoeken wil je gewoon eten tot je knapt!quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Pannenkoeken
Maar dat hoeft toch niet perse als cheat meal. Beetje opletten en het past in je kcal
Ja okéquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee pannekoeken wil je gewoon eten tot je knapt!
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja oké
Maar morgen dan tot binnen de kcal en zaterdag compleet los
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]ik wil niet compleet los. Net hapje koekje van mo gehad, banaan, mueslireep. En daar zit ik al mee
Zie ook op tegen de pannenkoekenik heb nu echt zin in lekkers ook.
Mijn D is morgen 500 en ik heb 300 over. Eens kijken of daar pancakes inpassen. Dan is het geen cheatmealquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Maar je zit nog ruim onder je behoefte, van die 200 ga je niet dood
oftewel dat zit wel snor
Van die pannenkoeken, als je nu vooraf een X aantal kcal uitrekent wat je als cheat meal wilt. Bak je dat aantal pannenkoeken
Kijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn D is morgen 500 en ik heb 300 over. Eens kijken of daar pancakes inpassen. Dan is het geen cheatmeal
kan je beter de kipshoarma inplannen en dan zaterdag wel cheatquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn D is morgen 500 en ik heb 300 over. Eens kijken of daar pancakes inpassen. Dan is het geen cheatmeal
Hmmmmmmm. Aaaargquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kan je beter de kipshoarma inplannen en dan zaterdag wel cheat![]()
pannekoeken gaan echt zo hard das niet leuk inplannen
Tja, dat zal je wel van meer dingen in het leven. Als je dat zo stelt kun je ook nooit uit eten of een broodje halen op de markt..quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan weet je alleen niet hoeveel van alles er in zit
Pfff vertel mij wat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik mag bijna mijn post work out stroopwafel!![]()
Nja ik mag hem nu al maar ik wacht nog even
Oh my wat is dat volk s avonds in de sportschool toch erg, ging tot nu toe steeds overdag en skipte de avonden gewoon dus dit was de eerste keer. Allemaal van die boys in stringer tops bovenlichaam trainen en broscience verspreiden![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff vertel mij wat.
Ik geloof dat ze bij mijn gym niet blij zijn dat ik heb afgezegd voor morgen
Twijfel of ik sauna ga doen morg. Of fietsen.
Eigenlijk moet ik ff niks doen maar dat vind ik heel lastig![]()
Ik heb wel zin in comic conhoe herken ik je?
Sauna is een goede vorm van niets doen, ga daar maar voor danquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff vertel mij wat.
Ik geloof dat ze bij mijn gym niet blij zijn dat ik heb afgezegd voor morgen
Twijfel of ik sauna ga doen morg. Of fietsen.
Eigenlijk moet ik ff niks doen maar dat vind ik heel lastig![]()
Ik heb wel zin in comic conhoe herken ik je?
Noo dan krijg je puur vet gains!quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:46 schreef Qwea het volgende:
Ooh en wat jij zei over cheatmeal icm workout dag erna, gcjoel.. Dat gaat niet. Ik train momenteel nooit in het weekend
*aaitquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef gcjoel het volgende:
ik dacht net dat het morgen al zaterdag was![]()
Morgen niet nerden en eten, maar werken en niet eten
Welcome backquote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ziek lijken te worden terwijl zondag Zandvoort is.
Maar even compleet zonder bagger dit weekend, hopelijk helpt het.![]()
* IJsdraakje gaat weer braver zijn met eten en bewegen. Het is tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |