Van Goethem zat in de vroege vlucht (of nou ja, zo vroeg was die vlucht niet), maar that's it.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Baarle![]()
Hebben de mannen van Roompot ook nog iets laten zien?
hard?quote:
Las t in chatreacties op mn streamquote:
Marangoni schijnt nooit zo op te vallen, dus daarom zag je zijn nummer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef heywoodu het volgende:
Wallays, Theuns, Kwiatkowski en...Marangoni? Heb het nummer van die laatste niet goed gezien
Van Baarlequote:Op woensdag 25 maart 2015 16:21 schreef heywoodu het volgende:
Wallays, Theuns, Kwiatkowski en...Marangoni? Heb het nummer van die laatste niet goed gezien
Liever dat dan niks doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef heywoodu het volgende:
Tja, als Van Baarle er achteraan was gegaan en in de sprint had verloren had hij daar kritiek op gekregen.
Is gevallen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, zappen naar Catalonie dan maar. Tijd voor dramatisch camerawerk.
Piti ligt blijkbaar achter.
Klopt, maar heb altijd wat moeite met uberhaupt een kans opgeven voor geen kans omdat je niet wilt rijdenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Was ook niet echt super blijkbaar. Zat weinig achter.
Dat las ik, maar blijkbaar een enorme breuk.quote:
Vind ik niet, de mogelijkheid bestond ook dat Kwiatkowski het toch dicht had gereden waarna Van Baarle hem er in de sprint op kon leggen. Hoewel het nu niet goed uitpakt vind ik het best "volwassen" gereden van hem eigenlijk.quote:
Mee eens, dit was de enige kans voor hem om te winnen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vind ik niet, de mogelijkheid bestond ook dat Kwiatkowski het toch dicht had gereden waarna Van Baarle hem er in de sprint op kon leggen. Hoewel het nu niet goed uitpakt vind ik het best "volwassen" gereden van hem eigenlijk.
Zeker.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:29 schreef komrad het volgende:
In vind het mooi voor topsport Vlaanderen
Inderdaad. Ik snap dat willen rijden van een grote ronde ook absoluut niet. Hou dit gewoon voor je. Opleiden en door het opleiden toptalenten afleveren waardoor je ook zelf daar de vruchten nog van kan plukken.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker.
Dit zou Roompot voor ogen moeten hebben, in plaats van denken aan Vuelta of Giro.
lollerkovski is nog in opbouw richting de ardense week. Als hij top was geweest had hij ze waarschijnlijk op de paterberg al laten staan. In zijn huidige vorm begrijp ik zijn keuze, hoewel hij natuurlijk weet dat hij aangekeken wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens, dit was de enige kans voor hem om te winnen.
Nederlandse ploeg en bij Nederlandse media en casual kijkers tellen toch vooral de Tour en andere grote rondes. In Belgiė is dat helemaal anders.quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap dat willen rijden van een grote ronde ook absoluut niet. Hou dit gewoon voor je. Opleiden en door het opleiden toptalenten afleveren waardoor je ook zelf daar de vruchten nog van kan plukken.
Tiesjquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
Bennoot, hoe sterk is die jongen zeg![]()
Nee, ze doelen op de 6 Belgen in de top-10 en dat dit wel een beetje op veldrijden lijktquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
Wil VTM of Vier koersen afpakken?
Dat is welquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, ze doelen op de 6 Belgen in de top-10 en dat dit wel een beetje op veldrijden lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |