Ik ken hem niet, maar ik denk er een bak zout en een doosje vol cynisme bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:16 schreef YUR het volgende:
Als je de schrijver een beetje kent, weet je precies hoe hij het bedoelt
Dat in het kwadraatquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik denk er een bak zout en een doosje vol cynisme bij.
Er zijn er genoegquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen die dit serieus neemt zou geen stremrecht mogen hebben.
quote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef Guard het volgende:
Stiekem al plannen aan het maken voor volgend jaar.
Lastig hoor, Eiger of Ultraks...
Eiger is heel mooi, maar ben ik dus al wel een paar keer geweest.
Ultraks lijkt me ook zo gaaf, die foto's met de Matterhorn
Ik neem wel wat foto's voor je mee over 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Denk je dat het daarmee makkelijker wordt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:04 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik neem wel wat foto's voor je mee over 2 weken
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:14 schreef Frsh het volgende:
Tot nog toe 50 inschrijvers voor de Maddalene Mountain Race en ongeveer 80 voor de Maddalene Sky Marathon.
In totaal 2 duitsers, 2 spanjaarden en 1 nederlanders, de rest italiaantjes :-D
[ afbeelding ]
Oh dit weekend al...quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:55 schreef McTwente het volgende:
Mocht er nog iemand de 31 km van de TdF willen lopen zondag, ik begreep dat er nog een ticket beschikbaar is van een loopmaatje. Ik kan wel naar de details vragen als er interesse is.
Ja, last minute uitvaller.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dit weekend al...
Ga jij hem nu ook lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |