quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Koos is idd ietsje aardiger dan Kees
Zou best kunnen dat hij daar is geweest, maar is ook kandidaat geweest hoor. Ze kennen elkaar beter dan van de markt......denk ik.....quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef utopinee het volgende:
ja, van de markt dus, daar is ie geweest
Ik las dat Huub nog gewoon de casting voor Utopia doet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Koos is idd ietsje aardiger dan Kees
hij moest nog wel even vertellen hoe hij heet .... dus kennen elkaar niet goed lijkt mequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:26 schreef ammartje het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij daar is geweest, maar is ook kandidaat geweest hoor. Ze kennen elkaar beter dan van de markt......denk ik.....
Hij is er nog bij betrokken, volgens Peter Nuninga.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat Huub nog gewoon de casting voor Utopia doet.
3 zelfs. Tien kan morgen niet meer lopenquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm verdacht... Tien wil naar huis.... zit halve dag in ZK....
Tien blijft..
En volgende dag duwen ze een toyboygrandpa door de poort..
Dat die flauwekut aan alle kanten stinkt weten we allang..quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm verdacht... Tien wil naar huis.... zit halve dag in ZK....
Tien blijft..
En volgende dag duwen ze een toyboygrandpa door de poort..
quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is er nog bij betrokken, volgens Peter Nuninga.
hmmmm we kennen elkaar van de markt zegt ze nu....quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef utopinee het volgende:
[..]
hij moest nog wel even vertellen hoe hij heet .... dus kennen elkaar niet goed lijkt me
Hoeft ze toch ook niet..quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
3 zelfs. Tien kan morgen niet meer lopen
Bron?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik las dat Huub nog gewoon de casting voor Utopia doet.
echt hè wat een portretquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
damn gesprek met de Befsnorkel is geweldig
ja dat vroeg zij zich ook af....quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef Dotteke het volgende:
De man komt ook weer naar de markt hij heeft al een kaartje
Tineke wil hem op alle evenementen hebben, vraag me af of dat nog wel mag nu?
Lijkt geen probleem te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef Dotteke het volgende:
De man komt ook weer naar de markt hij heeft al een kaartje
Tineke wil hem op alle evenementen hebben, vraag me af of dat nog wel mag nu?
had ze al een paar keer gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
hmmmm we kennen elkaar van de markt zegt ze nu....
Zou het ook leuk vinden voor haar, maar een kans van slagen is het natuurlijk niet lijkt mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Lijkt geen probleem te zijn.
Ik vind het wel leuk voor Tineke, ze zou de eerste kunnen zijn die een relatie krijgt met een bezoeker.
Geef jij je ook opquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Jan volgt Utopia niet...
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dat valt me weer tegen van je , ik had verwacht dat jij die zeker ook hadquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh ,ik had zo'n ding nog nooit gezien
Beetje saaie manquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Meneer houdt niet van op het strand leggen.
Slaapt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef snetje het volgende:
Valt me nog mee dat LauraB hier niet met der neus vooraan loopt ..of ligt die in bed?
Bingoquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:36 schreef snetje het volgende:
Valt me nog mee dat LauraB hier niet met der neus vooraan loopt ..of ligt die in bed?
Heb jij er een dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nou dat valt me weer tegen van je , ik had verwacht dat jij die zeker ook had
oh ja...die had daar een waar paradijsjequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Tineke is helemaal weg van Curaçao. Meneer is meer van Bonaire. Meneer had met Andrea moeten daten.
Dre hield niet zo van de lokale bevolking volgens Antonquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oh ja...die had daar een waar paradijsje
Damn!! net gemistquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:38 schreef Ebinas het volgende:
Wat zij hij nou?
Ik hou van Tineke![]()
[ afbeelding ]
Willie brand Tinus ff goed af ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef Ebinas het volgende:
Zeikt WIlco Tineke af?
Vraag veel, maar val midden in deze mallemolen.
Kan het ff nog niet goed volgen
Daar zie je weer wat voor een rat het is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:41 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Willie brand Tinus ff goed af ja.
Ze had ook geen paradijsjequote:Op woensdag 25 maart 2015 15:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dre hield niet zo van de lokale bevolking volgens Anton
Wil ze die?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |