SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Skittles op 25-03-2015 14:38:11 ]
Kijk, goed bezig!quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben ook weer bezig en heb t ook nog nooit zo zwaar gehad als nu... ben s'avonds blij als ik zit en vind dat ik die milka koekjes dan best verdiend heb...
Maar nu met behulp van een diëtist 1x per 2 weken hoop ik t weer te flikken, Oh en ik ben serieus voor t eerst in mn leven naar de sportschool gegaan... heb een abonnementsomeone please call 911
Ik vind het vooral niet tof dat ik na kind 1 in de kraamweek alweer oude broeken paste (ivm hechtingen heb ik nog wel even gewacht met ze daadwerkelijk dragen), maar na kind 2 alles niet eens meer over mijn heupen gesjord krijg... Ik wilde graag een paar kilo extra overhouden omdat ik de vorige keer op ondergewicht uitkwam met bv geven, maar dit is dam weer het andere uiterstequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Skittles het volgende: Cactus
Voel je niet schuldig hoor. Je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd dan op iedereen reageren. Waarschijnlijk gaan jullie me nu slaan, maar ik vind het nog steeds niet tof dat er een redelijke muffintop verschijnt in maat 36
38 valt dan weer van m'n reet.
Ja zeg maar hoeveel je er wil? Ik doe ze gelijk op de post, verzendkosten neem ik voor mijn rekeningquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef DJMO het volgende:
mag ik wat van jullie kilo's ?Ik ben op een aan-kom dieet gezet door Stefan Kleintjes
Net al bij Geert tijdens de BV val ik ook nu te snel af
Toen kwam ik onder de 50 uit voor het stabiliseerde, dat hoop ik nu toch te voorkomen ...
Ik moet gewoon streng zijn voor mezelf, heb t er echt zelf allemaal aangevreten dus dan tandjes maar op elkaar... ( en een groot glas water extra drinken werkt ook)quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig!
Overigens, tegen avondsnaaien, wat mij heel erg hielp vroeger was meteen tanden poetsen na het avondeten. Daar ging m'n trek van weg
Die heupen inderdaad. Muchos breed opeens.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet tof dat ik na kind 1 in de kraamweek alweer oude broeken paste (ivm hechtingen heb ik nog wel even gewacht met ze daadwerkelijk dragen), maar na kind 2 alles niet eens meer over mijn heupen gesjord krijg... Ik wilde graag een paar kilo extra overhouden omdat ik de vorige keer op ondergewicht uitkwam met bv geven, maar dit is dam weer het andere uiterste.
Oeh das een goeiequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig!
Overigens, tegen avondsnaaien, wat mij heel erg hielp vroeger was meteen tanden poetsen na het avondeten. Daar ging m'n trek van weg
Jij beschreef mijn tetten na de bv hequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oei buurvrouw, wat doe je nu![]()
twee theezakjes met een spleet in het midden is een betere benaming dan sexy![]()
![]()
In combinatie met (volhouden te) stoppen met roken lijkt het me èxtra moeilijk.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:52 schreef Hilmo het volgende:
Away, jij tenniste toch? Kan me die sportfotos nog herinneren met je steeds groter wordende buik![]()
Goed hoor al dat sporten em beperkt voedsel tot je nemen. Ik bunker wat af maar kom niet aan. Heerlijkheid![]()
In april begin ik aan fit na de bevalling bij de fysio, cardio.. Gelukkig maar 3 maandenben geen sporter
Saar is 1 van mn redenen om af te vallen en conditie op te bouwen... wil tzt graag achter haar kunnen aanrennen zonder *hijg**puf**stervende zwaan* taferelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:57 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja, goed onthouden..
Helaas zet 1 uurtje tennissen geen zoden aan de dijk qua afvallen.
Ik was ook echt geen sporter, maar ineens vind ik het belangrijk.. Zal wel een beetje te maken hebben met het goede voorbeeld willen geven. Vind het belangrijk dat mijn kinderen straks veel buiten zijn, lekker sporten, goed in hun vel zitten en niet te veel snoepen.
Vind het ook niet eerlijk om peuter vaak snoepjes te ontzeggen en in de avond mn eigen mond vol te proppen.
Hoop dat goed doet, goed doet volgen.
Niet dat ik zo'n moeder ga worden die het echt verplicht stelt om te sporten hoor. Dat is eigen keuze.
Dat is hier ook zo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:13 schreef Skittles het volgende:
Hahaha Ingeezie het al helemaal voor me.
Goede reden GM![]()
Herkenbaar Hilmo wat betreft je man. Mijn vriend vreet (dat is geen eten meer te noemen) zo een zal chips of koek weg in luttele minuten.
Of als ik bijvoorbeeld iets te eten heb wil hij ook gelijk iets te eten ondanks dat hij net al heeft gegeten.
"Oh wilde jij ook? Sorry schat"quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo.
En als ik dan eens een keer een chippie wil dan is het op
Hier ook! Van mijn kant dan. Ik heb een niet vretende vent.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:17 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo.
En als ik dan eens een keer een chippie wil dan is het op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |